Apple zdecydowało się na zakup Beats Music i Beats Electronics

Apple zdecydowało się na zakup Beats Music i Beats Electronics29.05.2014 15:10

Pod koniec września możemy spodziewać się przejęcia Beats Music przez Apple. Firma z Cupertino zdecydowała się zapłacić 3 miliardy dolarów, ponieważ jest przekonana, że ten dobrze zbudowany serwis może, z pomocą pracujących tam osób, zostać rozbudowany tak, by zachęcić do siebie jeszcze więcej miłośników muzyki. Firmie Apple nie można odmówić porządnego zaplecza i doświadczenia w tej dziedzinie.

Zgodnie z dotychczasową polityką Apple'a, można byłoby się spodziewać, że w takim razie koniec z aplikacjami Beats Music na Androida i Windows Phone'a. Na szczęście jednak, według informacji od Eddiego Cue, wicedyrektora oprogramowania i usług internetowych, korporacja chce utrzymać taki stan rzeczy, za co należy ją pochwalić. Szkoda by było zarzynać przysłowiową kurę, która może znieść im złote jajka. Tym bardziej, że ta kura ma już 250 tysięcy użytkowników, którzy zdecydowali się płacić za usługę. Co ciekawsze, Beats Music osiągnęło taki wynik w zaledwie 4 miesiące na niedużym terenie.

Ciekawe jak do całej sprawy podejdzie współzałożyciel Beats, Jimmy Iovine, który jeszcze niedawno narzekał na EarBuds. Według niego jakość dźwięku w słuchawkach dousznych Apple'a jest kiepska, zaś lecący helikopter brzmi jak komar. Na tym jednak krytyka się nie kończy. Iovine jest przekonany o tym, że Beats udało się osiągnąć dużo lepszy dźwięk, niż firmie z jabłkiem czy jakiemukolwiek innemu producentowi słuchawek. Żeby było śmieszniej, starszy vice dyrektor Apple'a, Eddy Cue, zgodził się z krytyką, dodając tylko, że lepszy efekt wymagałby poniesienia większych kosztów.

Czy Apple ma zamiar zacząć dominować w świecie muzyki, okaże się już niedługo — prawdopodobnie dowiemy się czegoś podczas WWDC. Można jednak spokojnie założyć, że takie mają plany, skoro potrafią sami się przyznać, że słuchawki Beatsa są lepsze od ich produktów. A dawno nie widzieliśmy pracownika Apple'a, który publicznie przyznał, że ktoś robi coś lepiej od nich.

Aktualizacja, 30.05.2014 13:20: Szczegółowe rozliczenie mówi, że Apple zapłacił 2,5 miliona dolarów za produkujący sprzęt audio (przede wszystkim świetnie rozpoznawalne słuchawki) oddział Beats Electronics i zaledwie 500 tysięcy dolarów za serwis muzyczny Beats Music.

Źródło artykułu:www.dobreprogramy.pl
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.