r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a

Unigine Heaven Benchmark 4.0

Strona główna Windows Narzędzia Testowanie i diagnostyka
Pobierz program Asystent pobierania włączony zabezpiecz pobieranie

Unigine Heaven Benchmark to pierwszy na świecie benchmark wspierający DirectX w wersji 11, dostępny dla systemów Windows, Linux i Mac OS. Umożliwia testowanie wydajności układów graficznych poprzez obciążanie GPU skomplikowanymi obliczeniami związanymi z technologią teselacji, renderowaniem realistycznych i szczegółowych obiektów, a także zjawisk fizycznych.

Galeria programu

Program wpiera DirectX 9, 11 i OpenGL (Linux) w wersji 4.0. W przypadku edycji 11 DirectX-a wymagane jest posiadanie nowszych modeli kart graficznych nVidia (minimalnie GeForce z serii 8000), ATI (minimalnie Radeon HD z serii 4000) i Intel HD (minimalnie z serii 3000).

Co nowego znajdziemy w UNIGINE Heaven Benchmark 4? Zmian jest całkiem sporo. Producent wprowadził m. in. profile benchmarków, które mają zapewnić wygodne porównywanie wyników, system monitoringu temperatury GPU oraz funkcję wykrywania wielu procesorów graficznych. Ponadto sporo zmian znajdziemy w samym silniku aplikacji w tym udoskonalenie generowania rozbłysków charakterystycznych dla soczewek obiektywu oraz systemu SSDO.

W wersji przeznaczonej dla systemu OS X zaimplementowano antyaliasing. Obok darmowej wersji benchmark pojawiła się również płatna edycja Advanced, oferująca dodatkowo obsługę wiersza poleceń, tryb stress test umożliwiający wyciskanie siódmych potów z maszyny oraz zaawansowany system statystyk eksportowany do formatu CSV.

© dobreprogramy

Recenzje użytkowników

Zaloguj się, aby dodać swoją recenzję!
r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a

Komentarze

0 nowych
przemas1988   1 #71 20.11.2016 11:51

Unigine Heaven Benchmark 4.0

FPS:
26.3
Score:
662
Min FPS:
6.9
Max FPS:
60.3
System

Platform:
Windows NT 6.2 (build 9200) 64bit
CPU model:
Intel(R) Core(TM) i3-2100 CPU @ 3.10GHz (3092MHz) x2
GPU model:
NVIDIA GeForce GTX 950 21.21.13.7595 (2048MB) x1
Settings

Render:
Direct3D11
Mode:
1680x1050 8xAA fullscreen
Preset
Custom
Quality
Ultra
Tessellation:
Extreme

MrBeckham666   19 #70 11.10.2016 15:48

@pacjent1972:
FPS:
49.3
Score:
1241
Min FPS:
8.0
Max FPS:
127.2
System windows 10
Platform:
Windows NT 6.2 (build 9200) 64bit
CPU model:
Intel(R) Xeon(R) CPU E5450 @ 3.00GHz (2999MHz) x4
GPU model:
NVIDIA GeForce GTX 580 21.21.13.7270 (1536MB) x1
Settings
Render:
Direct3D11
Mode:
1366x768 2xAA fullscreen
Preset
Custom
Quality
Ultra
Tessellation:
Extreme

Ten Test pokazuje jak sterowniki AMD są nie dorobione i jak wysoki narzut na CPU jest.
xeon e5450 ma już 8 lat a gtx 580 6 lat. CPU idzie wyrwać za 100 zł a GPU za około 200-250.

  #69 15.01.2015 14:27

PACJENT ale masz slabiutki ynik... tak to tjest jak sie radeona kupuje

pacjent1972   2 #68 13.10.2014 19:26

Unigine Heaven Benchmark 4.0
FPS:
20.3
Score:
511
Min FPS:
12.8
Max FPS:
30.4
System
Platform:
Windows 7 (build 7601, Service Pack 1) 64bit
CPU model:
Intel(R) Core(TM) i5-4690 CPU @ 3.50GHz (3499MHz) x4
GPU model:
AMD Radeon R9 200 Series 14.301.1004.0 (3072MB) x1
Settings
Render:
Direct3D11
Mode:
1920x1080 8xAA fullscreen
Preset
Custom
Quality
Ultra
Tessellation:
Extreme

pacjent1972   2 #67 13.10.2014 19:26

Unigine Heaven Benchmark 4.0
FPS:
20.3
Score:
511
Min FPS:
12.8
Max FPS:
30.4
System
Platform:
Windows 7 (build 7601, Service Pack 1) 64bit
CPU model:
Intel(R) Core(TM) i5-4690 CPU @ 3.50GHz (3499MHz) x4
GPU model:
AMD Radeon R9 200 Series 14.301.1004.0 (3072MB) x1
Settings
Render:
Direct3D11
Mode:
1920x1080 8xAA fullscreen
Preset
Custom
Quality
Ultra
Tessellation:
Extreme

pacjent1972   2 #66 13.10.2014 19:25

Unigine Heaven Benchmark 4.0
FPS:
20.3
Score:
511
Min FPS:
12.8
Max FPS:
30.4
System
Platform:
Windows 7 (build 7601, Service Pack 1) 64bit
CPU model:
Intel(R) Core(TM) i5-4690 CPU @ 3.50GHz (3499MHz) x4
GPU model:
AMD Radeon R9 200 Series 14.301.1004.0 (3072MB) x1
Settings
Render:
Direct3D11
Mode:
1920x1080 8xAA fullscreen
Preset
Custom
Quality
Ultra
Tessellation:
Extreme

virael   5 #65 24.04.2013 17:36

Bardzo merytoryczne komentarze, już wiem, że muszę przetestować ten program!

  #64 16.02.2013 22:00

Unigine Heaven Benchmark 4.0
FPS:
30.3
Score:
763
Min FPS:
7.4
Max FPS:
57.5
System
Platform:
Windows 7 (build 7601, Service Pack 1) 64bit
CPU model:
AMD Phenom(tm) II X4 965 Processor (3415MHz) x4
GPU model:
NVIDIA GeForce GTS 450 9.18.13.1070 (1024MB) x1
Settings
Render:
Direct3D11
Mode:
1280x1024 fullscreen
Preset
Custom
Quality
High
Tessellation: Disabled

  #63 24.01.2013 23:30

Powered by Unigine Engine
Heaven Benchmark v3.0 Basic
FPS:
78.3
Scores:
1972
Min FPS:
11.7
Max FPS:
190.6
Hardware
Binary:
Windows 32bit Visual C++ 1600 Release Mar 7 2012
Operating system:
Windows NT 6.2 (build 9200) 64bit
CPU model:
Intel(R) Core(TM) i7-3930K CPU @ 3.20GHz
CPU flags:
3209MHz MMX SSE SSE2 SSE3 SSSE3 SSE41 SSE42 HTT
GPU model:
NVIDIA GeForce GTX 690 9.18.13.1090 2048Mb
Settings
Render:
direct3d11
Mode:
1920x1200 8xAA fullscreen
Shaders:
high
Textures:
high
Filter:
trilinear
Anisotropy:
16x
Occlusion:
enabled
Refraction:
enabled
Volumetric:
enabled
Tessellation:
extreme
Unigine Corp. © 2005-201

  #62 18.01.2013 14:37

Powered by Unigine Engine

Heaven Benchmark v3.0 Basic

FPS:
59.9
Scores:
1509
Min FPS:
11.0
Max FPS:
168.8
Hardware

Binary:
Windows 32bit Visual C++ 1600 Release Mar 7 2012
Operating system:
Windows NT 6.2 (build 9200) 64bit
CPU model:
Intel(R) Xeon(R) CPU E3-1230 V2 @ 3.30GHz
CPU flags:
3292MHz MMX SSE SSE2 SSE3 SSSE3 SSE41 SSE42 HTT
GPU model:
AMD Radeon HD 7900 Series 8.982.0.0 3072Mb
Settings

Render:
direct3d11
Mode:
1360x768 8xAA fullscreen
Shaders:
high
Textures:
high
Filter:
trilinear
Anisotropy:
16x
Occlusion:
enabled
Refraction:
enabled
Volumetric:
enabled
Tessellation:
extreme
Unigine Corp. © 2005-2012

  #61 17.01.2013 14:16

Powered by Unigine Engine

Heaven Benchmark v3.0 Basic

FPS:
104.7
Scores:
2636
Min FPS:
23.4
Max FPS:
246.4
Hardware

Binary:
Windows 32bit Visual C++ 1600 Release Mar 7 2012
Operating system:
Windows 7 (build 7601, Service Pack 1) 64bit
CPU model:
Intel(R) Core(TM) i7-3970X CPU @ 3.50GHz
CPU flags:
3501MHz MMX SSE SSE2 SSE3 SSSE3 SSE41 SSE42 HTT
GPU model:
NVIDIA GeForce GTX 690 9.18.13.1090 2048Mb
Settings

Render:
direct3d11
Mode:
2560x1440 8xAA fullscreen
Shaders:
high
Textures:
high
Filter:
trilinear
Anisotropy:
16x
Occlusion:
enabled
Refraction:
enabled
Volumetric:
enabled
Tessellation:
extreme

  #60 02.12.2012 21:14

Heaven Benchmark v3.0 Basic

FPS: 72.2
Scores: 1819
Min FPS: 25.6
Max FPS: 129.9
Hardware

Binary:
Windows 32bit Visual C++ 1600 Release Mar 7 2012
Operating system:
Windows 8 (build 9200) 64bit
CPU model:
Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU E7200 @ 2.53GHz
CPU flags:
2533MHz MMX SSE SSE2 SSE3 SSSE3 SSE41 HTT
GPU model:
NVIDIA GeForce GTX 560 Ti 9.18.13.697 1023Mb 830MHz
Settings

Render:
direct3d11
Mode:
1280x1024 fullscreen
Shaders: high
Textures: high
Filter: trilinear
Anisotropy: 4x
Occlusion: enabled
Refraction: enabled
Volumetric: enabled
Tessellation: disabled

nafalem   2 #59 25.11.2012 23:59

Heaven Benchmark v3.0 Basic

FPS: 54.9
Scores: 1383
Min FPS: 30.3
Max FPS: 114.8
Hardware

Binary:
Windows 32bit Visual C++ 1600 Release Mar 7 2012
Operating system:
Windows 7 (build 7601, Service Pack 1) 64bit
CPU model:
AMD FX(tm)-6100 Six-Core Processor
CPU flags:
3739MHz MMX+ SSE SSE2 SSE3 SSSE3 SSE41 SSE42 SSE4A SSE5 HTT
GPU model:
NVIDIA GeForce GTX 460 9.18.13.697 1023Mb
Settings

Render:
direct3d11
Mode:
1920x1080 fullscreen
Shaders: high
Textures: high
Filter: trilinear
Anisotropy: 4x
Occlusion: enabled
Refraction: enabled
Volumetric: enabled
Tessellation: disabled

  #58 10.11.2012 09:10

FPS:
64.3
Scores:
1620
Min FPS:
28.3
Max FPS:
131.2
Hardware

Binary:
Windows 32bit Visual C++ 1600 Release Mar 7 2012
Operating system:
Windows 7 (build 7601, Service Pack 1) 64bit
CPU model:
Intel(R) Core(TM) i3-2120 CPU @ 3.30GHz
CPU flags:
3292MHz MMX SSE SSE2 SSE3 SSSE3 SSE41 SSE42 HTT
GPU model:
AMD Radeon HD 7700 Series 9.2.0.0 1024Mb
Settings

Render:
direct3d11
Mode:
1360x768 fullscreen
Shaders:
high
Textures:
high
Filter:
trilinear
Anisotropy:
4x
Occlusion:
enabled
Refraction:
enabled
Volumetric:
enabled
Tessellation: disabled

mmarekk   8 #57 24.10.2012 13:45

FPS: 75.2
Scores: 1895
Min FPS: 26.0
Max FPS: 155.8
Hardware Binary:
Windows 32bit Visual C++ 1600 Release Mar 7 2012
Operating system:
Windows 7 (build 7601, Service Pack 1) 32bit
CPU model:
Intel(R) Core(TM) i3-2100 CPU @ 3.10GHz
CPU flags:
3092MHz MMX SSE SSE2 SSE3 SSSE3 SSE41 SSE42 HTT
GPU model:
NVIDIA GeForce GTX 560 Ti 9.18.13.697 1023Mb

Render: direct3d11
Mode: 1680x1050 fullscreen
Shaders: high
Textures: high
Filter: trilinear
Anisotropy: 4x
Occlusion: enabled
Refraction: enabled
Volumetric: enabled
Tessellation: disabled

  #56 21.09.2012 13:05

Heaven Benchmark v3.0 Basic

FPS:
12.7
Scores:
319
Min FPS:
8.6
Max FPS:
24.8
Hardware

Binary:
Windows 32bit Visual C++ 1600 Release Mar 7 2012
Operating system:
Windows 7 (build 7601, Service Pack 1) 64bit
CPU model:
Intel(R) Core(TM) i3-3217U CPU @ 1.80GHz
CPU flags:
1795MHz MMX SSE SSE2 SSE3 SSSE3 SSE41 SSE42 HTT
GPU model:
Intel(R) HD Graphics 4000 8.15.10.2761 2112Mb
Settings

Render:
direct3d11
Mode:
1366x768 fullscreen
Shaders:
high
Textures:
high
Filter:
trilinear
Anisotropy:
4x
Occlusion:
enabled
Refraction:
enabled
Volumetric:
enabled
Tessellation: disabled

  #55 20.09.2012 22:39

FPS:
122.0
Scores:
3073
Min FPS:
37.4
Max FPS:
202.9
Hardware

Binary:
Windows 32bit Visual C++ 1600 Release Mar 7 2012
Operating system:
Windows 7 (build 7601, Service Pack 1) 64bit
CPU model:
Intel(R) Core(TM) i7 CPU 860 @ 2.80GHz
CPU flags:
3349MHz MMX SSE SSE2 SSE3 SSSE3 SSE41 SSE42 HTT
GPU model:
NVIDIA GeForce GTX 680 9.18.13.623 2048Mb
Settings

Render:
direct3d11
Mode:
1920x1080 fullscreen
Shaders:
high
Textures:
high
Filter:
trilinear
Anisotropy:
4x
Occlusion:
enabled
Refraction:
enabled
Volumetric:
enabled
Tessellation: disabled

  #54 14.09.2012 22:16

FPS: 25.7

Scores: 648

Min FPS: 9.9

Max FPS: 59.9

Hardware

Binary:
Windows 32bit Visual C++ 1600 Release Mar 7 2012

Operating system:
Windows 7 (build 7601, Service Pack 1) 64bit

CPU model:
AMD Phenom(tm) II X4 840 Processor

CPU flags:
3214MHz MMX+ 3DNow!+ SSE SSE2 SSE3 SSE4A HTT

GPU model:
AMD Radeon HD 7800 Series 8.982.0.0 2048Mb

Settings

Render:direct3d11
Mode: 1440x900 8xAA fullscreen
Shaders: high
Textures: high
Filter: trilinear
Anisotropy: 16x
Occlusion: enabled
Refraction: enabled
Volumetric: enabled
Tessellation: extreme

  #53 03.09.2012 16:08

owered by Unigine Engine
Heaven Benchmark v3.0 Basic
FPS:
52.4
Scores:
1321
Min FPS:
30.2
Max FPS:
107.5
Hardware
Binary:
Windows 32bit Visual C++ 1600 Release Mar 7 2012
Operating system:
Windows 7 (build 7601, Service Pack 1) 64bit
CPU model:
AMD FX(tm)-6100 Six-Core Processor
CPU flags:
4398MHz MMX+ SSE SSE2 SSE3 SSSE3 SSE41 SSE42 SSE4A SSE5 HTT
GPU model:
NVIDIA GeForce GTX 560 8.17.13.142 1023Mb
Settings
Render:
direct3d11
Mode:
1920x1080 fullscreen
Shaders:
high
Textures:
high
Filter:
trilinear
Anisotropy:
4x
Occlusion:
enabled
Refraction:
enabled
Volumetric:
enabled
Tessellation: disabled

  #52 29.08.2012 03:13

FPS:
41.6
Scores:
1048
Min FPS:
18.5
Max FPS:
85.9
Hardware

Binary:
Windows 32bit Visual C++ 1600 Release Mar 7 2012
Operating system:
Windows 7 (build 7601, Service Pack 1) 64bit
CPU model:
Intel(R) Core(TM)2 Quad CPU Q6600 @ 2.40GHz
CPU flags:
2399MHz MMX SSE SSE2 SSE3 SSSE3 HTT
GPU model:
AMD Radeon HD 7800 Series 8.950.0.0 2048Mb
Settings

Render:
direct3d11
Mode:
1920x1080 8xAA fullscreen
Shaders:
high
Textures:
high
Filter:
trilinear
Anisotropy:
8x
Occlusion:
enabled
Refraction:
enabled
Volumetric:
enabled
Tessellation:
normal

r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a
Czy wiesz, że używamy cookies (ciasteczek)? Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień.
Korzystając ze strony i asystenta pobierania wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.