Blog (139)
Komentarze (2.1k)
Recenzje (0)

Jak stracić grę, legalnie kupioną przez konto Origin (cz. 2)

@djDziadekJak stracić grę, legalnie kupioną przez konto Origin (cz. 2)05.11.2012 20:33

Oczywiście jak zwykle, nie omieszkałem zrobić małej dywersji - tym razem jest nią tytuł, ponieważ straciłem grę tylko na jeden dzień. Chciałem (w komentarzach) sprawdzić, czy ktoś miał kiedyś problemy z EA (czyt. Originem) i czy udało się komuś kiedykolwiek - cokolwiek załatwić z polskim działem wsparcia EA, ale po kolei.

Jak pisałem (tutaj) 1-szy listopada z grą Medal Of Honor Warfighter minął mi bardzo nieciekawie, nic nie załatwiłem, nie było gdzie, a nie chciałem dzwonić do USA, ponieważ gra nie kosztuje aż tyle :) aby było warto.

Postanowiłem zaatakować nasze

- polskie Centrum Pomocy, pod warszawskim numerem: 22 3970840, pod którym to numerem, można usłyszeć piękną regułkę : "witamy w dziale pomocy Elektronics Arts - rozmowy mogą być nagrywane w celach szkoleniowych" - jakże by inaczej :) , informacja z mejla zwrotnego w sprawie mojego zgłoszenia głosiła, że pracują w dni robocze od 8:00 do "którejś tam", więc postanowiłem 2 listopada (piątek) w tzw. dzień roboczy uderzyć na krajowy numer telefonu i wyjaśnić sprawę raz na zawsze...

Dobrze by było, zacząłem od godziny 8:30 - piątek - po święcie - przed weekendem - może być różnie, dodzwoniłem się po 9:00, jako że zgłosiłem już temat (miałem numer sprawy) wybrałem opcję nr. 2, wpisałem cyferki i zostałem połączony z konsultantem, któremu po raz kolejny musiałem się uwiarygodnić i wyjaśnić o co chodzi... Pan grzecznie wysłuchał, poprosił o chwilę cierpliwości i rozpocząłem oczekiwanie, trwało ok. dwóch minut - do zniesienia...

Po oczekiwaniu, usłyszałem, że szanowny pan wyczyści wszystkie wpisy związane z grą MOHW z mojego konta, ale może to być równoznaczne z utratą wszelkich statystyk z gry i wszystkich dodatków, które miałem w wersji "limited" i w wypadku kupienia "normalnej" wersji nie będę miał do nich dostępu - trudno...

Pan poinformował mnie że konto wyczyszczone i za kilka godzin (po odświeżeniu danych między serwerami na całym świecie), mogę ponownie kupić grę i zainstalować... Po powrocie do domu usiadłem do kompa i z drżeniem serca uruchomiłem aplikację Origin, obrazek z gry MOHW zniknął błyskawicznie, wszedłem więc do sklepu i sprawdziłem ofertę na tą grę, okazało się, że jest :P, kupiłem (tym razem bez żadnych problemów), dodało mi grę do konta i...

Ponieważ przechowuję pliki instalacyjne gier lokalnie,

nie musiałem nawet ściągać gry, po prostu zainstalowałem i uruchomiłem, wszystko jest tak jak było - osiągnięcia, statystyki itp. Wielu ludzi narzeka na tego typu aplikacje - ja już nie, gra przypisana jest do konta i w wypadku błędu spowodowanego przez "system" a nie z winy gracza, można wszystko odzyskać.

Co do sposobu działania supportu EA

- w zasadzie jedna uwaga - cierpliwość, niestety tam też pracują ludzie, którzy chcą mieć wolne (tak jak wszyscy) i nie pracują w dni "ustawowo wolne od pracy". Ale można bez problemów (powiedzmy), na spokojnie wyjaśnić i załatwić to, co jest potrzebne, pod warunkiem, że jest to legalna kopia.

Pamiętajcie, że jako użytkownicy, podczas zakupu zawieracie umowę,

z której musi się wywiązać każda ze stron, jeśli WY nie będziecie respektowali umowy, sprzedawca (producent) postąpi tak samo, ale jeśli coś wykrzaczy się nie z waszej winy - TRZEBA WALCZYĆ O SWOJE :)

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.