Chcesz się wyróżniać i dobrze się bawić? Kup Lumię

Chcesz się wyróżniać i dobrze się bawić? Kup Lumię03.10.2012 14:43

Nokia okopała się na całkiem dobrej pozycji w potyczce na reklamy. Zaczęło się niewinnie — Finowie poszli trochę w ślady Samsunga i zaczęli porównywać Lumie do iPhone'a celem udowodnienia, że Lumia jest lepsza. Podobny zabieg został zastosowany do Nokia Maps. Dziś jednak mój dzień mija pod znakiem filmu reklamowego, w którym Nokia wyraźnie mówi, że iPhone jest nudny.

Zaczyna się podobnie do reklam Samsunga — jednolity tłum czeka w kolejce, aby móc przejść z wersji 4 do 5 telefonu. Jeden osobnik jest jednak inny…

Na dźwięk słowa „kolor” w nudnym sklepie bije alarm i wyją syreny, bo kto to widział, żeby iPhone był żółty? Tymczasem na ulice wyległ kolorowy, rozrywkowy tłum posiadaczy Lumii. Wniosek jest prosty — jeśli chcesz się wyróżniać z tłumu i dobrze się bawić, spraw sobie Lumię w ulubionym kolorze. Moim zdaniem przekaz jest genialny w swojej prostocie, animacje też niezłe.

W tym momencie ponownie przypomina mi się wypowiedź Sandy McGill, projektantki z BMW, której zdaniem Apple kilka lat temu uczynił biały kolorem modnym i fajnym do tego stopnia, że białe BMW zaczęły się lepiej sprzedawać i obecnie jest to najpopularniejszy kolor aut tej marki w Stanach Zjednoczonych. McGill stwierdziła, że przed wypłynięciem Apple'a na szerokie wody biały był kolorem kojarzonym przez klientów z lodówkami, armaturą łazienkową i nudą. Nokia próbuje ponownie zaszufladkować kolory iPhone'a 5 (czarny i biały) jako te nieciekawe. Miłośnicy smartfonów z jabłkiem w reklamie tacy właśnie są — smutni, nudni i identyczni.

Oczywiście bez wytykania legendarnego już czekania w kolejce pod sklepem reklama nie byłaby kompletna. Zresztą, kolejki pod sklepami Apple'a i dystrybutorów są tak wdzięcznym tematem do żartów, że czasami żałuję, że zjawisko to występuje tak rzadko. W tym filmie na przykład można zobaczyć reakcje czekających na iPhone'a 5 na… przebranego za pracownika sklepu chłopaka, który upuszcza kartony.

Źródło artykułu:www.dobreprogramy.pl
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.