Blog (98)
Komentarze (449)
Recenzje (0)

T-mobile

@RoninPnT-mobile16.04.2013 21:39

Mam kartę do telefonu Ex- "Tak Tak", używam jej od dłuższego czasu i wszystko było OK dopóki nie zmienił się operator z ERA na T-Mobile. Pojawiać się zaczęły głuche telefony i sms-y o niby wygranych w jakiś magicznych konkursach, co gorsze znikały w zastraszającym tempie środki z doładowania kary.

W sumie niby nic złego bo przecież to "na kartę" i trudno w zestawieniach dojść do ładu co konkretnie się dziej bo umowy z operatorem nie podpisywałem tylko jakieś magiczne ustawienia same zostały wybrane przez operatora. Jednak czasem warto się przyjrzeć co się dziej z środkami którymi powinienem dysponować po zasileniu karty. Wchodzimy na stronę T-mobile.pl wybieramy "strefę klienta" wpisujemy nr telefonu

otrzymujemy sms-a z kodem do sesji. I sprawdzamy co się dzieje ... Biling> tylko z ostatnich 30 dni w sumie nic się nie dziej a pieniędzy brak na koncie ... :(

Bierzemy kolejne doładowanie i dzwonimy na infolinię, tam się dowiadujemy że nasze pieniądze zostały przekazane bo mamy czynną "prenumeratę" i bierzemy udział w "grze". Otrzymujemy dodatkowe informacje jak z tej gry się wycofać - magiczny SMS / 5PLN

Dodatkowo zapytanie skierowałem przez E-BOA i odpowiedź przyszła znacząca:

Dziękuję za nadesłaną korespondencję. Uprzejmie informuję, że Quiz SMS został włączony poprzez wysłanie bezpłatnego sms-a na numer 8017 a organizatorem quizu jest firma CT Creative Team S.A.. Firma ma do Pana numer w swojej bazie informacji handlowej, ponieważ wysyłał Pan sms-y specjalne do wyżej wymienionej firmy. Połączenia z numeru zastrzeżonego nie są na pewno związane z subskrypcją Quiz SMS, a na numerze nie już żadnych aktywnych subskrypcji. Na bilingu są tylko informacje o połączeniach i sms-ach wychodzących, dlatego też nie widnieją na nim opłaty pobierane za usługi dodatkowe lub prenumeraty.

Nadal przychodzą SMS z jakiejś firmy i nadal znikają pieniądze - czarna magi lepiej już zmienić operatora !! Tylko w Polsce nie dostaniesz bilingu który by wykazywał pełne koszty ponoszone przez użytkownika telefonu.

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.