Blog (359)
Komentarze (10k)
Recenzje (37)

Specjalista ds. teleinformatycznych i kontakty z firmami z zewnątrz cz.15

@Shaki81Specjalista ds. teleinformatycznych i kontakty z firmami z zewnątrz cz.15 26.07.2011 18:43

Ostatnio pojawiło się kilka wpisów, gdzie blogowicze pisali na temat ich doświadczeń z firmami od których zakupywali jakiś sprzęt lub różnorakie usługi i o dziwo zawsze były to wpisy niepochlebne, zawsze było coś nie tak. Bardzo mnie to dziwi, ponieważ, ze względu na swoja pracę bardzo dużo kontaktuje się z różnymi firmami z zewnątrz i jakoś praktycznie nigdy nie miałem większych problemów z załatwieniem sprawy, z jaką się z nimi kontaktowałem, ale może po kolei:

Microsoft

O tej firmie można by powiedzieć, że szybko i konkretnie. No bo w sumie to moje kontakty na początku ograniczały się do ewentualnych rozmów z automatem w celu aktywowania oprogramowania (Windows i Office w różnych wersjach) i nigdy nie było problemu z tym, żeby aktywować produkt, nigdy, a aktywowałem co najmniej ze 30-40 razy telefonicznie. Zawsze aktywacja przebiegała prawidłowo. Co prawda sam proces aktywowania jest no powiedzmy trochę uciążliwy ale jakoś można przeżyć. Ostatnio skontaktowała się ze mną pani, która została wyznaczona jako opiekun Microsoftu dla mojej firmy i przedstawiła mi możliwości tańszego zakupu oprogramowania. Nawet nie miałem pojęcia, że można kupić oprogramowanie po takich cenach:)

Home.pl

Tutaj mam wykupioną domenę, pod którą podpięty jest nasza strona i tutaj też jakoś nikt nigdy mi nie robił problemów. Większość rzeczy jest opisana krok po kroku w naprawdę przejrzysty sposób. Raz dobrze skonfigurowana usługa działa i tyle i tak powinno być:)

1&1

Również tutaj nie stwarzają problemów. Strona konfiguracyjna prosta i przejrzysta. Raczej bez problemów wszystko udało mi się skonfigurować w kilka godzin. Mam tutaj wykupioną domenę i pocztę. Raz byłem zmuszony do zadzwonienia na infolinię bo za czorta nie mogłem założyć kolejnej skrzynki pocztowej. Pani po drugiej stronie słuchawki wyjaśniła mi krok po kroku co i jak i wszystko zostało „naprawione” w kilka minut.

TP

Hm... temat rzeka, ale z drugiej strony naprawdę dobrze, co prawda parę rzeczy można by było tam poprawić ale ogólnie tak na 4+ (w skali 5-punktowej). Na błękitna linie dzwoniłem co najmniej z 50-70 razy (w pracy jak i podczas napraw czy instalacji nowego sprzętu u znajomych). Praktycznie za każdym razem był pozytywny odzew. Na wszelkie zgłoszenia o awariach technicy pojawiali się w ciągu 24 godzin. Przez ostatnie pół roku kontaktuje się tylko z jednym człowiekiem, który jest skuteczny w 100% - nie pozostawił żadnego problemu bez rozwiązania.

GTS Energis, Multimo, Crowley

Trzy firmy świadczące usługi telekomunikacyjne (telefony i dostęp do internetu) również nie sprawiały problemu. Zawsze szybko i bez problemów.

Słowem podsumowania. Albo ja mam cholerne szczęście do infolinii, albo te opisy, które przeczytałem na forach i naszym blogu są po prostu wyssane z palca. Jednocześnie nie chciałbym aby ten tekst został odebrany jako reklama powyższych firm bo i one mają swoje grzeszki.

Tym razem to już naprawdę koniec „mody na sukces” więcej pomysłów brak. Może kiedyś wrócę do serii „specjalista ds. informatycznych”, ale na razie pomysły mi się skoczyły a życie jakoś nowych nie podsyła – jak na razie w firmie stagnacja. Kasy brak to i rozwoju sfery IT w szpitalu ani widu a ni słychu. Tak więc dziękuje za wszystkie komentarze (a było ich ponad 300 – dokładnie 332 – policzyłem :)), które pojawiły się do tej pory pod wszystkimi 15 częściami. Dziękuje i pozdrawiam. A co dalej z moim blogiem to pomysłów brak, ale oczywiście zapraszam za tydzień

Spis treści całości mojego blogowania znajduje się tutaj.

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.