Skaner online firmy ESET

Firma ESET, udostępniła swój pierwszy skaner antywirusowy online, który bezpłatnie usuwa wszystkie wykryte zagrożenia.

Skaner online przygotowany przez firmę ESET bazuje na znanym antywirusie ESET NOD32. Rozwiązanie pozwala bezpłatnie skanować pliki systemowe, archiwalne, wykonywalne oraz zbiory skompresowane, a także usuwać wszystkie wykryte zagrożenia bez względu na ich rodzaj. Skaner korzysta z aktualnych sygnatur firmy ESET oraz z zaawansowanej heurystyki, będącej elementem technologii ThreatSense udostępnionej przez ESET Threat Lab.

Skaner powstał z myślą o wygodzie użytkownika, dlatego jest wyjątkowo prosty w obsłudze - skanowanie można uruchomić za pomocą jednego przycisku. Rozwiązanie jest również bardzo lekkie i podobnie jak ESET NOD32 nie powoduje spowolnienia pracy komputera. Całość oparto na technologii ActiveX.

Jak podkreśla firma ESET skaner nie stanowi alternatywy programu antywirusowego. Jest natomiast w pełni funkcjonalnym narzędziem, które ma pomóc użytkownikom w sytuacjach, kiedy nie mają oni dostępu do skutecznego narzędzia stale chroniącego ich sprzęt przed zagrożeniami lub gdy użytkownicy konkurencyjnych rozwiązań chcą zyskać większą pewność, że ich systemy są wolne od wirusów, robaków itp.

Skaner (w polskiej wersji językowej) jest dostępny na stronie: www.nod32.pl.

© dobreprogramy

Komentarze

  #1 23.08.2007 18:02

NOD32 - sam w sobie jest pełnym kozakiem biorąc pod uwagę inne antywirusy. (chyba tylko Kaspersky jest w stanie z nim konkurować)
Nic tylko się cieszyć i czekać na stabilnego ESET'a Smart'a Seciurity'a. ;)

  #2 23.08.2007 18:07

gość po prawej na banerze nie wzbudził mojego zaufania i dlatego ani myślę z tego korzystać, bo i po co? naściągam syfu na kompa, żeby przekonać się, że nic nie znalazł. rootkitów też nie znajduje, chodzi tylko pod ie, nie działa na wserwer 2003 - to po co to?

  #3 23.08.2007 18:20

@ten
[chodzi tylko pod ie]

- tu masz skaner działa pod Firefox > http://pl.trendmicro-europe.com/index_consumer.php

@anonim
[(chyba tylko Kaspersky jest w stanie z nim konkurować)]

- a ten AV nie? > http://www.free-av.com/ < jest darmowy i spokojnie może konkurować z tym czymś jak NOD32, szkoda że nie działa prawidłowo na Vista x64

  #4 23.08.2007 18:24

NOD mnie nie urzekł - o wiele lepsze G DATA i Kaspersky.

  #5 23.08.2007 18:29

Zainstalowałem, przeskanowałem i wykrył: Win 32/Adware HitVirus winamp uniinstal Kill Proc.DLL.dll.Avast tego nie wykrył.Ten skaner online nawet nie usuwa.

  #6 23.08.2007 18:39

nie używam lisa, ale dzięki za link, poślę znajomym

  #7 23.08.2007 18:42

"...Skaner powstał z myślą o wygodzie użytkownika, dlatego jest wyjątkowo prosty w obsłudze - skanowanie można uruchomić za pomocą jednego przycisku..."

czy to naprawdę jest zaleta ? odmużdzać użytkowników ? potem ludzie wpisują hasła do podróbek banków itp siedzi, patrzy się jak ciele i klik "dalej"... a zresztą co mi tam...

  #8 23.08.2007 18:50

Hehehe przeskanowałemn i wyszło na to że winamp to syf do usunięcia i go usuneło!!! tzn plik instalacyjny Winampa:D:D:D (nie ze w program files jest syf tylko sama instalka):D:D:D

  #9 23.08.2007 18:56

Dziwne ale mi te skanery online nigdy nic nie wykrywają, za to programy antywirusowe zainstalowane na kompie wykrywają trojany na stronie http://www.microsoft.com. No śmiech na sali, dlatego nie ufam już żadnym "skanerom".

  #10 23.08.2007 19:00

Skaner działa nawet fajnie, wypróbowałem i znalazł jednego wirusa, którego kaspersky nie znalazł (lol? a moze to bylo z kwarantanny? :P).

******************

  #11 23.08.2007 19:06

a ja jak zaczynam skanować kompa tym skanerem on-line to wyskakuje błąd i wyłącza mi IE. Ciekawe czemu...

  #12 23.08.2007 19:06

@Ja

Konkurować może względem cena/jakość. Jeśli chodzi o jakość to jescze troszkę za daleko. ;)

  #13 23.08.2007 19:47

Bardzo szybki antywirus. Wykrywalność również ma bardzo dobrą (zwłaszcza heurystykę), ale gorzej radzi sobie z leczeniem.

  #14 23.08.2007 20:02

hahahah dobre:P w instalacji winampa pobranego z ,,Vortalu'' znalazł virusa,w javie pobranej z azereusa również 2:P w sumie znalazł 6 z czego żaden nie był virusem piękny wynik;)

  #15 23.08.2007 20:05

Rzeczywiście wykrywa wszystko:D a najlepsze to jest to że usuwa od razu nie można wybrać,piękna ochrona danych:P

  #16 23.08.2007 20:08

ale *****... po co to komu?

  #17 23.08.2007 20:22

NOD32 to najlepszy atyvir!

  #18 23.08.2007 20:23

NOD jest super :) jeszcze mnie nie zawiódł :)

  #19 23.08.2007 20:31

Tego brakowało ESETowi. Choć na codzień w domu i w firmie korzystam ze "stacjonarnych" zabezpieczeń ESETa, to takie narządko również może być przydatne. Można by dodać do Skanerów AV na stronie głównej Vortalu :)

  #20 23.08.2007 21:15

posiadam nod 32 od 2 lat.... placic moim zdaniem warto. mialem kacperka przez 30 dni dla testu i powiem tyle; zamula duzo bardziej, caly czas niepotrzebnie o czyms alarmuje. nnoda konfiguruje sie raz, troszke to za 1 razem zajmuje ale za to potem mozna smigac ponad rok i tylko co jakis czas widze ze mi sie baza zaktualizowala. praktycznie zapominam o antywirze a wirusa nie mialem od ponad 2 lat (sprawdzalem skanerami online i trialem kacpra w wersji 6) goroco polecam jednak program.... online nie testowalem ale fakt ze co do ochrony danych mozna miec zastrzezenia...

  #21 23.08.2007 21:34

Ten antywirus usuwa Winampa, co za szmelc reklamujecie?

  #22 23.08.2007 22:15

Ale jak to bywa z nowymi rzeczami - nie byl do konca przetestowany. Jak uruchamiam go u siebie, to sie nie uruchamia (dosc oczywiste) i nie widze komunikatu, ze moj system/przegladarka nie spelnia wymagan (a to powinno byc, jesli firma jest dobra, a nie jakis amatorski badziew)

  #23 23.08.2007 22:16

no dobrze można sprawdzić że ten NOD to szmelc i ma mnóstwo fałszywych alarmów.

  #24 23.08.2007 22:19

@szmelc - reklamuja? przeciez nikt tu jakos specjalnie nie reklamuje winampa ;x
anyway, lipne te skanery ;> a to wymagaja jakiejsc dzwinej przegladarki a to wcale nie skanuja... :>

  #25 23.08.2007 22:24

Pomysł dobry, jednak wykonanie już niekoniecznie. Wymagana jest przeglądarka Internet Explorer co w dzisiejszych czasach jest po prostu śmieszne. Rozumiem starsze skanery on-line mogą wymagać IE ale nowy skaner on-line powinien obsługiwać przynajmniej te najbardziej znane przeglądarki.

  #26 23.08.2007 22:27

Hey,bajkopisarze-czy przypadkowo może wpadł Wam w rece jakiś test antywirów,gdzie wszędzie pisze o tym,że NOD32 charakteryzuje 0% błędnych
wskazań i tak już od lat.Więc jeśli wykrył Wam wirusa ,to znaczy że tam był.

  #27 23.08.2007 22:34

Co to są te wirusy?? Bo jeszcze się z tym nie spotkałem.

  #28 23.08.2007 22:46

"robertoszym" teraz sprawdź spybot-em z aktualną bazą w trybie zaawansowanym i w trybie Najwyższym albo Krytycznym :-) bardzo polecam, jeśli liczysz tylko na NOD-a.
Niestety ja widziałem jak on pracuje i faktycznie podobnie jak panda wykrywa często fałszywe wirusy (bo w prawdzie tylko to umi), no i ma z byt żadną aktualizacje. Nie wiem czy najlepszy jest ale dobry Avast. Ale jak każdy zaawansowany użytkownik, nie polecam stosować jeden program.
POZDRAWIAM

PS. Nie krytykuje programu, stwierdzam fakty jakie zauważyłem i które sie potwierdziły że u innych użytkowników podobnie jest.

  #29 23.08.2007 22:47

super na to czekalem :D
juz ide go wyprubowac :d

  #30 23.08.2007 23:17

Program twierdzi że emusicClient od winampa i i roundtarget to zagrożenie. Innego zdania są Avast Home, AntiVir[używam jako drugiego antywirusa bez Guard aby nie powodować konfliktu z Avastem]a także Ad-Adware Se zagrożenia w systemie nie widzi spybot S&d...nie wiem co mam o tym myśleć... Podobno ma 100% skuteczność... Zapomniałbym twierdzi że pliki te to adware.

  #31 23.08.2007 23:18

Romi87...a czy spybot jest programem antywirusowym? ....naprawde ? :))

  #32 23.08.2007 23:24

@tcpl
http://www.eset.pl/onlinescan
u dołu strony są podane wymagania, poczytaj zanim zaczniesz ciskać-na ;p

@Andrzej | IPHASH : YU-9X-5Z-FX |
pod Windows Avast służy głównie do celów dekoracyjnych, zainteresuj się: Avira AntiVir PersonalEdition Classic 7 nie wiem jak teraz ale około rok temu jak jeszcze używałem Windowsa, bardzo sobie chwaliłem ten program bo choć jest darmowy spisywał się lepiej od pewnego komercyjnego odpowiednika bardzo znanej firmy

  #33 23.08.2007 23:32

Korzystałem z Norton IS, Kaspersky, MKS, AVG i NOD32. Powiem, iż NOD32 jest najlepszym z całej tej grupy. Brałem pod uwagę zamulanie systemu, wielkość, łatwość obsługi oraz wykrywalność. Ale prawda jest jedna - nie ma dobrego antywirusa. Zawsze się jakiś przemknie. Robiłem skany MKS2k7 Online i Norton Online to ten drugi wykrył mi wirusy.Ale jest jedna wada MKS - on chce usuwać nawet pliki systemowe, a nie dać je do kwarantanny, w tym jego wada. Antywirus sam w sobie nie jest skuteczny. Trzeba mu do pomocy firewalla(używam Outposta z crackiem :P) . Jeżeli sprawdzamy system to robimy to kilkoma programami. Ja używam: Spybot, AdAwere, EasyCleacleaner, Ewido Microskaner i parę innych jeszcze.

  #34 23.08.2007 23:54

Wirus a potencjalnie niebiezpieczna aplikacja to tak jakby 2 różne rzeczy. W NOD32 można ustawić to i owo by nie wył za każdym razem a że niektóre programy są tak napisane jak są to po prostu szkoda słów.

  #35 24.08.2007 00:24

To jest żałosne ze w XXI wieku ludzie jeszcze muszą się męczyć z wirusami, czy wy jesteście ślepi?? Windowsa źaden antywirus nieuchroni i cześniej czy później koińczy się formatem. Żal mi was ;/

  #36 24.08.2007 00:28

Adware to nie wirus,bajkopisarze i jeśli NOD32 wskazal na plik zarażony Adware to tak jest.
Dodam ,że w Winampie adware jest w nowej skórce ,w starej go nie ma .Wiem o tym od 2 lat,dlatego instaluje klasyczna skórke.

  #37 24.08.2007 00:36

"Góral" w pełni popieram, G Data i Kaspersky, a do tych co im Kaspersky zamula - to trzeba umieć się nim posługiwać.

  #38 24.08.2007 03:20

Ludzie na co to komu... nie wiem od czego się zaczęły wszystkie afery z wirusami i tym że koniecznie trzeba mieć po 3 programy antywirusowe by być bezpiecznym, ale się komuś udało jeśli to było umyślne. Kiedyś też miałem Avasta i Nod32, pierwsze 3 miesiące były fajne, sprawdzałem co kilka dni komputer i cośtam wykrywał, aż mi jakiś plik windows usunął przez co miałem najpierw jakiś beznadziejny błąd odnośnie skrótów (nie mogłem ich uruchamiać) a później w ogóle systemu nie mogłem włączyć. Wcześniej natomiast musiałem robić format przez Nortona, gdyż spowolnił mój system tak że uruchamiał się 5 minut (a wcześniej 30 sekund). W sumie robiłem format 3 razy, w tym dwa razy przez antywirusy i raz bo doinstalowałem Linuksa. Beznadziejne, jak ktoś nie chodzi po byle śmieciowych stronach to nic nie złapie strasznego. Szczerze mówiąc wolałbym mieć trojana na dysku niż Nortona czy innego antywirusa, z pierwszym da się żyć a drugi albo zamula albo prędzej czy później ci popsuje system.

  #39 24.08.2007 07:39

@bart_major22 - przecież emusicClient to jest adware, uruchamia się podczas instalacji winampa i ma nawet swój skrót na pulpicie.

Kaspersky 7 nie widzi tego modułu adware ale pokazuje ostrzeżenie o ukrytej instalacji (zabezpieczenie przed rootkitami)

http://images21.fotosik.pl/379/08edef33215eb58d.jpg

  #40 24.08.2007 09:15

Ja se wlonczylem program ale ja na innym skanowalem wczesniej i wykrylo wsztkie wirusy a puzneij na tym i byl na pliku gdr.exe wirus a jak na tymtym skanowalem to tam nie bylo wirosow co za antywirós ?On jest ******

  #41 24.08.2007 10:53

Skaner Online na polskiej stronie NOD32 został zaktualizowany do najnowszej wersji.

  #42 24.08.2007 11:02

Gorcik,
Świadomemu użytkownikowi nie jest potrzebny żaden działający na stałe antywirus.

  #43 24.08.2007 11:54

odpaliłem ten skaner pod Linuksem w IE6 (IEs4Linux) i przeskanował mi całe distro, no prawie zaciął się na skanowaniu katalogu /sys :), ciekawe jak chciał przeskanować np. /dev/urandom ? :]

  #44 24.08.2007 15:25

NOD32 jest wspaniały :D w ogóle nie obciąża systemu i używalem go przez długi czas...
Zgadzam się z poglądem że świadomemu użytkownikowi nie jest potrzebny żaden działający na stałe antywirus.

PS. A co się dziwicie że pod ie? Tylko ie ma patent na kontrolki activex - oprogramowanie w przeglądarce.

  #45 24.08.2007 22:05

...czy Wam zapłacili za takie "ciepłe" komentarze. Ten skaner nie działa...

  #46 24.08.2007 22:57

Kolejni naciągacze i tyle! Dlaczego? Mam firewall`a zewnętrznego... Ma on funkcję mobileCODE Scanner i nie ma szans na wirusy czy root kity, a ESET wciąż coś znajduje i zachęca Twoim "strachem", że coś na kompie siedzi do zakupu :( Przykre, ale prawdziwe...

  #47 25.08.2007 01:04

No i kolejna firma, która zdecydowała się na ten słuszny krok. Niektórzy się nie boją i nie zaśmiecają sobie systemu antywirusem, a jedynie okresowo skanują skanerem on-line. Teraz jest taka możliwość za przy pomocy jednego z najlepszych antywirusów.

  #48 25.08.2007 01:13

Dlaczego ten skaner online nie wspiera firefoxa i musze instalowac co badziewie activex przez to sa wirusy.

Zrobta cos!

  #49 25.08.2007 17:00

Wszystko fajnie, ale u mnie sie nie uruchamia pod zadna przegladarka. Pisze serio i nie wiem dlaczego? Probowalem zarowno pod OS X jak i windows i w zadnej przegladarce sie nie uruchmia ten skaner NODa

  #50 26.08.2007 13:41

u mnei szal na noda minal. sredniak. atut to lekkosc i mozliwsc darmowego korzystania.

  #51 27.08.2007 07:51

@Remik_k - może ActiveX wyłączyłeś ? jest taka opcja w XPantispy

  #52 31.05.2008 21:05

hej! NODa mam w pracy-nic strasznego sie nie dzieje, komputerki chodza jak zloto. Mam tylko prosbe do niektorych osob, by pisaly bardziej po polsku, albo chociaz zrozumiale w jakims innym jezyku.

Strona używa cookies (ciasteczek). Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.