Awaria InPost. Nie działa strona internetowa i aplikacja (aktualizacja)

Awaria InPost. Nie działa strona internetowa i aplikacja (aktualizacja)11.05.2021 16:58
Awaria InPost
Źródło zdjęć: © downdetector

InPost ma problem ze stroną internetową i aplikacją, z poziomu których obsługuje się przesyłki kurierskie i te zlecane do Paczkomatów. Jak wynika z gwałtownie rosnącej liczby zgłoszeń w serwisie downdetector, problem jest ogólnokrajowy.

W ciągu ostatnich kilkudziesięciu minut do serwisu downdetector spłynęło kilkaset zgłoszeń dotyczących niedziałającej strony i aplikacji InPost. Problemy sygnalizują użytkownicy praktycznie z całej Polski, bo raporty pojawiły się między innymi z okolic Warszawy, Wrocławia, Łodzi, Gdyni czy Katowic.

InPost potwierdził już problemy na Twitterze. "Mamy awarię i staramy się jak najszybciej przywrócić funkcjonowanie aplikacji i strony www. Przepraszamy i prosimy o cierpliwość" - brzmi krótki komunikat. Do tego czasu klienci InPostu w praktyce nie mogą korzystać z usług przewoźnika: strona internetowa się nie włącza, w aplikacji InPost z kolei nie da się odświeżyć statusu paczki.

W tym momencie trudno przewidzieć, ile potrwają utrudnienia. Niestety, kiedy podobna awaria miała miejsce ostatnim razem, na przywrócenie sprawności systemów klienci musieli w praktyce czekać dobrych kilka godzin. Będziemy śledzić sprawę, a o postępach w naprawie systemów InPost informować w aktualizacjach tekstu.

Aktualizacja, 12 maja (godz. 12:25)

Awaria InPostu niestety wciąż trwa, choć dla klientów jest już nieco mniej uciążliwa. InPost poinformował, że wciąż trwają prace nad przywróceniem pełnej sprawności usług. Opóźnienia mają wynikać z awarii Data Center T-Mobile.

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.