r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a

Początek końca OpenGL?

Strona główna Aktualności

O tym, że OpenGL Architecture Review Board zapowiadało ogłoszenie specyfikacji OpenGL 3.0 pisaliśmy już... w sierpniu 2007 sugerując, że pojawi się niebawem. Specyfikacja udostępniona została jednak dopiero dzisiaj, po ponad roku opóźnień. Miała poprawić wydajność przez usunięcie redundancji i elementów powodujących zbędny narzut, miały zniknąć stare, nieużywane już funkcje, obiecywano też zwiększenie efektywności i wykorzystania najnowszych zmian w sprzęcie.

Niestety, jak donosi Slashdot okazała się olbrzymim rozczarowaniem - miała zostać gruntownie przerobiona, okazała się jednak sporym niewypałem. W środowisku programistów zawrzało, wielu twórców gier zapowiada przesiadkę na DirectX 10. W mnóstwie ironicznych komentarzy naszą uwagę zwrócił jeden - "Słyszę śmiech dochodzący z Seattle aż tutaj (a jestem w Europie) :(". Czyżby oznaczało to początek końca wieloplatformowego 3D?

r   e   k   l   a   m   a
© dobreprogramy
r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a

Komentarze

r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a
Czy wiesz, że używamy cookies (ciasteczek)? Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień.
Korzystając ze strony i asystenta pobierania wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.