r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a

TeamViewer 12.0.72365

Strona główna Windows Narzędzia Narzędzia administracyjne i internetowe
Pobierz program Asystent pobierania włączony zabezpiecz pobieranie

TeamViewer to narzędzie przeznaczone do zdalnego kontrolowania systemu poprzez Internet bez konieczności instalacji serwera/klienta na dysku twardym komputera.

Galeria programu

Program z powodzeniem można wykorzystywać od przenoszenia danych pomiędzy komputerami, prowadzenia czatów, wirtualnych szkoleń, pokazów prezentacji na żywo odtwarzanych bezpośrednio na PC klienta po zarządzanie serwerem bazującym na platformie Windows. Dodatkowo poza samą obsługą systemu Vista, TeamViewer oferuje możliwość zdalnego kontrolowania aplikacji poprzez Vista Secure Desktop (UAC).

Niewątpliwie kolejną, dużą zaletą programu jest obsługa bezpiecznych połączeń dzięki wykorzystaniu kluczy i kodowania sesji RC4 (ten sam standard bezpieczeństwa wykorzystywany przez https/SSL). W wersji 5 pojawiła się możliwość prowadzenia rozmów i konferencji audio-wideo.

Uwaga!

  1. Do pobrania dostępna jest również wersja portable, nie wymagająca instalacji w systemie i gotowa do użycia tuż po ściągnięciu.
© dobreprogramy

Publikacje powiązane

TeamViewer 12 dostępny: zdalne notatki, szybkie transfery i inne atrakcje

28
OPROGRAMOWANIE 30.11.2016 | Mateusz Budzeń (Scorpions.B)

TeamViewer, popularne narzędzie do zdalnej kontroli i współdzielenia pulpitu, doczekał się już wersji 12. Lista zmian jest długa, chociaż nie wszystkie z nich trafiłą do bezpłatnego wydania. Zanim przejdziemy do opisu nowości dostępnych w bezpłatnym wydaniu TeamViewer, warto przyjrzeć się Remote QuickSteps, funkcji z edycji Premium i wyższych. Pozwala ona na tworzenie skrótów umożliwiających szybki dostęp do poleceń związanych ze zdalną obsługą. Pozwala to zaoszczędzić czas, wystarczy potem jedno kliknięcie by wykonać zadanie. Wszyscy użytkownicy TeamViewer 12 mogą skorzystać zaś ze…

TeamViewer zaatakowany, użytkownicy okradzeni, ale kto tu faktycznie zawinił?

32
BEZPIECZEŃSTWO 02.06.2016 | Adam Golański (eimi)

TeamViewer – narzędzie niezastąpione w pracy ludzi z pomocy technicznej, czy tylna furtka w systemie? Niektórzy utrzymują, że także to drugie. Wczoraj coś dziwnego się stało z serwerami TeamViewera. Wielu użytkowników tego oprogramowania twierdzi, że padło ofiarą ataku. Ich prywatne dane miały zostać wykradzione, doszło nawet do nieupoważnionych transakcji przez PayPala. We are currently experiencing issues in parts of our network. We apologize for any inconveniences caused.— TeamViewer (@TeamViewer) June 1, 2016 Subreddit /r/teamviewer był pełen komentarzy o tym, że dzieje się coś…

Recenzje użytkowników

Łatwa obsługa, bezpieczny
bardzo wysokie koszt licencji
ocena użytkownika

Program używam od bardzo dawna (chyba to była wersja 5), łatwa obsługa pozwala osobą mało znającym się na komputerach, szybko uruchomić program, wystarczy uruchomić program bez instalacji. Zostaje wygenerowany ID oraz PIN po podaniu tych danych od razu można podłączyć się do pulpitu użytkownika, nie trzeba kombinować z VPN, czy z innym programem jak np. UltraVNC, kolejnym plusem jest brak problemu z zmiennym IP (w przypadku Neostrady, Netii), tutaj ten problem nie istnieje, ponieważ jak wcześniej pisałem wystarczy podać główne dane i od razu można się połączyć do pulpitu zdalnego użytkownika. Jeśli szukasz łatwego w obsłudze programu do zdalnego pulpitu, polecam tą aplikacje.

10.02.2015 21:03 | Recenzja do wersji 10.0.38843
Szybki, dostosowywalny, darmowy, spolszczony, bezpieczny
wysokie koszty licencji komercyjnych

Innych minusów nie widzę [=
Co do plusów, to program potrafi dostosować jakość do szybkości transmisji, można również wymusić różne tryby. Dla użytkowników domowych program jest darmowy. W pełni spolszczony (nie zauważyłem błędów). Wykorzystuje szyfrowane połączenia, a więc nie trzeba się o nic martwić [=
Bardziej zaawansowani użytkownicy mogą pobawić się z różnymi opcjami, np. połączenia w sieci LAN po adresie wewnętrznym.

17.04.2011 14:39 | Recenzja do wersji 6.0.10462
r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a

Komentarze

0 nowych
  #224 17.01.2017 22:41

Czy ten program w wersji niekomercyjnej może wyłączać sam z siebie kompa z którym się łączę?

  #223 17.01.2017 14:35

co do aeroadmin to jest to ruskie oprogramowanie z ip 90.156.201.94 (to mi pokazuje przy probie rejestracji na wersje pro) laczace sie z wirtualnym serverem na LeaseWeb, tylko adres pod tym numerem ip niby jesT "wolny" wedlug google translatora

X-Ray1970   10 #222 13.01.2017 22:36

Wersja 12.0.72365 datowana jest na 15 grudnia a była dostępna następnego dnia. Jak napisał abrateks - przespaliście jej premierę sprzed miesiaca.

  #221 13.01.2017 14:01

@fakenoizia64: +1 Dla AEROADMIN. Wystarczy włączyć do niego i czuje się świetnie.

abrateks   11 #220 16.12.2016 00:28

Nowa wersja wyszła. Znowu śpicie?

fakenoizia64   1 #219 17.11.2016 17:02

@cyngiel 1: Spróbuj AEROADMIN również. To nic nie kosztuje do użytku domowego i biznesowego. Prosty i szybki. Nie wymaga instalacji i configuraion.
http://www.aeroadmin.com

cyngiel 1   7 #218 20.10.2016 17:57

Fajnie, że działa też w formie bez instalacyjnej, wystarczy otworzyć pobrany plik i po podaniu ID i hasła nawiązać połączenie.
Używam także programu Supremo Remote Desktop, który działa równie dobrze i nie wymaga również instalacji.

mly   8 #217 04.03.2016 20:49

Program jest świetny.

bachus   21 #216 04.03.2016 15:22

@mazoo (niezalogowany): dokładnie tak samo się kiedyś wrobiłem. Używam wersji niekomercyjnej, raz w domu zalogowałem się na służbowego TeamViewer. Po przelogowaniu na konto prywatne otrzymałem tą samą wiadomość. Odinstaluj produkt, usuń katalog (jak zostały jakieś pliki) i zmień MAC karty sieciowej komputera - wtedy 'odzyskasz' bezpłatnego TeamViewer.

MrBeckham666   19 #215 24.01.2016 16:41

@Wielkie Pytanie! (niezalogowany): odinstalowałbym ten cały CIS i EMET i myśle że bedzie wszystko działać :)

MrBeckham666   19 #214 24.01.2016 16:37

@mazoo (niezalogowany): zainstalowałeś po prostu wersje komercyjną :)

  #213 19.12.2015 16:09

Mam problem. Wszystko działało na tip top. Pomagałem na odległość rozwiązywać problemy na komputerch rodziców. Powiedzmy raz w miesiącu od 3 czy 4 miesięcy. Czyli używałem programu baaardzo niekomercynie. Dzisiaj przy odpaleniu team viewera ukazała się informacja o zakończonym okresie próbnym i utracie ważności:(( Probowałem przeinstalować, odinstalować, wyczyścić rejestry... itp. Nic. Czyżby koniec ery bezpłatnego team viewera???? Dziwne bo tylko na moim kompie pokazała się ta informacja. Aplikacja w smartfonie działa normalnie. Pomoże ktoś???

mesmariusz   3 #212 14.08.2015 12:42

Ja używam na Debianie 8 z LXDE. Na jednej z maszyn mam niestety problem. Wszystko działało, ale przestało. Teraz mogę się połączyć przez TeamViewer do uruchoionego Debiana 8 LXDE. Widzę menadżer logowania. Po zalogowaniu połączenie zamiera. Ponowna próba nawiązania połączenia nie jest możliwa. Innymi słowy TV działa do momentu, kiedy się zaloguję. Jeśli ktoś spotkał się z podobnym zachowaniam TV w Debianie bardzo proszę o informację. Usunięcie pakietu (dpkg - r teamviever) i ponowne zainstalowanie dpkg -i teamviewer.deb nie rozwiązuje problemu.

bachus   21 #211 29.07.2015 18:33

@Daarecki (niezalogowany): zawsze możesz się zalogować i dodać komputer do swojego konta. Jak nie chcesz, to w "Extras --> Options" możesz ustalić "personal password", które nie zmieni się po restarcie.

adamfr   3 #210 01.07.2015 16:50

Numer ID nie jest generowany na nowo jedynie za każdym razem jest generowany losowy klucz który można założyć własny klikając w puste pole poniżej klucza

  #209 12.06.2015 13:09

...a jak można zarządzać serwerem? Przecież za każdym razem generowane jest nowe ID i nowe hasło. No chyba, że się mylę... Chciałbym konfigurować drugi swój komputer, który jest daleko ode mnie i niestety nie ma tam osoby które by do mnie zadzwoniła i powiedziała jakie są parametry dostępu. Da się to jakoś rozwiązać? A tak ogólnie to świetny program (używałem do pomocy zdalnej).

  #208 07.04.2015 15:30

@Wielkie Pytanie! (niezalogowany):
Pod Malware lubią się podpisywac trojany
Może DrWeb sprawdz albo coś

NorthAngel   8 #207 30.03.2015 06:29

Podobno żeby co kolwiek można było sprawdzić na drugim komputerze za pomocą tego programu to muszą być uruchomione obydwa komputery i na tych obydwóch komputerach musi być uruchomiony program Team Viewer. I na jednym komputerze trzeba być zalogowanym w tym programie i na drugim też. Wtedy dopiero co kolwiek można sprawdzić. Inaczej chyba się nie da ?

  #206 29.03.2015 20:39

@NorthAngel: Nie po cholerę tylko mogłem sobie sprawdzać co się dzieje w pokoju u synów jak jesem w pracy a to są jeszcze dzieci więc usłyszeć raz na jakiś czas jak się wyrażają się ich kumple z gier online bądź jak się wyraża ich opiekunka pod naszą nieobecność było wskazane.

  #205 26.03.2015 17:35

Rodacy! Mam problem, którego nie potrafię rozkminić. Generalnie, program działa u mnie O.K., bez trudu łączę się z kilkoma komputerami, wykonuję na nich wszelkie możliwe operacje i jest fajnie. ALE... Jeden z moich komputerów (lapek z Win 7 HP 64-bit) absolutnie nie daje sobą zarządzać. Działają na nim następujące narzędzia zabezpieczające: CIS, EMET 5.0 (a potem 5.2), Malwarebytes Anit Exploit. Z lapka da się kontrolować zdalne maszyny, ale z ŻADNEJ nie da się kontrolować jego samego. Robiłem różne kombinacje - wyłączałem, a nawet całkowicie odinstalowywałem wymienione aplikacje - i nic... Odbywa się to tak: nawiązuję połączenie, wpisuję ID, itd., itp., pojawia się na komputerze-kontrolerze całkowicie puste okno pulpitu laptopa, i na tym koniec. Nic więcej się nie dzieje i nie działa. Do połączeń wykorzystywałem komputery z Windą i Linuksem. Czy ktoś z Was wie, o co tu chodzi i jak to zmienić???

r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a
Czy wiesz, że używamy cookies (ciasteczek)? Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień.
Korzystając ze strony i asystenta pobierania wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.