Awaria w T-Mobile: brak zasięgu i problemy z działaniem Internetu LTE (aktualizacja)

Awaria w T-Mobile: brak zasięgu i problemy z działaniem Internetu LTE (aktualizacja)03.07.2018 23:10

Aktualizacja – 4 lipca, godz. 10.45

Wszystko wskazuje na to, że usterka została już usunięta. W mediach społecznościowych klienci informujący o kolejnych problemach są już traktowani indywidualnie, zaś operator informuje o zakończeniu akcji naprawczej:

(...) Wczorajsze problemy z dostępnością usług zostały rozwiązane.

Aktualizacja – 4 lipca, godz. 08.20

Po kilku godzinach od pierwszych zgłoszeń użytkowników o awarii, u części osób sieć działa już normalnie. T-Mobile jak dotąd nie poinformowało jednak jednoznacznie, czy usterka została już rozwiązana. Wciąż napływające raporty w serwisie downdetector.pl (choć dużo mniej liczne niż na początku) pozwalają jednak założyć, że problem nadal nie został rozwiązany do końca.

Aktualizacja – 4 lipca, godz. 00.45

Operator zaczął już odpowiadać na zgłoszenia awarii, które użytkownicy umieszczają w serwisach społecznościowych. T-Mobile potwierdza rozległą awarię i dodaje, że toczone są już prace nad jej rozwiązaniem:

W chwili obecnej występują problemy z siecią o dużym zasięgu. Nasi specjaliści pracują nad możliwie jak najszybszym ich rozwiązaniem.


Aktualizacja
– godz. 23.55

Po godzinie od zgłoszenia przez użytkowników pierwszych problemów z działaniem sieci T-Mobile, wciąż nie ma żadnej informacji od operatora. Nie znamy więc nadal zarówno przyczyn awarii, jak i szacowanego czasu jej rozwiązania. W serwisie downdetector.pl zdążyło się już pojawić kilka tysięcy zgłoszeń. Nadal znakomita większość z nich dotyczy użytkowników T-Mobile ze Śląska.

Wtorkowy wieczór nie jest szczęśliwy dla użytkowników korzystających z usług T-Mobile. Od kilkunastu minut klienci sieci zgłaszają poważne problemy z zasięgiem i działaniem Internetu LTE. Modemy nie mogą połączyć się z nadajnikami, zaś w telefonach po prostu brakło zasięgu.

W usłudze downdetector.pl z minuty na minutę przybywa zgłoszeń od użytkowników, którzy informują o problemach. Usterka zdaje się nie być ograniczona tylko do jednego obszaru kraju, choć jak dotąd najwięcej zgłoszeń spłynęło ze Śląska. Na tę chwilę ponad tysiąc raportów o problemach pochodzi między innymi z Katowic, Krakowa, Gdańska, Poznania, Warszawy i nie tylko.

Bieżące awarie w T-mobile, źródło: downdetecor.pl.
Bieżące awarie w T-mobile, źródło: downdetecor.pl.

Niestety, jak na razie operator nie poinformował jeszcze na swoich kanałach społecznościowych o problemie. Możliwe, że jak dotąd usterka nie została jeszcze zidentyfikowana i prace mające na celu jej rozwiązanie dopiero się zaczną. O sprawie będziemy informować na bieżąco.

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.