Blog (12)
Komentarze (48)
Recenzje (0)

Orange - czy tak to powinno wyglądać?

@duszek.mestreOrange - czy tak to powinno wyglądać?21.05.2013 10:52

Po wielu miesiącach postanowiłem opisać swoje niestety niemiłe wspomnienia z ostatnich tygodni. Z góry uprzedzam. Cały wpis będzie napakowany moimi emocjami i może być niezwykle subiektywny. Jednakże tylko w taki sposób będę mógł opisać całą sytuację. Jeśli komuś będzie to przeszkadzało - przepraszam.

"smart"FONOWA oferta

Zaczęło się wszystko 25 kwietnia 2013 roku. Dowiedziałem się o "cudownej" ofercie Orange, którą jest Smart Plan na kartę. Jako iż nie należę do cierpliwych ludzi i często nie doczytam wszystkich informacji do końca to i tym razem w trybie niemalże natychmiastowym postanowiłem wypróbować tą ofertę. Zafascynowałem się dużymi dawkami Internetu do doładowań oraz pakietami minut i smsów (niestety nie zauważyłem, ze TYLKO do Orange). Wszystko wyglądało pięknie. Do czasu aż wyszła na jaw cała prawda o pakietach i coś jeszcze...

Pewnego pięknego wieczoru...

Tak - był nawet uroczy, miły wieczór. Poszedłem na kolację z dobrą koleżanką. Siedzimy spokojnie w restauracji i umawiamy się na wyjście do kina. Pierwsze, co robię to wyjmuję swoją Lumię 920, uruchamiam Filmweb i sprawdzam co ciekawego będzie w kinach. Dowiaduję się jednak, ze coś jest nie halo :( Internet odmówił posłuszeństwa mimo zasięgu H+ aż do pełna. Zasmucony patrzyłem jak koleżanka na swoim SGS 3 przegląda informacje i decyduje o filmie na najbliższy weekend...

Eh

Wróciłem wieczorem smutny do domu nie mogąc wciąż nawiązać połączenia z Internetem. Zacząłem czytać na necie o co może chodzić i wielu ludzi mówiło, że to wina telefonu. Oczywiście wyśmiewałem takie wpisy ale przez 3 godziny szukając innych pomysłów musiałem posunąć się do rzeczy strasznej. Przywrócenie ustawień fabrycznych w telefonie. (podobnie poradzili mi w Orange, gdyż wg nich - wszystko w moim koncie jest ok a technicy widzą, ze u mnie następują połączenia z Internetem - czyli powinno działać...) I tutaj historia w historii:

Lumia 920 staje się cegłą przy próbie przywrócenia ustawień fabrycznych

To była już przesada jak na jeden dzień... Wtedy oto oddałem swój telefon na 2 tygodnie na gwarancję. Przeinstalowali, wymienili moduł ładowania (szybciej ładuje i o dziwo bateria jakoś dłużej trzyma) oraz jakiś moduł na płycie głównej - gdyż ten właśnie pada podczas przywracania ustawień. Także miałem 2 tygodnie bez Internetu i używanie SGS 2. Nie chciałbym powtarzać tego w przyszłości. SGS 2, który wydaje się być telefonem dobrym, jeszcze nie tak dawno topowym, a działa jak ślimak. Ciągle się zawiesza, bateria przy dobrej oszczędności trzyma max 10 godzin (bez połączenia z netem). Tragedia :(

Dwa tygodnie później...

Po długich męczarniach (a to wszystko przez przyzwyczajenia), gdy tylko odzyskałem telefon udałem się do salonu Orange w celu wyjaśnień. Pogadaliśmy, spróbowaliśmy WSZYSTKIEGO. Odblokowali mi wszystkie blokady na koncie, wymieli kartę SIM, ponowna konfiguracja telefonu (na żadnym innym telefonie też nie działało połączenie z netem za pomocą mojego numeru, ale każda inna karta działała u mnie). Pracownik w Orange zrezygnowany zadzwonił do techników. Był to dzień 11 maja 2013r. Wtedy została sprawa przekazana do działu technicznego. Dostałem smsa, że w ciągu dwóch dni powinna być sprawa rozwiązana. Ucieszony taką informacją poszedłem spokojnie spać i czekałem poniedziałku.

Trudny sms

"Witamy. Dziękujemy za zapytanie techniczne z dnia 11-05-2013 o numerze ***. Pracujemy nad usunięciem utrudnień, natomiast z uwagi na złożoność problemu obecnie nie znamy dokładnego terminu usunięcia utrudnień. Przepraszamy za utrudnienia. Pozdrawiamy. Orange" Tyle razy wystąpiło słowo UTRUDNIENIE w każdej postaci, że aż szlag trafił! :/ Wierzyłem jednak, że nie okłamali mnie i czekałem...

DZIĘKUJĘ!

Tak. Dziękuję za ponad 3 tygodnie nie działania Internetu. Dziękuję też Ci młody czytelniku, że dotrwałeś do końcówki tej opowieści. I dziękuję bardzo miłej Pani, która wzięła tą sprawę do serca i przycisnęła swoich kolegów w realizacji swoich zadań.

Aaaa - jeszcze ten koniec :)

Wczoraj - 20 maja 2013 roku postanowiłem ok godziny 8:00 stojąc w korku zadzwonić do Orange w celu wyjaśnień. Odebrała Pani o miłym głosie. Wysłuchała mnie uważnie. Ze względu na jej miły głos też postanowiłem być miły jednocześnie wyrażając swoje zażenowanie - trudne ale możliwe. Pani obiecała, ze postara się przyśpieszyć sprawę i ponownie utworzy zlecenie na naprawę. Co dwa zlecenia to nie jedno! :) Już po ok 3 godzinach dostałem od tej samej Pani telefon i przekazała mi informację o tym, że proszą o testy. Po 15 minutach znów telefon z zapytaniem o wynik. Ucieszona tym, że udało się im naprawić podziękowała mi za współpracę i powiedziała: "do usłyszenia". Potem ok 18 kolejny telefon od technika, który osobiście zadzwonił aby powiedzieć, ze naprawili. Złożone zostały mi wszelkie wyjaśnienia i przeprosili.

Jak rozwiązać problem nie działającego Internetu w Orange?

Odblokować Internet w systemie. Okazuje się że nie wszystkie blokady są widoczne. Wyżej wspomniana Pani też o tym nie wiedziała. Ale jej zaangażowanie poprawiło sprawność i działanie mojego telefonu i ubogaciło w nową funkcjonalność: Internet! :)

Żegnaj Orange

Szkoda mi jedynie teraz tej miłej Pani... ale żegnajcie Orange. Oto co teraz mnie czeka:

Już niedługo jak oferta już będzie w moich rękach opowiem Wam o niej :) Postaram się nie zaniedbywać też tak już swojego Bloga. Zobaczymy co ze starań wyjdzie ;)

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.