r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a

Softwear by Microsoft, czyli kolejny etap kampanii reklamowej

Strona główna Aktualności

Systemy operacyjne, oprogramowanie i sprzęt komputerowy to segmenty rynkowe, w których Microsoft zadebiutował już dawno temu, ale jak się okazuje to nie koniec. Gigant rozpocznie swoją działalność w branży odzieżowej i będzie to kolejny etap kampanii reklamowej, która poprawić ma wizerunek firmy.

Już za tydzień, 15 grudnia w ramach kampanii I'm a PC na półki sklepowe w USA trafi odzież z kolekcji Microsoftu. Mowa tutaj m.in. o serii koszulek z nadrukowanymi motywami z pierwszych lat istnienia firmy. Jedną z najciekawszych grafik, które pojawią się na t-shirtach jest policyjne zdjęcie Billa Gatesa w wieku 22 lat, kiedy został zatrzymany za przekroczenie prędkości. Na innych z kolei znajdą się loga produktów koncernu z krótkimi sentencjami - np. logo MS-DOS'a opatrzone zostanie napisem "The first logo you saw on a screen".

Nowa inicjatywa Microsoftu na pierwszy rzut oka wydaje się bardzo interesująca, jednak czy przyniesie taki skutek, jaki życzyłby sobie koncern - czas pokaże. Cena koszulek nie została jeszcze ujawniona.

r   e   k   l   a   m   a
© dobreprogramy
r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a

Komentarze

r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a
Czy wiesz, że używamy cookies (ciasteczek)? Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień.
Korzystając ze strony i asystenta pobierania wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.