Blog (139)
Komentarze (2.1k)
Recenzje (0)

Jest sobie internet

@djDziadekJest sobie internet20.04.2010 21:45

Witam, chciałem podzielić się wrażeniami z posiadania Internetu. Wiem, wiem, każdy powie: „co tam, każdy ma Internet”, pewnie że prawie każdy go ma, pytanie czy każdy ma tak „magiczny” jak mój. Moja historia zaczęła się jakieś 2 lata temu, kiedy to wprowadziłem się do pięknego domu z pięknym ogrodem i trochę gorszymi sąsiadami. Powalczyłem trochę (jakieś 8 miesięcy – XXI wiek) o założenie telefonu w najjaśniejszej Tepspospolitej. Zachciało mi się internetu, gdyż chciałem być światowcem co to może w każdej chwili wszystko sprawdzić i liścik jakiś skrobnąć i na forum (np. dobrych) się wpisać – a co ? I zaczęły się schody... Tepspospolita a jakże udostępni ale jak wszyscy wiedzą bardzo fachowe i należyte usługi tejże są niestety w cenie (prawie Merca w lizingu) więc stwierdziłem – mam łącze telefoniczne – jestem kozak – wezmę u konkurencji. Jak pomyślałem tak też zrobiłem a co. Wziąłem był ja sobie net w Netlandii, fajnie !!!, super !!! – przez pierwszy tydzień. Pewnego dnia stwierdzam iż strony jakoś tak dziwnie się otwierają... do połowy i zwiecha... grywałem ja onegdaj również w gry sieciowe – strzelankami zwane – i tu również niespodzianka pingi mi na jakieś 150 – 180 skoczyły, oczy ja wielkie zobiłem i do telefonu się zerwawszy z konsultantem się łączę (była to pierwsza rozmowa z kilkunastu jakie odbyłem z konsultantami tymi w ciągu roku) sz.p. przyjął moją reklamację a jakże i powiedział iż dział techniczny skontaktuje się ze mną w ciągu tygodnia. Skontaktowali się, otrzymałem sms-a (jednak to XXI wiek) iż moja reklamacja została zamknięta i że wina leży a jakże po stronie Tepspospolitej, która jest właścicielem łączy i że oni (dział techniczny) nie mogą nic zrobić. Przysłano mi jednakowoż techników z Tepspospolitej (z którymi po trzeciej wizycie przeszedłem na ty), którzy zmierzyli jakość kabelka z domu do centrali i stwierdzili że jakość tegoż jest taka jakbym miał centralę w piwnicy, nie mogą jednak zrobić nic więcej, ponieważ Internet mam wykupiony w Netlandii a to już nie ich jurysdykcja. Taka sytuacja powtarzała się mniej więcej co miesiąc. Po roku (,miej więcej) walki z Netrakami stwierdziłem iż poślę sprawę wyżej – do UKE ( dla nie wtajemniczonych to ci, którzy nakładają opłaty dodatkowe na klientów Tepspospolitej za pomocą kar na tąże), interweniowali, wywalczyli obietnicę poprawy, dumny byłem że jesteśmy krajem praworządnym a usługodawcy są dla klientów a nie odwrotnie. Teraz minęły już dwa miesiące od terminu jaki zobowiązała się dotrzymać Netlandia i niestety nic się nie zmieniło, chociaż właściwie nie, otrzymałem korektę dwóch rachunków dom kwoty 1,01 PLN. Stratę pakietów mam tak jak miałem (ok. 85%) i cały czas słyszę że: powodem jest przeciążenie centrali a termin jej rozbudowy jest ustalany. Straciłem nadzieję na załatwienie czegokolwiek gdyż w UKE usłyszałem iż w naszym kraju nie ma przepisów dotyczących jakości łączy internetowych i jeśli moja umowa nie zawierała takiego wpisu, nic nie można zrobić. Siedzę tedy w domu (czasami), płacę za to pseudo łącze i zastanawiam się jakiego psikusa wywinąć obu potentatom, nawiąże chyba kontakt z niejakim Osamą ale zastanawiam się czy on będzie w stanie cokolwiek zrobić skoro na naszym krajem nie latają nawet samoloty z powodu jakiejś „zadymy” znad Islandii... Nie będę pisał morału, niech każdy sam sobie dopowie, pozdrawiam jednak wszystkich, którzy decydują o prawodawstwie w naszym szlachetnym kraju i próbują wprowadzić kontrolę netu, u mnie nie potrzeba i tak połowa rzeczy nie chodzi.

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.