Coke ON Pass: Coca-cola codziennie jako nowa e-usługa

Coke ON Pass: Coca-cola codziennie jako nowa e-usługa19.03.2021 07:13
fot. Unsplash (Neonbrand)
Artykuł sponsorowany

Pobierz aplikację, opłać subskrypcję i katuj swoje zęby kwasem ortofosforowym regularnie, a nie tylko od święta. Tak japoński oddział Coca-coli zawalczy z pandemią, a właściwie ze związanym z nią kryzysem w sektorze automatów vendingowych.

Co raczej nikogo nie zdziwi, powszechna izolacja ludzi źle wpływa na większość biznesów, ale ponoć sektor vendingowy został dotknięty w Japonii szczególnie. Dokładnych danych nie podano. Nietrudno jednak wydedukować, że skoro większość siedzi w domach, to nie ma zbyt wielu okazji, by zrobić zakupy w automacie.

Coca-Cola Company jako jedno z przedsiębiorstw najbardziej dotkniętych recesją sięga po koło ratunkowe: będzie dystrybuować napoje w ramach subskrypcji.

[1/2]
[2/2]

Już od pewnego czasu w Kraju Kwitnącej Wiśni funkcjonuje aplikacja mobilna Coke ON, która pełni rolę terminala do programu lojalnościowego, pozwalając m.in. zbierać specjalne stemple za każdy zakup czy wyzwanie społecznościowe. Po zgromadzeniu odpowiedniej liczby odznaczeń, konsument może odebrać darmową butelkę bądź inny gratis.

Nawiasem, narzędzie okazuje się dość popularne. Według danych producenta, tylko w okresie od stycznia do marca zaliczyło ponad 25 mln pobrań ze Sklepu Play. Jakby nie patrzeć, jest to równoznaczne z blisko 20 proc. całej populacji Japonii (126,5 mln).

Cukier na abonament

Teraz do Coke ON trafia właśnie nowa usługa, Coke ON Pass. Opłaciwszy abonament w wysokości 2,7 tys. jenów (ok. 96 zł) miesięcznie, klienci będą mogli każdego dnia odebrać półlitrową butelkę napoju z jednego z ponad 340 tys. automatów na terenie całego kraju. Dla konsumenta to oszczędność rzędu czwartej części ceny, a dla firmy i operatorów vendingowych stałe źródło dochodu.

Co więcej, jeszcze przed końcem maja spółka obiecuje uruchomić promocję, by okresowo ściąć koszt abonamentu o połowę. Krótko: idą piękne czasy dla fanów gazowanych napojów. Niestety, znając specyfikę poszczególnych rynków, mało prawdopodobne, by pomysł opuścił granice Azji.

Artykuł sponsorowany
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.