r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a

Unreal Engine 3 w służbie wojsku

Strona główna Aktualności

Szkolenie się na symulatorach wojskowych, umożliwiających udział w wirtualnych sytuacjach kryzysowych, przygotowuje żołnierzy do różnorakich scenariuszy w boju, dzięki czemu niejednokrotnie później ocalają życia — swoje, jak też ludności cywilnej. Nic dziwnego więc, że armia amerykańska wciąż inwestuje w tego rodzaju projekty, czerpiąc przy okazji garściami ze świata gier. W firmie IPKeys, we współpracy z rządem USA, na bazie technologii Unreal Engine 3, znanej chociażby z popularnej serii Gears of War, powstaje oto I-GAME.

Cyfrowe szkolenie obejmować będzie zagrożenia związane z improwizowanymi ładunkami wybuchowymi. Dzięki przygotowywanemu przez IPKeys rozwiązaniu, eksperci wojskowi będą w stanie szybko zaprojektować różnorakie scenariusze, uwzględniając między innymi pole rażenia prowizorycznych bomb oraz ich właściwości fizyczne, a także nauczyć żołnierzy wykorzystywania optymalnych dostępnych narzędzi w zależności od danej sytuacji. Unreal Engine 3 zagwarantuje nie tylko świetnie wymodelowane przestrzenie i obiekty, ale w połączeniu z dodatkowymi modułami też spory realizm czy możliwość wpływania na rozgrywaną przez saperów akcję w czasie rzeczywistym.

r   e   k   l   a   m   a
© dobreprogramy

Komentarze

r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a
Czy wiesz, że używamy cookies (ciasteczek)? Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień.
Korzystając ze strony i asystenta pobierania wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.