Atrakcje w Plusie dla rejestrujących pre-paidy, operator chce przechwycić klientów innych sieci

Atrakcje w Plusie dla rejestrujących pre-paidy, operator chce przechwycić klientów innych sieci12.07.2016 11:06

Kolejny operator telekomunikacyjny wziął się za zachęcanieposiadaczy kart pre-paid do rejestracji, zgodnie z zapisami nowejustawy antyterrorystycznej. Plus rusza z promocją, której twarząma być telewizyjny i radiowy celebryta, Szymon Majewski. I w tymwypadku kwota 500 zł ma być tym, co użytkowników przyciągnie dopodania operatorowi swoich danych osobowych.

Tak obecni jak i nowi użytkownicy pre-paidów Plus na Kartę orazPlus Internet na Kartę mają otrzymać doładowania warte 500 zł i50 GB ruchu sieciowego, a do tego konto ważne przez rok. Użytkownicypre-paidów sprzedawanych pod marką Plush dostaną 500 zł i 50 GBruchu sieciowego.

Plus liczy na to, że część użytkowników pre-paidówzdecyduje się przejść na abonament. Wszyscy, którzy posiadająkartę pre-paid Plusa przez przynajmniej 30 dni, po przejściu dotaryfy Ja+ Abonament (29 zł, umowa na 24 miesiące, sama karta beztelefonu) lub którejś z taryf mix (MIX 30 tylko z kartą SIM lubMIX 50 dla oferty z telefonem), otrzymają dodatkowe benefity. Totrzy miesiące darmowych nielimitowanych rozmów do wszystkichkrajowych sieci komórkowych i stacjonarnych, nielimitowane SMS-y dowszystkich sieci komórkowych i pakiet ruchu sieciowego 8 GB.

Jeśli ktoś ma pre-paida w innej sieci, a zdecyduje sięprzenieść numer do usługi Plus na Kartę, dostanie teraz przeztrzy miesiące 50% rabatu na nielimitowane rozmowy do wszystkichsieci komórkowych i stacjonarnych lub nielimitowane rozmowy dowszystkich sieci komórkowych z pakietem ruchu sieciowego 6 GB.

Jak widać więc, wielcy operatorzy bez mrugnięcia okiemdostosowują się do nowej rzeczywistości prawnej. Na tym tle miłozaskakuje postawa największego z wirtualnych operatorów, VirginMobile Polska. Firma co prawda uruchamia rejestrację dla kilkusettysięcy użytkowników swoich kart pre-paid, ale będzie to robićprzez Internet, przyjmując… skany dowodów osobistych.Przedstawiciele Virgin Mobile zwracają uwagę na to, że przecieżnawet administracja publiczna dopuszcza taki sposób weryfikacjiużytkownika. Co prawda nie sądzimy, by operatorowi udała się tasztuczka (już się mówi, że GIODO i UKE mogą zakwestionować tępraktykę), ale pochwalić należy chociaż za pomysłowość.

Źródło artykułu:www.dobreprogramy.pl
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.