Awaria Booksy. Trudno będzie umówić wizytę przed lockdownem (aktualizacja)

Awaria Booksy. Trudno będzie umówić wizytę przed lockdownem (aktualizacja)25.03.2021 12:13
fot. Pexels

Booksy to chyba najpopularniejsza w Polsce aplikacja, dzięki której możemy znaleźć salony urody w pobliżu naszego miejsca zamieszkania. Dodatkowo pozwala na umawianie wizyt, śledzenie kalendarza czy wystawianie opinii salonom i ich pracownikom.

Zaostrzenie przepisów dotyczących bezpieczeństwa (w tym zamknięcie salonów kosmetycznych i zakładów fryzjerskich) spowodowało, że infrastruktura Booksy nie wytrzymała zainteresowania użytkowników, którzy mieli nadzieję na skorzystanie z usługi jeszcze przed weekendem.

Średnia liczba umówionych wizyt w lutym br. dziennie przekraczała 110 tys. zgłoszeń, a tuż po ogłoszeniu powrotu zaostrzonych przepisów serwis i aplikacja odnotowały 15-krotny wzrost aktywności użytkowników. To więcej niż w maju zeszłego roku, kiedy rząd otworzył salony.

Nam udało się wejść do aplikacji dopiero po kilku odświeżeniach strony głównej. Niestety nawet wtedy w aplikacji nie można było przeglądać żadnych danych salonów, a tym samym zarezerwować wizyty. Nie udało nam się nawet podejrzeć kalendarza umówionych wizyt.

[facebook=https://www.facebook.com/dobreprogramy/posts/10158211098400686]

Dowiedzieliśmy się, że firma pracuje nad rozwiązaniem problemu, jednak część osób może być rozczarowana, gdy już uda im się zalogować. Sebastian Maśka, wiceprezes Booksy, powiedział nam, że niestety kalendarze salonów urody i zakładów fryzjerskich są przepełnione, więc nawet gdy usługa ruszy, mamy niewielkie szanse na zarezerwowanie wizyty przed wprowadzeniem nowych obostrzeń.

Podobny problemy mają również użytkownicy platformy Moment, która niedawno połączyła się z Booksy. Firma zapewniła nas, że wszystkie funkcjonalności serwisów zostaną przywrócone najszybciej jak to możliwe. Jeśli jednak planujecie umówić wizytę u fryzjera lub kosmetyczki, to musicie przygotować się na odległe terminy.

Aktualizacja z 26.03. z godz. 6:00

Wszystkie funkcjonalności usług Booksy i Moment zostały przywrócone po kilku godzinach. Niestety, tak jak zapowiedział przedstawiciel firmy, są nikłe szanse na umówienie się jeszcze przed weekendem. Najbliższe terminy, jakie udało nam się znaleźć, przypadały dopiero na 12 kwietnia. Oznacza to, że nawet tuż po zelżeniu obostrzeń, może być problem z umówieniem wizyty u kosmetyczki czy fryzjera. Trudno jednak wyrokować, czy lockdown nie zostanie przedłużony.

[frame]Aplikację Booksy na Androida i iOS-a pobierzecie z naszego katalogu oprogramowania. [/frame]

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.