Blog (139)
Komentarze (2.1k)
Recenzje (0)

10 pytań do... ZTE - odpowiedzi i... nagrody :)

@djDziadek10 pytań do... ZTE - odpowiedzi i... nagrody :)13.02.2014 14:22

Pamiętacie, że mieliście możliwość zadawania pytań do ZTE ?

Pani Karolina Dzienia - PR Menadżer ZTE Poland -

udzieliła odpowiedzi i wskazała zwycięzców, którzy zostaną nagrodzeni, ale po kolei:

Pytania i odpowiedzi:

@clubber84:

Czy ZTE posiada już dane sondażowe nt. ilości używanych przez klientów urządzeń oraz jak kształtuje się rynek (procentowy udział w rynku routerów, smartfonów, modemów, itp.)?

Udział ZTE w Polsce na rynku smartfonów i moblinych hotspotów rośnie każdego roku. W 2013 sprzedaż terminali wzrosła o 62,5%. Obecnie większy nacisk kładziemy na urządzenia LTE. Spora część mobilnych hotspotów na rynku pochodzi od ZTE, jednak rzadko sprawdzamy kto wyprodukował nasz modem czy router. W zeszłym roku najbardziej popularnym smartfonem od ZTE był Blade III i router ZTE mf60. Chciałabym nadmienić, że produkty ZTE są dostępne u największych operatorów komórkowych oraz w wolnej sprzedaży.

@Szadzio:

Jak wygląda sytuacja z wprowadzeniem na rynek prostych hot spotów przenośnych obsługujących LTE - jest na nie szansa w najbliższej przyszłości?

Od ponad połowy roku dostępny jest hotspot ZTE MF28D LTE w sieci Plus i Play. Niedługo wejdą nowsze, mniejsze urządzenia z LTE, np. ZTE MF93. Model MF28D zapewnia szybkość pobierania danych do 100Mb/s oraz wysyłania do 50Mb/s w technologii internetu LTE Cat3. Dzięki, zoptymalizowanym parametrom i ciekawemu wyglądowi model MF28D zdecydowanie zasługuje na uwagę w swojej kategorii. Jesteśmy przekonani, że produkt spełni oczekiwania klienta zarówno biznesowego, jak i użytkowników prywatnych W szczególności za sprawą swojej funkcjonalności i kompaktowych wymiarów.

Czy marka ZTE będzie kładła nacisk na wykonanie urządzeń? Moim zdaniem pozwoli to na odrzucenie od siebie łatki "tanich chinoli" (nie urażając koncernu oczywiście ;) )

Choć jesteśmy kojarzeni z Chinami, w rzeczywistości zarządzanie produktami ZTE odbywa się w USA, urządzenia projektowane są w Europie, zaś same podzespoły są produkowane w wielu krajach na całym świecie. Dlatego możemy mówić, że ZTE jest firmą globalną.

Obawy przed „chińskimi produktami” robią się bezpodstawne. Przecież duża część produkcji globalnych koncernów odbywa się w Chinach. Czy telefony konkurencji są gorsze, kiedy wychodzą z fabryki, która leży na terenie Chin? Wysokie standardy są jednakowe na całym świecie i tą ideą kieruje się również ZTE.

To co wyróżnia ZTE wśród wielu konkurentów to rozbudowany zespół ośrodków badawczo-rozwojowych rozsianych po całym świecie, nie tylko w Chinach. Projektanci ZTE cały czas pracują nad rozwojem naszych produktów. Oznacza to, że cały czas będziemy w czołówce wyścigu technologicznego. Nie musimy obawiać się, że nasze produkty w pewnym momencie przestaną być konkurencyjne.

@Ubbaa:

Czy przyszłe modemy będą rozpoznawane jako karta sieciowa na usb (tak jak ZTE MF823 LTE) czy jako modem-usb (tak jak ZTE MF195) ?

Modemy są rozpoznawane w zależności od tego do jakiej platformy zostały wyprodukowane i od zainstalowanych sterowników. Z uwagi na szybką przepustowosć w sieci LTE, ZTE stosuje nieograniczony transmisyjnie sterownik NDIS. W tej sytuacji modem imituje Kartę Sieciową i zapewnia mu szybką komunikację z magistralą komputera, bliską labolatoryjnych pomiarów sieci LTE. Przy małych prędkościach jak w sieci HSPA+ do 28.8 Mbit/s, gdy standardowa przepustowość portu COM jest wystarczająca stosowane jest rozpoznawanie modemu.

@Aleks2014 (niezalogowany):

Jak zamierzacie dbać o swoich obecnych i przyszłych klientów? Jakie modele pokaże ZTE na MWC 2014 za niecały miesiąc? Jakie produkty planujecie wprowadzić do Polski? Jaka jest Wasza strategia w Polsce?

Za trzy tygodnie na MWC w Barcelonie ZTE zaprezentuje nowe smartfony, mobilne urządzenia i tablety. Do tego dnia nie podajemy szczegółów. ZTE stara się oferować flagowe modele w każdej kategorii cenowej na wszystkich ważnych dla nas rynkach. Natomiast, specyfiką polskiego rynku jest jednak to, że najlepiej przyjmują się urządzenia budżetowe, łączące dobrą jakość z przystępną ceną. Przykładem takiego smartfona jest model Blade III, który odniósł prawdziwy sukces sprzedażowy. W Polsce dążymy do zwiększania sprzedaży smartfonów i mobilnych hot spotów o 30% w stosunku do ubiegłego roku.

@Kociu (niezalogowany):

Czy zamierzacie mocniej konkurować z Huawei,czy innymi producentami?

Większość dostawców smartfonów ma w swoim portfolio urządzenia z każdej półki cenowej. Dlatego trudno jest mi powiedzieć, która z tych marek jest naszym największym konkurentem. Z pewnością w pierwszej kolejności zależy nam na klientach, którzy szukają dla siebie nowoczesnych urządzeń w atrakcyjnej cenie. .Na polskim rynku toczy się na nim zażarta walka producentów, w której upatrujemy dla siebie szansę konkurując jakością i ceną. Poza tym konkurencja jest zawsze korzystna dla klienta, dlatego uważam, że na polskim rynku jest miejsce dla ZTE jak i pozostałych graczy.

Czy włożycie więcej starań w marketing, bo niestety jesteś bardzo słabo promowani, w przeciwieństwie do np. Samsunga. Chciałbym więcej o was słyszeć i czytać, ostatnio macie u mnie duży + za konto na twitterze,bo fejsa nie cierpię.

Naszą komunikację staramy się integrować z kampaniami reklamowymi kluczowych operatorów. Urządzenia ZTE bardzo regularnie przewijają się w kampaniach takich sieci jak Orange, Plus, T-mobile, Play czy Cyfrowy Polsat. Patrząc z punktu widzenia efektywności kosztowej naszych działań marketingowych, jest to naszym zdaniem rozwiązanie optymalne.

Natomiast, działania w segmencie poza-operatorskim, czyli detalicznych sieciach handlowych mają zupełnie inną specyfikę. Jesteśmy obecnie na etapie przygotowywania strategii wsparcia marketingowego w tym kanale. Rozmawiamy o tym z dystrybutorami naszych smartfonów.

Oprócz konta na Twitterze, mamy też profile na Youtube, Google+ oraz Facebooku. Niedługo kolejna niespodzianka dla fanów ZTE, otworzymy kolejny kanał, w którym będzie informować o produktach ZTE.

@China Power (niezalogowany):

Czy planujecie dalszą ekspansję i połknięcie konkurencji na rynku europejskim?

ZTE dąży do zwiększenia udziałów w rynku smartfonów oraz mobilnych urządzeń w Europie. Celem globalnym jest zwiększenie sprzedaży smartfonów o 50% w stosunku do ubiegłego roku, czyli do 60 miliona sprzedanych urządzeń. Aby osiągnąć swój cel ZTE wydzielił w swej strukturze jako niezależna jednostkę dział sprzedaży urządzeń mobilnych (ZTE Mobile Devices). ZTE liczy, że w ten sposób będzie w stanie szybciej dostosowywać się do zmian rynkowych i odpowiadać adekwatną ofertą.

@Zap441 (niezalogowany):

Co oznaczają właściwie te dwa znaki, które towarzyszą literom ZTE? :D

ZTE w języku chińskim składa się z dwóch znaków, czyli Zhong Xing. Pierwszy znak oznacza kraj środka, a drugi dotyczy szczęścia, pomyślności. Reasumując ZTE dosłownie można przetłumaczyć na sformułowanie "Pomyślność Chin".

@Magnum 44:

Czy pomoc techniczna ZTE nadal odsyła do operatora, a operator do ZTE?

Nieprawidłowo działające urządzenia można zgłosić do autoryzowanego serwisu ZTE: CCS i Regenersis. Więcej informacji znajduje się na stronie www.ztepoland.pl w zakładce Wsparcie Techniczne.

A teraz to, co tygryski lubią najbardziej - nagrody:

Myślę, że są atrakcyjne :)

Pani Karolina wybrała autorów najciekawszych pytań, zwycięzcami są:

@clubber84,

@Szadzio i

@Ubbaa.

Zwycięzców proszę o kontkt via PW na forum - dogadamy szczegóły dotyczące odbioru słuchawek ;)

Przypominam, że nagrody mogą otrzymać tylko zarejestrowani użytkownicy.

Pozdrawiam - djDziadek

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.