Blog (335)
Komentarze (2.4k)
Recenzje (17)

Nokia N9 w sprzedaży w USA — a jednak!

@KrogulecNokia N9 w sprzedaży w USA — a jednak!19.06.2012 04:15

Pamiętacie mój wpis sprzed miesiąca o doniesieniach na temat wprowadzenia Nokii N9 do sprzedaży w Stanach Zjednoczonych? Okazuje się, że jednak coś było na rzeczy!

Bez większego rozgłosu, endziewiątka pojawiła się oficjalnie na stronach Nokii dla... biznesu. Możemy się na niej dowiedzieć wielu ciekawych rzeczy np. że jako jedyna pracuje pod kontrolą szybkiego i płynnego MeeGo 1.2 Harmattan, że ma stylowy wygląd i łatwy w obsłudze aparat 8 Mpix. Jest idealnym rozwiązaniem dla nowoczesnych biznesmenów, gdzie kluczowe są dobry design, doskonała funkcjonalność i sprawna praca urządzenia. Ma elegancki i niezwykle łatwy w obsłudze interfejs, który doskonale uzupełnia jej subtelnie zakrzywioną konstrukcję. Do tego całość przepięknie wygląda i wspaniale sprawdza się w biznesie.

Pomijając mały „drobiazg” w postaci braku jakiegokolwiek pakietu Office, pozostaje mi tylko się pod tym podpisać i z goryczą zapytać — dlaczego dopiero teraz? Jestem przekonany, że gdyby nie sztuczne zablokowanie sprzedaży Nokii N9 na kluczowych rynkach (nie tylko w USA, ale i m.in. w Kanadzie, Wielkiej Brytanii, Francji, czy Niemczech), brak promocji oraz — a może przede wszystkim — gdyby nie sabotująca zapowiedź prezesa Nokii Stephena Elopa o nierozwijaniu MeeGo, byłby to prawdziwy hit, który dźwignąłby Nokię z kolan bez konieczności opierania całej strategii na Windows Phone i Microsofcie. Stało się jednak inaczej, czasu się już nie wróci, wprowadzenie Nokii N9 do sprzedaży w Stanach już nic nie zmieni...

Tymczasem coraz więcej osób donosi mi, że po ostatnich decyzjach Nokii wielu deweloperów i liderów społeczności Maemo/MeeGo planuje przesiadkę na platformę... BlackBerry. Najnowszy system BlackBerry 10 jest bowiem bardzo, ale to bardzo obiecujący, ma wiele podobieństw do MeeGo Harmattana (m.in. łatwa obsługa, multitasking), ponadto RIM stara się jak może aby przyciągnąć do siebie deweloperów. Tak jak dla Nokii Windows Phone, tak dla nich BlackBerry 10 to również być albo nie być. Zobaczymy co z tego wyniknie. Ja z pewnością chętniej przesiadłbym się na BlackBerry (zawsze podobało mi się wykonanie tych urządzeń) niż na jakąś słuchawkę z Androidem — po prostu jakoś nie podchodzi mi tamten system...

Podziękowania dla Taziffa za info o N9 w USA!

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.