Blog (262)
Komentarze (10k)
Recenzje (1)

Piękny MOTO 360 kusi swoją ceną

@AntyHakerPiękny MOTO 360 kusi swoją ceną19.08.2014 04:36

Ostatnimi czasy widoczna jest coraz większa popularność ubieralnych urządzeń, m. in. opasek śledzących nasze sportowe poczynania, czy chociażby inteligentnych zegarków. Póki co są one stosunkowo drogie, wiec ich ekspansja nie jest jeszcze zbyt duża, jednak dzięki rosnącej konkurencji stają się coraz bardziej przystępne cenowo. Kolejnym problemem jest względnie niestandardowy wygląd jak na tego typu sprzęt - nie każdemu podoba się ich kwadratowa forma (w zasadzie znacznej większości). Ich stosunkowo małą przydatność w codziennym życiu jeszcze można jakoś przeboleć, tak samo jak krótki czas na baterii - jednak otoczka wizualna nie pozwala im się przebić do mas.

Zapowiadanym lekarstwem na to ma być Moto 360, czyli inteligentny zegarek produkcji Motoroli. Firma od samego początku zaznacza, iż będzie to pierwszy tego typu produkt, w którym dużą wagę przywiązano nie tyle do funkcji, co właśnie do jego wyglądu. Dlatego też posiadać będzie tak dobrze wszystkim znany okrągły kształt - bardziej elegancki niż kwadratowy i pomniejszony ekran od smartphone. Od samego początku przyciąga wiele spojrzeń w swoją stronę, właśnie ze względu na powrót do korzeni - pod tym jednym względem oczywiście.

Dzięki drobnej pomyłce (zresztą już naprawionej) amerykańskiej sieci sklepów Best Buy, mogliśmy "oficjalnie" dowiedzieć się ile przyjdzie nam zapłacić za tego smartwatcha oraz poznaliśmy kilka detali dotyczących jego specyfikacji. Wyposażony będzie w 1,5" wyświetlacz o rozdzielczości 320x290, który chroniony będzie szkłem Gorilla Glass 3. Zegarek ma być całkowicie wodoszczelny, a poza tym oferować będzie pulsometr i krokomierz. Całość ma kosztować jedynie 249 dolarów i już teraz spekuluje się, iż dzięki takiemu połączeniu ceny i podzespołów znajdzie on wielu nabywców. Urządzenie to ma być oparte o platformę Android Wear, więc w dużej mierze opierać będzie się na Google Now, niestety tylko w stanach ukaże nam pełnię swoich możliwości.

Motorola stara się pokazać, że dobry smartwatch niekoniecznie musi być brzydki. Do tej pory wszyscy producenci raczej nie zachwycali nas w tym aspekcie, dlatego postanowiono by to zmienić. To właśnie tutaj upatruje się głównie powodu ewentualnego hitu sprzedażowego tego urządzenia.

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.