r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a

Tribes Ascend na weekend

Strona główna Aktualności

W ramach cotygodniowej rozrywki weekendowej proponujemy Tribes Ascend - sieciową strzelankę FPP osadzoną w klimacie Science Fiction oferującą zdaniem autorów najszybszą pukaninę na całej kuli ziemskiej ;-).

Akcja gry osadzona została w dalekiej przyszłości. Spośród nieustannie rozprzestrzeniającej się po wszechświecie ludzkości wyłaniają się dwie główne grupy: Krwawych Orłów i Diamentowych Mieczy, które stają naprzeciw siebie walcząc o wpływy i władzę na nowych terenach. Fabuła jednak nie odgrywa ważnej roli dla przebiegu rozgrywki, stanowi ona jedynie tło dla ciągłej rywalizacji i sieciowych pojedynków.

Twoja przeglądarka nie obsługuje Flasha i HTML5 lub wyłączono obsługę JavaScript...

Kto nie miał wcześniej do czynienia z którąkolwiek z części Tribes powinien choć na chwilę zajrzeć do samouczka. Oprócz szybkiego zapoznania się z obsługą odrzutowego plecaka będzie można poznać właściwości i zalety "ześlizgiwania się" po zboczach, dzięki czemu wprawny gracz może osiągać duże prędkości i błyskawicznie przemieszczać się po rozbudowanych mapach.

r   e   k   l   a   m   a

Przystępując do właściwej rozgrywki dokonujemy wyboru klasy postaci. Z początku do dyspozycji otrzymujemy po jednej zbroi z każdej kategorii wagowej: lekkiej, średniej i ciężkiej. Każda z nich posiada własne cechy i parametry indywidualne, a także oferuje zróżnicowany arsenał. Naszą postać można rzecz jasna odpowiednio dozbroić lub unowocześnić jej ekwipunek, ale to wszystko za punkty zarobione w trakcie gry. Jest też szybsze rozwiązanie lecz powiązane niestety z systemem mikropłatności.

Rozgrywka w Tribes Ascend odbywa się w szaleńczym tempie. Tu nie ma czasu na podchody, zastanawianie się czy dokładne planowanie akcji. Gdy tylko pojawiamy się na polu walki bez namysłu angażujemy się w pojedynek. Często bywają one bardzo żmudne i pracochłonne, gdyż nasi przeciwnicy, zresztą tak samo jak i my, mają pełną dowolność przemieszczania się drogą powietrzną. Pamiętajmy tylko, że możliwości odrzutowego plecaka są ograniczone, ale szybko się on regeneruje.

Gra prezentuje kilka trybów rozgrywki znanych chociażby z wielu innych pozycji przynależnych do tego gatunku. Należą do nich: Team Deathmatch, Capture the Flag czy Arena i Capture and Hold, które odblokowują się wraz z osiągnięciem 8 pozycji w rankingu doświadczenia. Zanim to jednak nastąpi, grę rozpoczynamy z rangą "Rekrut". System rankingowy w grze przedstawia się bardzo ciekawie oferując aż 50 poziomów rangi, z których każdy posiada unikalny tytuł oraz insygnia. Oprócz samej satysfakcji z awansowania spełnia on również określone cele sterując procesem kolejkowania w trakcie przydzielania gracza do odpowiedniej i adekwatnej dla jego rangi mapy.

Zaawansowana sceneria, rozbudowany system klas postaci i system rankingowy, bogate, futurystyczne uzbrojenie, niezwykła dynamika i nieprzewidywalność akcji z pewnością nie pozwolą nikomu nudzić się przy tym tytule.

Grę Tribes Ascend można pobrać w dziale: Po godzinach -> Gry -> FPS.

Ponadto wszystkich miłośników gier, dla których gra na weekend to za mało, zapraszamy do naszego portalu Gamikaze. W tym tygodniu polecamy recenzję kolejnej odrestaurowanej serii Capcom - Devil May Cry HD Collection, piekielnej sportówki wykorzystującej sensor Kinect Diabolical Pitch, a także platformówkowej perełki od niezależnego studia, świetnego Fez. Warto również zwrócić uwagę na bezpłatne weekendowe testy beta Diablo III, które ruszają dziś wieczorem - wystarczy tylko pobrać klienta gry i założyć konto.

© dobreprogramy
r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a

Komentarze

r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a
Czy wiesz, że używamy cookies (ciasteczek)? Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień.
Korzystając ze strony i asystenta pobierania wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.