Blog (79)
Komentarze (533)
Recenzje (0)

Moja "walka z wiatrakami" - reaktywacja serii + zapowiedź

@NRNMoja "walka z wiatrakami" - reaktywacja serii + zapowiedź10.07.2013 02:50

Dobre wieści dla czytelników (i nieco gorsze dla firm...) - reaktywuję serię Moja "walka z wiatrakami"! :) Ot, zdarzyło się po drodze parę sytuacji, które wymagają szerszego komentarza, a przy okazji - byłyby ostrzeżeniem dla innych :)

Wstępniak

Każdy mój artykuł w tej serii zawsze zawierał "wstępniak". Poniżej znajdziecie jego przeredagowaną treść.

Od lat "walczę z wiatrakami" poprzez dochodzenie swoich praw u różnych przedsiębiorców mających siedzibę lub oddział w naszym kraju. Szczęście (pech?) chciało, że spory odsetek mojej "konsumpcji" w formie towaru czy usług, jest świadczony nieprawidłowo. Praktycznie, w ciągu pierwszego miesiąca od otrzymania towaru, spora część trafia na różnego rodzaju reklamacji, albo jest zbyt małego kalibru, aby się tym przejmować. Być może wynika to z faktu funkcjonowania u mnie zasady, że jak coś kupuję, to działa to min. 2 lata bez "uszczerbku na zdrowiu". Kto wie?

Niniejszy wpis poświęcony jest [SPRZĘT / FIRMA / PROBLEM]. Wydarzenia miały miejsce w [CZAS I MIEJSCE].

Schemat budowy wpisów, skala opisowa, skala oceniania

Postanowiłem wprowadzić pewnego rodzaju skalę opisywania sytuacji, schemat budowy każdego wpisu.

  • Wstępniak
  • Skala problemu: Mały, Średni, Duży, Niewyobrażalny
  • Uzasadnienie oceny skali problemu.
  • Wpływ problemu na życie: Brak, Niezauważalny, Umiarkowany, Znaczący, Bardzo znaczący, Absurdalny
  • Istotność doświadczenia: Bezwartościowe, Ciekawostka, Istotne, Cenne
  • Uzasadnienie oceny wpływu problemu na życie.
  • Spis wpisów związanych ze sprawą / spis treści
  • Opis sprawy
  • Ocena kontaktu z kontrahentem*
  • Ocena szybkości odpowiedzi i podejmowanych działań fragmentarycznych*
  • Ocena jakości obsługi klienta (procedury, nastawienie, itp.)*
  • Ocena szybkości rozwiązania problemu*
  • Ocena jakości rozwiązania problemu*
  • Ocena zadowolenia z rozwiązania*
  • Punkty dodatkowe z uzasadnieniem*
  • Ocena końcowa**
  • Komentarz końcowy, sugestie, puenta

* - Ocena wyrażona w punktach od 0 do 5. Tylko wartości całkowitoliczbowe. ** - Ocena końcowa przedstawiona jest w formie [Zdobyte punkty] / [Maksymalna liczba punktów do zdobycia pomijając punkty dodatkowe] ([Wartość w %]). Np.: 20/30 (66,7%). Ocena końcowa nie może przekroczyć 100%, stąd też jeśli jakieś punkty dodatkowe będą to powodowały, będą one wyszczególniane osobno, jako dodatkowe wyróżnienie. Np.: 30+2/30 (100% ++), lub: 30+4/30 (100% ++++).

Zapowiedź

...czyli czego spodziewać się w najbliższych tygodniach.

  • O pewnej ofercie ubezpieczeniowej pewnej firmy telekomunikacyjnej
  • O pewnym sklepie internetowym i ich niepewnej działalności
  • O pewnym sklepie na allegro i ich pewnej reakcji
  • O (nie)pewnej wizycie w pewnej restauracji
  • O pewnej wizycie w pewnym kinie

Zaproszenie

Nie pozostaje mi nic innego, jak zaprosić Was do czytania przyszłych wpisów z tej serii :) Wierzę, że pomogą Wam one w codziennych zmaganiach związanych w szczególności z jakością obsługi klienta i dochodzeniem swoich praw. I nie, nie złośliwie, lub natarczywie, lecz wtedy, gdy prawa te są pogwałcane lub zapominane.

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.