Strona używa cookies (ciasteczek). Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.    X

10 pytań do... GoClever

Chciałbym wam przedstawić bliżej firmę GoClever,

jednak nie potrafię, nie miałem do czynienia z jej produktami, choć głośno się o nich zrobiło ostatnio:
  • 1. W kwietniu 2012 roku spółka dostarczyła do sklepów Biedronki blisko 30 tys. tabletów z systemem Android w cenie 369 zł – zostały wykupione w jeden dzień.
  • 2. Smartfon GoClever Quantum 4
  • 3. Smartfon GOCLEVER Insignia 5,

może szkoda a może da się to naprawić?

Firma Goclever sp. z o.o.

od ponad 5 lat dostarcza rozwiązań z dziedziny elektroniki użytkowej, cechujących się najlepszym stosunkiem oferowanych parametrów do ceny. Skupia się na Klientach, którzy poszukują zaawansowanych technologicznie, dostosowanych do wymagań europejskich, łatwych w obsłudze urządzeń w najatrakcyjniejszej cenie.

Firma GoClever sp.z o.o. została laureatem Big Five według Deloitte Technology Fast 50 CE,

o czym pisał m. in. @SebaZ

Oferta firmy zawiera urządzenia do nawigacji samochodowej pod marką GOCLEVER NAVIO ™ zawierające najdokładniejsze (wg producenta) mapy nawigacyjne Polski i Europy, wielofunkcyjne TABLETY oparte na systemie Android pod marką GOCLEVER TAB ™, centra multimedialne z możliwością odbioru telewizji cyfrowej DVBT i odtwarzania filmów w jakości HD pod marką GOCLEVER Cineo™, akcesoria do tabletów i nawigacji GPS pod marką GOCLEVER Essentials oraz wiele innych innowacyjnych produktów.

Produkcja urządzeń odbywa się w Shenzhen (Chiny) natomiast dział badań i rozwoju pracuje pod kierunkiem zespołu ekspertów z Europy, gdzie opracowuje się również projekty i design nowych produktów.

Chcielibyście dowiedzieć się czegoś od przedstawicieli tej firmy? Ja również, nie wiem co prawda na ile pytań uda się uzyskać odpowiedź, ale kto nie próbuje, ten nic nie zdobywa :)

Jak zwykle - pytania zbieram przez tydzień - od dziś do 19 listopada, potem prześlę je do przedstawiciela firmy i zobaczymy czego się dowiemy. 

urządzenia mobilne inne

Komentarze

0 nowych
wajdzik   6 #1 12.11.2013 19:28

Czy myślicie o przeniesieniu produkcji do Europy (Polski) i dlaczego nie?

xomo_pl   21 #2 12.11.2013 20:06

1) swoje sprzęty budujecie na platformie android. W związku z tym nasuwa się pytanie czy zamierzacie zadbać o dostępność nowych wersji tego systemu dla urządzeń już wypuszczonych na rynek gdy techniczne możliwości danego sprzętu pozwolą na to aby mógł się na nim znaleźć android w nowszej wersji a nie tylko "do wypuszczenia następcy" jak to się teraz często dzieje i sprawia, że wiele osób rezygnuje z androida na rzecz Windows czy iOS.

2) planujecie podjąć współpracę z Microsoftem i wypuścić jakiś smartfon z WindowsPhone?

marcingp54   4 #3 12.11.2013 20:33

Czy planujecie urządzenia z pełnym windows 8.1 ?
Czy zamierzacie konkurować z topowymi smartfonami z wysokiej półki cenowej (SGS4,iphone 5s ...)
Czy będziecie aktualizować oprogramowanie już wydanych urządzeń?
Czy otworzycie sklepy/serwis w innych miastach?
Czy urządzenia goclever są bezawaryjne?
Czy planujecie się rozwijać szerszej publiczności, być bardziej zauważalnym?

Miałem tablet goclever i byłem zadowolony cena/specyfikacja ale do czasu bo macie bardzo słabe i awaryjne baterie. Także mam mieszane uczucia.

gowain   19 #4 12.11.2013 20:50

To ja może tak bezceremonialnie :)

Kiedy akcja testowania produktów GoClever przez blogerów z Dobrychprogramów?

Shaki81 MODERATOR BLOGA  38 #5 12.11.2013 21:03

1. Czy planujecie sprzęt z innymi systemami (niekoniecznie Microsoftu) np FirefoxOS?
2. Czy Wasz sprzęt jest serwisowany w Polsce? Bo mam raczej wątpliwości. 6 tygodni czekania na naprawę to jednak trochę długo.
3. Czy planujecie poszerzenie oferty o inne urządzenia (np. laptopy czy komputery?

ziupo   6 #6 12.11.2013 21:20

To ja mam kilka:
1) Jaki odsetek sprzedanych urządzeń trafia do serwisu, ile z z nich trafia tam kilkukrotnie zanim doczeka się wymiany na nowy model wolny od wad i dlaczego najpopularniejszą naprawą jest aktualizacja oprogramowania FX (cokolwiek to znaczy)?
2) Jakie urządzenia GoClever cieszą się największym zainteresowaniem na rynku?
3) Jak sądzicie, dlaczego niektóre towarzystwa ubezpieczeniowe odmawiają ubezpieczania tabletów GoClever?

Wbrew pozorom to są poważne pytania, ale nie oczekuję konstruktywnej odpowiedzi na nie, zapewne dostanę któryś z stałych tekstów pr-owca.

juv   7 #7 12.11.2013 21:56

1. Jaka jest polityka aktualizacji urządzeń produkowanych przez firmę GoClever
2. Czy można się spodziewać telefonu normalnej wielkości (nie więcej niż 4,5 cala) z porządną baterią ?

Frankfurterium   10 #8 12.11.2013 22:21

Cena ceną, bebechy bebechami, ale sprzęt (przynajmniej tablety i telefony) tej marki nie kojarzy się z solidnością i nikt nie umieszcza go w zestawieniach obok znanych, globalnych producentów. Czy producent zamierza uderzyć w nieco "wyższy" segment rynku, wypuszczając modele droższe ale po prostu lepiej wykonane?

dansys80   4 #9 12.11.2013 22:45

Czy można zamówić wasze telefony bezpośredni z Shenzhen

underface   14 #10 12.11.2013 22:56

Czy GoClever planuję współpracę z jakimiś polskimi operatorami, tak aby ich produkty można było nabyć wraz z umowami?

Lemi   1 #11 12.11.2013 23:07

1. Czy można mieć minimalną i chociaż troszeczkę uzasadnioną nadzieję, że darmowa aktualizacja map (wprawdzie tylko jednorazowa) i oprogramowania - chociażby w nawigacjach - przestanie być jedynie napisem i pustą obietnicą?

2. Czy istnieje coś takiego jak realny serwis urządzeń tej firmy w Polsce?

3. Czy można mieć nadzieję, że ktoś nareszcie zrobi coś z poprawą, a raczej wprowadzeniem realnej możliwości kontaktu klient-serwis?

4. Możliwość wyboru głosu żeńskiego lub MĘSKIEGO w nawigacji byłaby wskazana.

Pytania i sugestię przesyłam jako raczej ZADOWOLONY użytkownik dwóch nawigacji w/w firmy (z już dawno nieaktualnymi mapami).

Niemniej jednak... POWODZENIA na rynku polskim SZCZERZE życzę.

wojtekadams   18 #12 13.11.2013 09:21

Kiedy tablet z Windows 8.1? Lub Ubuntu?

Axles   17 #13 13.11.2013 10:16

Jakiś dobry czas przypatruję się na tablet Goclever, ale albo promocja przejdzie mi koło nosa, albo akurat kasy nie mam.
1. Czy w Waszej ofercie jest/będzie jakiś wytrzymalszy tablet o nie wygórowanych parametrach dla dzieci w wiadomo niskiej cenie?
2. Kiedy planujecie (a może już na święta ? :) ) jakąś promocję sprzętu w marketach typu Biedronka ?
3. Na jakiej podstawie stwierdzacie, że Wasze mapy są najaktualniejsze w porównaniu np. do takiej AutoMapy?
4. Czy można samemu w jakiś sposób zweryfikować dokładność map przed zakupem urządzenia, czyli np. jakaś wersja demonstracyjna online itp.?

lordjahu   20 #14 13.11.2013 14:01

1. Czy nie braliście pod uwagę tworzenie sprzętu wraz z własnym systemem operacyjnym ?
2. Wasze produkty są zwykle średniej jakości, teraz wypuszczacie Insygnia 5 który można by rzec "jest klonem Galaxy S3, choć w tańszej wersji". Nie myśleliście może o wydaniu jakiegoś topowego smartfona ?

  #15 13.11.2013 16:43

Czy są szanse na zwiększenie jakości produktów?

Kleryk_LDZ   8 #16 14.11.2013 19:38

@fervi

Co do produkcji Notebook`ów :)

http://sklep.goclever.pl/netebook-goclever-r103.html

  #17 15.11.2013 16:37

Klient juz wie kto naprawial jego sprzet czy dalej na raporcie serwisowym jest pieczatka logistyka? Potrzebuje oddac sprzet do naprawy i chcialbym wiedziec kto sie tym zajmuje w razie reklamacji naprawy.

  #18 18.11.2013 17:09

Mój tablet jak go włączam to sam się wyłącza i nie wiem o co chodzi

djDziadek   17 #19 20.11.2013 11:03

@wiki705321@wp.pl (niezalogowany) - to raczej pytanie do serwisu a nie PRu :)
Pytania wysłane, zobaczymy co dalej.
@gowain - Twoje podoba mi się szczególnie :)

  #20 21.01.2014 20:23

Właśnie oddałam dwa iPady do serwisu ( po tygodniu użytkowania ) i okazało sie ,ze wysyłają do wspomnianego wyżej producenta. A producent ,, ma to gdzieś ,, i stwierdził, ze to sama sobie uszkodzilam wejście i nie jest to objęte gwarancja. Na druga opinie czekam, choć po tym doświadczeniu podejrzewam, ze będzie podobnie. I tak wyglada sewis i gwarancja tej firmy.

  #21 05.02.2015 01:31

Goclever wprowadził innowacyjną metodę obsługi serwisowej. Zero części, zero napraw. Przykład: poczytajcie na forach o przebojach z serwisem flagowego modelu smartfona Insignia 5.
Dziadostwo najwyższych lotów. Takie firmy nie powinny istnieć, ale w końcu w naszym dziwnym kraju niewiele rzeczy potrafi zaskoczyć...

  #22 15.06.2015 19:00

@Maraja (niezalogowany):
Zgodność towaru z Umową - 14 dni kalendarzowych na odpowiedź - inaczej uznana i normalna droga, do sądu : D D włącznie.

  #23 21.10.2015 16:15

Mam kilka produktów GoClevera i wszystkie działają pierwsza klasa. Ci wszyscy, którzy twierdz, że to badziewie i kopami ląduje w serwisie są pewnie niespełna rozumni. Obsługując urządzenie elektroniczne takie jak np. smartfon trzeba po prostu rozumieć zasadę działania, a nie klikać bez tołku na zasadzie chybił trafił.

  #24 21.10.2015 16:20

@vito1 (niezalogowany): Mam kilka produktów GoClevera (4 różne) i wszystkie działają pierwsza klasa. Ci wszyscy, którzy twierdzą, że to badziewie i kopami lądują w serwisie są pewnie niespełna rozumni. Obsługując urządzenie elektroniczne takie jak np. smartfon czy tablet, trzeba po prostu rozumieć zasadę działania. Inaczej mówiąc kumać, a nie klikać bez tołku na zasadzie chybił trafił. Nawet czołg można popsuć niewłaściwie go użytkując.

  #25 27.12.2015 17:24

Kupiłem wspólnie z żoną trzy tablety firmy Golclewer Terra 70W dla dzieci na święta wszystkie przestały działaś do roku czasu. Opinie naszych znajomych są takie same.. Produkty tej firmy ładnie wyglądają ale z jakością jest kiepsko. Po wysłaniu tabletów na reklamację dostaliśmy odpowiedź że jest to wina baterii a na nie nie dają gwarancji na dłużej niż 6 miesięcy. Albo to tylko taka zagrywka z ich strony. Wystarczy wejść na opinie tabletów tej firmy a zobaczymy jak wiele mają one usterek. Dlaczego sprzedajecie ludziom takie GNIOTY????

  #26 27.12.2015 19:20

Kupiłem wspólnie z żoną trzy tablety firmy Golclewer Terra 70W dla dzieci na święta wszystkie przestały działaś do roku czasu. Opinie naszych znajomych są takie same.. Produkty tej firmy ładnie wyglądają ale z jakością jest kiepsko. Po wysłaniu tabletów na reklamację dostaliśmy odpowiedź że jest to wina baterii a na nie nie dają gwarancji na dłużej niż 6 miesięcy. Albo to tylko taka zagrywka z ich strony. Wystarczy wejść na opinie tabletów tej firmy a zobaczymy jak wiele mają one usterek. Dlaczego sprzedajecie ludziom takie GNIOTY????

  #27 01.03.2016 11:01

Golclewer - w telefonie po upadku na dywan zbił się wyświetlacz. Wysłałem telefon do autoryzowanego serwisu w celu płatnej wymiany. W serwisie naprawili wyświetlacz, wzięli kasę, ale przy okazji zepsuli głośnik. Po kolejnym odesłaniu do serwisu dowiedziałem się, że telefon jest silnie zanieczyszczony, przez co uszkodził się głośnik. Rozebrałem telefon i okazało się, że głośnik został przygnieciony, poprzez niewłaściwe złożenie telefonu. Usłyszałem, że to nie ma znaczenia, bo w raporcie jest napisane, że jednak głośnik uszkodził piasek. Ten serwis to porażka.

  #28 24.10.2016 16:34

Uwaga na tą firmę !!! Robią tak sprzęt żeby po określonym czasie ulegał awarii. Mój tablet po tym jak skończyła mu się gwarancja wybuchł w szafie. Przyczyną była bateria, która go rozsadziła od środka. Jak do nich napisałem i wysłałem zdjęcia to zaoferowali się naprawić na mój koszt. Tablet w częściach, wyświetlacz rozwalony - ciekawe ile bym zapłacił za naprawę. Olewają swoich klientów to olejcie i ich.