Blog (139)
Komentarze (2.1k)
Recenzje (0)

10 pytań do SONY... - odpowiedzi:

@djDziadek10 pytań do SONY... - odpowiedzi:16.03.2013 00:08

Jak zapewne pamiętacie (jeśli nie to tutaj link) na początku marca nadarzyła się okazja do zadawania pytań

Piotrowi Papajowi, kierownikowi ds PR, rzecznikowi prasowemu SONY CENTRAL and Southeast Europe

. Pan Piotr - zgodnie z obietnicą wysłał do mnie odpowiedzi - kilka zaskoczyło nawet mnie - przyjemnej lektury :)

1. Zbigniew2003

Jaka jest wasza recepta na sukces i , w czym tkwi tajemnica, że marka SONY - będąc od tylu lat na światowym rynku, ciągle jest widoczna pomiędzy innymi wielkimi markami?

Czy zamierzacie w najbliższym czasie spektakularnie np. splajtować, lub może wykupić jakiegoś społecznościowego giganta- takigo jak facebook, lub zainwestować trochę kasy w PKP?

Czy SONY tak jak masoni zamierza potajemnie zawładnąć światem poprzez tablety i smartfony, które będą zniewalały umysły ich posiadaczy?

Sony ma za sobą blisko 70 lat obecności na światowych rynkach. Przez ten czas filozofią marki zawsze było dostarczanie konsumentom innowacyjnych produktów, które potrafią ich zachwycić i ułatwić im życie. Sony wprowadziło na rynek cały szereg produktów i rozwiązań, które miały i nadal mają ogromny wpływ na to, w jaki sposób korzystamy z rozrywki. Pierwsze radia tranzystorowe, technologia Trinitron obecna w TV kineskopowych i monitorach, pierwsze przenośne osobiste odtwarzacze muzyczne Walkman, konsola PlayStation, pierwsza na świecie komercjalizacja technologii 4K w domowych TV… Za sukcesem Sony stoją innowacyjne produkty dobrej jakości. Jeśli chodzi o plany na przyszłość – Sony z pewnością będzie się rozwijać, koncentrując się na obrazowaniu cyfrowym (aparaty, kamery), technologiach mobilnych (smartfony, tablety, komputery mobilne), konsolach i grach, sprzęcie medycznym i telewizorach. Będziemy skupiać się na tych obszarach, w których jesteśmy najlepsi.

2. Pangrys

Smartfony Sony są z Androidem. Czy przewidujecie Państwo w przyszłosci smartfony z innym systemem np. Windows Phone, Tizen, Sailfish czy Ubuntu Phone ??

Smartfon jest jednym z najpopularniejszych urządzeń naszych czasów. Sony z całą pewnością będzie rozwijać swoje produkty w tym segmencie. Obecnie nasze flagowe produkty, jak np. Xperia Z, pracują na systemie Android i nie mamy planów, by w najbliższym czasie zaszły na tym polu zmiany.

3. juh

Czy Sony świadomie "postarza" produkt, tak aby po okresie gwarancji uległ szybszej awarii?

Cykl życia naszych produktów spełnia najwyższe rynkowe standardy. Dokładamy wszelkich starań, aby użytkownicy naszego sprzętu byli zadowoleni i nie musieli zbyt często odwiedzać serwisu oraz kupowali nowe produkty wtedy, kiedy tego chcą, a nie kiedy muszą. Klient, który jest zadowolony ze swojego zakupu, chętniej sięgnie po produkt tego samego producenta w przyszłości.

4. zomo_prl @juh- i myślisz, że Ci na to pytanie odpowiedzą? :D

moje pytania: dlaczego zwykle sprzęt Sony pojawia się w Polsce z opóźnieniem względem innych krajów europy?

dlaczego okulary projekcyjne HMZ-T2 są tak słabo dostępne? praktycznie nigdzie poza stolicą nie można ich przetestować w salonach Sony czy w innych sklepach

czy Sony zamierza wprowadzić tablet i smartfon z obsługą rysika i wgranym specjalnym oprogramowaniem do tego rysika (edytory dokumentów, zdjęć, rozpoznawanie pisma odręcznego itd)?

Wprowadzając na rynek produkty badamy wcześniej potencjał, przygotowanie rynku do danego produktu etc. Większość naszych produktów ma premierę równocześnie na przeważającej liczbie europejskich rynków. Okulary projekcyjne HMZ-T2 dystrybuowane są w sieci Sony Centre ze względu na ich specyfikę, grupy odbiorców itd. W obecnej chwili nie jest to produkt masowy, a raczej skierowany do fanów marki, m.in. ze względu na cenę (ok. 4000 zł). W listopadzie zeszłego roku wprowadziliśmy na rynek dotykowy Ultrabook VAIO Duo 11, który obsługuje rysik. Więcej szczegółów:tutaj

5. Over

Na jaki okres czasu Sony przewiduje sprzedaż konsoli PS4 i ew. prace nad generacją 5???

Czy strategia konsol PS nadal będzie się utrzymywała na poziomie maksymalnych zabezpieczeń przed spiraceniem czy może Sony pójdzie w ślady M$ i zarobi więcej na sprzedaży konsol które będą łatwiejsze do przerobienia co przekłada się na większą sprzedaż.?

6. laston

Kiedy Sony w końcu pokaże Playstation 4? :D

Więcej informacji na temat konsoli PS4 podamy w odpowiednim czasie.

7. Fanboj O

Gdzie podziała się innowacyjność SONY? Taka na miarę Walkmana.

Można mieć różne rozumienie słowa innowacyjność. Nadal jako pierwsi wprowadzamy na rynek innowacyjne technologie (4K w telewizorach) czy produkty, jak np. wodoszczelny Walkman serii W: http://presscentre.sony.eu/content/detail.aspx?ReleaseID=8180&NewsAreaId=2, albo smartfon Xperia Z.

8. gowain

Czy Sony (pewnie tak) ma w Polsce swoje biuro? Ile osób w nim pracuje? Czym się zajmują? Czy są ważnym elementem na światowej mapie zależności swojej firmy? :)

Sony ma w Polsce swoje biuro. Zajmujemy się sprzedażą i marketingiem produktów. Polska jest jednym z najważniejszych rynków europejskich Sony. Informacje kontaktowe:tutaj

9. Wyrostek (niezalogowany)

Czy sony wie ile kostek ma Kostek?

Nie.

10. przemor25

Czy są możliwe praktyki w firmie Sony? :)

Proszę śledzić portale rekrutacyjne.

11. Marcin_S

Czy Sony pracuje obecnie nad jakimś innowacyjnym produktem i nie mówię tutaj o kolejnych błyskotliwych DRMach?

Sony bez przerwy pracuje nad nowymi produktami i rozwiązaniami. Można spodziewać się, że w najbliższych miesiącach pokażemy kilka urządzeń, które mogą zmienić sposób, w jaki ludzie korzystają z multimediów. Kazuo Hirai, prezes grupy Sony, w wielu wywiadach podkreślał, że Sony nie boi się ryzyka. Będziemy więc ryzykować i wprowadzać na rynek odważne propozycje.

12. IamNotHouse

Czemu ostatnie sprzęty SONY są reklamowane głównie jednym szczególikiem, a konkretniej - wodoszczelnością ? Który tak naprawdę, wielu osób w tych czasach nie rusza.

Wodoszczelność to oczywiście nie jedyna zaleta niektórych naszych produktów? Nie mniej jednak, smartfon Xperia Z jest jedynym w tej klasie smarftonów wodoszczelnym sprzętem.

Piotr Papaj Kierownik ds. PR, Rzecznik Prasowy Sony Central and Southeast Europe

Dziękujemy panie Piotrze za poświęcony czas i oczywiście za odpowiedzi.

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.