r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a

Recenzja nowego iPada — rewolucja czy stagnacja?

Strona główna Aktualności

W piątek, 23 marca, w Polsce oficjalnie rozpoczęto sprzedaż nowego iPada. Przez te kilka dni również my intensywnie testowaliśmy go, próbując odpowiedzieć sobie na pytanie: czy to kolejna rewolucja, czy już raczej stagnacja?

Ostatnio firma Apple znalazła się na niezłym zakręcie — trudno powiedzieć, czy to z powodu straty Steve'a Jobsa, czy też po prostu braku pomysłów, a może jeszcze innej przyczyny. W każdym razie od kilku miesięcy daje się zauważyć wyraźne spowolnienie dynamiki innowacyjności kolejnych produktów wypuszczanych z Cupertino: iPhone 4S, iOS 5.1, wreszcie Apple TV trzeciej generacji. Wszystkie te rzeczy, czy to sprzęt czy software, zawiodły oczekiwania wielu użytkowników. Bynajmniej jednak nie oznacza to ich porażki, wręcz przeciwnie. Sprzedaż jest nadal rekordowa. Gdzie w tym wszystkim odnajduje się nowy iPad? W dniu premiery sprzedano trzy miliony iPadów, ale tu i ówdzie ponownie słychać jęki zawodu — pytanie tylko, czy słusznie?

iPad

Po odpowiedzi na te pytania zapraszamy do opublikowanej właśnie recenzji, w której oprócz subiektywnych odczuć i porównań z poprzednią generacją prezentujemy także nieco szersze spojrzenie dla tych, którzy z iPadem spotykają się po raz pierwszy. Zobaczcie sami, jak spisuje się nowy ekran o niespotykanej dotąd w tabletach rozdzielczości 2048x1536 pikseli i czy oprócz ekranu nowy iPad czymś jeszcze był w stanie nas zaskoczyć.

r   e   k   l   a   m   a
© dobreprogramy
r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a

Komentarze

r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a
Czy wiesz, że używamy cookies (ciasteczek)? Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień.
Korzystając ze strony i asystenta pobierania wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.