Blog (4)
Komentarze (207)
Recenzje (0)

Quiz o serwisie Asus'a w Koszalinie: a), beeeeee) lub c)

@wesoly82Quiz o serwisie Asus'a w Koszalinie: a), beeeeee) lub c)18.09.2013 16:31

Witam, opiszę tutaj przygody z jakimi spotkałem się wysyłając do autoryzowanego(!) serwisu Asus'a w Koszalinie notebooka z usterką (padły porty usb i czytnik kart, reszta działa prawidłowo czyli OS, wifi, kamera itd). Sprzęt ma ponad rok, ślady użytkowania znikome...

c.d.n...

Ze względu na niezaplanowany brak czasu będę dopisywał w wolnej chwili moje losy z serwisem.

Był to piękny, słoneczny lipiec... Pierwszym krokiem jaki zrobiłem było zapoznanie się z z FAQ na ich stronie i postępowanie krok po kroku jak tam sobie zażyczyli czyli przywróciłem ustawienia fabryczne BIOS'u z aktualizacją włącznie, przeinstalowałem sterowniki itd.. Będę załączał oryginalną korespondencję między mną a "Autoryzowanym Centrum Serwisowym"

Tutaj na etapie rozmowy z "Centrum pomocy technicznej" jeszcze nic nie wskazywało na wymiganie się od naprawy gwarancyjnej:

Ja:

Przestały działać gniazda usb (2.0 i 3.0) i czytnik kart. System operacyjny ładuje się normalnie. Bios też nie widzi usb (chcąc bootować np z pendrive'a). Zaktualizowałem nawet bios do najnowszego ale również to nie pomogło. Laptop nabyty poprzez Tmobile z oferty promocyjnej.

C.P.T.

Szanowny kliencie, Dziękujemy za kontakt ze wsparciem technicznym firmy ASUS. Prosze o informację czy podjęta była próba przywrócenia ustawień fabrycznych w Biosie oraz czy były przeinstalowane sterowniki do chipsetu oraz USB?

Ja

Tak były również przywrócone ustawienia fabryczne w Biosie oraz sterowniki chipsetu i USB. Nic to jednak nie dało niestety. Ogólnie cała reszta działa poprawnie, tzn. nie zauważyłem innych niedziałających podzespołów.

C.P.T.

Szanowny kliencie, Dziękujemy za kontakt ze wsparciem technicznym firmy ASUS. Proszę w takim przypadku skierować sprzęt do serwisu poprzez wypełnienie formularza dostępnego w zakładce serwis na stronie http://asus-serwis.pl W polu opisu usterki proszę jak najdokładniej opisać usterkę.

Tak też uczyniłem, wypełniłem formularz i zaczekałem na maila z informacją o RMA, kurierze itd. Zamieszczony w mailu był też zapis:

Sprzęt nie zostanie przyjęty przez Serwis, jeśli zostanie wysłany innym kurierem niż UPS. Dostarczenie sprzętu do serwisu możliwe jest tylko przez kuriera (nie ma możliwości zawiezienia sprzętu osobiście).

... pomyślałem: procedury wewnętrzne ASUS'a, nie pierwszy i nie ostatni przecież wysyłam do nich sprzęt itd... a mogła zapalić mi się wtedy czerwona lampka...

c.d.n...

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.