Blog (76)
Komentarze (1.5k)
Recenzje (3)

Era/T-Mobile i ja - niby nic, a jednak

@Jaahquubel_Era/T-Mobile i ja - niby nic, a jednak25.10.2012 18:35

Za miesiąc minie 10 lat od kiedy jestem organizmem jednokomórkowym (czyt.: mam komórkę). Cały czas jestem w tej samej sieci, cały czas mam ten sam numer i cały czas płacę haracz (abonament, choć z tym obiecałem sobie skończyć). I przez te prawie 10 lat nie zdarzyło się nic, przez co miałbym na tego operatora jakoś narzekać. Ale...

Zbliżającą się rocznicę mój paskudnie różowy operator uczcił już 3 tygodnie temu zawyżoną na 40 zł fakturą. Po paru dniach powędrowałem do saloonu (dają kawę klientom, za to jest dodatkowe "o") T-Mobile zapytać o co chodzi. Wszak abonament miał wzrosnąć o 40 zł wiosną, jak skończę spłacać "raty" za komórkę (do zapłaty tyle samo, ale kasa jest inaczej księgowana - taki zabieg). Mogłem, głupi, zadzwonić do BOA, ale pomyślałem, że usłyszę od konsultanta, że on nic nie może i żebym się przeszedł złożyć reklamację (albo nadał ją listownie), i że lepiej będzie się przejść. No to się przeszedłem.

Pani w saloonie rzuciła okiem na fakturę starą, na fakturę nową, na umowę i stwierdziła, że nic nie może zrobić i żebym złożył reklamację. No to naskrobałem co trzeba i wręczyłem tej pani. Pani powiedziała, żeby czekać na telefon lub list.

No to czekałem. Właściwie nadal czekam, bo ani nie napisali, ani nie zadzwonili. Właściwie zadzwonili - konsultantka chciała mi włączyć dodatkową usługę. Jak jej powiedziałem, że myślałem, że dzwoni w sprawie reklamacji, to się jej zrobiło głupio. Powiedziała, że na pewno niebawem się ktoś ze mną skontaktuje.

Ale się nie skontaktował. No to wreszcie ja zadzwoniłem. Po chwili brnięcia przez rozmowę z automatem (wciskanie cyferek) i kilku komunikatach o zaległej fakturze, usłyszałem informację, że ostatnia faktura została błędnie wystawiona i że następna faktura będzie zawierała wyrównanie. I że przepraszają. Automat mi to powiedział! Czyli nie dość, że miałem rację, to jeszcze oni sami to wiedzą, ale nic nie mówią!

Wciskam cyferki dalej, aby sprawę definitywnie wyjaśnić z człowiekiem, nie z automatem. Konsultantka poinformowała mnie, że reklamacja wpłynęła dn. 25 października, tj. dziś. Wow! 3 tygodnie z Warszawy do Warszawy! I jeszcze mają 30 dni na rozpatrzenie...

Pani z BOA, po przeczytaniu początku mojego elaboratu, wyjaśniła mi, że tego dnia, kiedy była wystawiana faktura dla mnie, system nie naliczał rabatu na abonament - taki glitch. No i że następna faktura będzie z wyrównaniem. A dlaczego nikt się na ten temat nie odezwał? Konsultantka była jakby zdziwiona, że w saloonie nie zostałem o tym poinformowany. A konsultanci nie mogą do każdego zadzwonić, bo to aż 8000 klientów miało tego dnia źle wystawione faktury. I tak się niby sprawa kończy. Ot, system źle naliczył - sh*t happens. Zorientowali się, na koniec nawet przeprosili.

Nie jest to tak emocjonujące jak sprawa DobrychProgramów i Orange. Może nawet ktoś powie, że nie było sensu tego opisywać na blogu. Ot, T-Mobile pożyczy ode mnie 4 dychy na dwa tygodnie. Trudno, stać mnie jeszcze.

Ale z tą sprawą jest jak z ostatnim meczem na Stadionie Narodowym w Warszawie. Niby nic się nie stało (przeca mecz się odbył!), ale niesmak został.

Nie można było przysłać głupiego smsa z informacją o pomyłce? Nie można było wstawić komunikatu w iBOA? I dlaczego reklamacja idzie 2 tygodnie?! Nie takich "obchodów rocznicowych" się spodziewałem.

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.