r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a

Raport Google dotyczący fałszywych kliknięć

Strona główna Aktualności

Google opublikowało 17-stronicowy raport będący odpowiedzią na nagłaśniany ostatnio problem tak zwanych fałszywych kliknięć, czyli kliknięć na reklamę w celu zawyżenia kosztów akcji reklamowych. Firmy zajmujące się audytem twierdzą, że liczba takich kliknięć wynosi do 20%.

Według Google, firmy ClickFacts, Click Forensics i MC AdWatcher zastosowały w swych opracowaniach błędną metodologię, przez co pojedyncze kliknięcia mogły być wielokrotnie zliczane. Działo się tak, gdyż w niektórych przypadkach odświeżenie strony było błędnie uznawane za kliknięcie na reklamę. Google twierdzi też, że mogły nastąpić pomyłki w przypisywaniu reklam do poszczególnych firm reklamowych. Według Google, prawdziwy poziom fałszywych kliknięć kształtuje się w okolicach 5 procent.

Firma zapowiada dalszą współpracę z reklamodawcami w celu rozwiązania problemu. Szczegółowe informacje dostępne są w raporcie na stronach Google.

r   e   k   l   a   m   a
© dobreprogramy

Komentarze

r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a
Czy wiesz, że używamy cookies (ciasteczek)? Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień.
Korzystając ze strony i asystenta pobierania wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.