Blog (4)
Komentarze (857)
Recenzje (0)

Kilka słów o płatnościach telefonem w ING Bank Śląski

@iHuskyKilka słów o płatnościach telefonem w ING Bank Śląski15.04.2017 16:31

Witam,

Jako że mam troch czasu i dobry humor dzięki tradycyjnej japońskiej muzyce, chciałbym dzisiaj napisać (kilka słów lub więcej) o nowej funkcjonalności jaką nie tak dawno wprowadził możliwość płacenia telefonem za zakupy w sklepach mających terminale umożliwiające dokonywanie płatności zbliżeniowych (Super jednakże dość długo trzeba było czekać na takie udogodnienie zważywszy na to że inne banki wprowadziły taką możliwość dużo wcześniej). Jednakże zastanówmy się czy dla zwykłej osoby taka funkcja może okazać się rewolucyjna lub jest to tylko jedna z wielu nowinek które się nie przyjmą lub będą miały małe grono użytkowników?

Otóż osobiście powiem (jako fan nowinek technicznych) że dla mnie jest to dość duże udogodnienie (i gdzie tylko mogę zachęcam innych do używania tej funkcji) ponieważ praktycznie telefon zawsze każdy ma przy sobie i jedyne co trzeba zrobić to włączyć funkcję NFC w telefonie i przystawić telefon do terminala.

Jednakże jest tu kilka haczyków które opiszę w kilku podpunktach:

-funkcja o której piszę działa tylko na telefonach opartych o system android od wersji 4.4 wzwyż -niestety nie na każdym telefonie będzie dana możliwość aktywacji tej funkcji ponieważ telefon podczas próby aktywacji zostaje sprawdzony przez "usługę SafetyNet", usługa ta sprawdza czy telefon nie ma zmodyfikowanego oprogramowania ( min. root, odblokowany bootloader lub aplikacje które wgrał producent lecz nie zostały zweryfikowane przez google). Zdarzyło się nawet że kolega z pracy nie mógł aktywować tej funkcji na swoim MyPhone Hammer (więc fani modyfikacji androida bądź osoby posiadające telefony mniej znanych producentów mogą być zawiedzeni) -za pierwszym razem trzeba w ustawieniach aplikacji "Moje ING" włączyć tę funkcję (najlepiej mieć wtedy włączone NFC w telefonie).

Cóż to na razie tyle w później czasie opiszę jak to aktywować. Jeśli o mnie chodzi gorąco polecam tą funkcję ponieważ w sytuacji braku portfela, karty bądź bankomatu w pobliżu, będziemy w stanie zapłacić za towar bądź usługę :)

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.