Awaria w T-Mobile. Są problemy z internetem LTE (aktualizacja)

Awaria w T-Mobile. Są problemy z internetem LTE (aktualizacja)22.05.2020 12:25
T-Mobile zmaga się z awarią LTE, fot. Getty Images

Wszystko wskazuje na to, że sieć T-Mobile zmaga się z awarią. Kolejne osoby zgłaszają nam, że zauważyły problemy ze stabilnością połączenia LTE lub po prostu straciły dostęp do internetu. Potwierdzeniem jest także narastająca liczba raportów w serwisie Downdetector.

Jak wynika ze wstępnej analizy, problemy z T-Mobile mogą dotyczyć użytkowników z wszystkich części kraju, choć głównie z dużych miast. W chwili pisania niniejszego tekstu, do serwisu Downdetecor trafiło ponad 200 zgłoszeń usterki w ciągu zaledwie kilkunastu minut. Najwięcej napłynęło ze Śląska, z okolic Warszawy i Gdańska.

Awaria w T-Mobile jest widoczna głównie w dużych miastach, źródło: Downdetector.
Awaria w T-Mobile jest widoczna głównie w dużych miastach, źródło: Downdetector.

W tym momencie problemy nie zostały oficjalnie potwierdzone i trudno jednoznacznie stwierdzić, czy da się je jakoś ominąć w każdym przypadku. Nasza czytelniczka, która zwróciła się do nas z informacją o problemie z internetem T-Mobile tłumaczy, że w jej przypadku zrestartowanie routera LTE pomogło, by połączenie zostało ponownie skutecznie nawiązane.

Drugi znany nam przypadek jest jednak bardziej pechowy – tutaj ponowne włączenie routera nie przynosi żadnego skutku i połączenia z internetem po prostu nie ma. W praktyce pozostaje więc cierpliwie czekać, aż T-Mobile podejmie jakieś kroki, by usunąć problem. Wraz z rozwojem sytuacji, niniejsza publikacja będzie aktualizowana.

Aktualizacja, godz. 13:40

Niedługo po naszej publikacji, T-Mobile potwierdził na swoim Facebooku, że sieć nie do końca działa prawidłowo. "Aktualnie mogą występować pewne utrudnienia. Nasi specjaliści dokładają wszelkich starań, by prace techniczne zostały zakończone możliwie jak najszybciej. Przepraszamy za niedogodności" – można przeczytać w odpowiedzi na pytanie jednego z użytkowników.

Aktualizacja, godz. 14:05

Choć na tę chwilę nie dotarliśmy do oficjalnego potwierdzenia ze strony T-Mobile, z informacji w serwisie Downdetector można wnioskować, iż awaria została opanowana. Liczba raportów użytkowników spadła do kilkudziesięciu w ostatnich kilkunastu minutach.

Źródło artykułu:www.dobreprogramy.pl
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.