Creative rzuca wyzwanie AirPodsom. W tych słuchawkach trenuje mistrzyni triathlonu

Creative rzuca wyzwanie AirPodsom. W tych słuchawkach trenuje mistrzyni triathlonu12.06.2019 15:44
Creative Outliner Air Sport w etui

11 czerwca miałam okazję przyjrzeć się nowościom firmy Creative na lato. Szczególnie ciekawe są dwa z nich: świetnie przemyślane słuchawki bezprzewodowe Creative Outlier Air Sports, które rzucają wyzwanie AirPodsom, oraz nowatorski zestaw głośników do komputera.

Creative Outlier Air Sports

We wtorek Creative dołączył do grona producentów słuchawek w pełni bezprzewodowych, które mogą konkurować z ikonami tej kategorii – Apple AirPods. Słuchawki Creative Outlier Air Sports wysoko stawiają poprzeczkę, głównie dzięki możliwości słuchania muzyki przez całe 10 godzin na jednym ładowaniu. Etui ma oczywiście własny akumulator, który pozwoli naładować słuchawki dwa razy. W sumie można więc słuchać muzyki przez całe 30 godzin.

Połączenie bezprzewodowe Bluetooth 5.0 zapewnia dobrą jakość dźwięku dzięki kodekom aptX i AAC. Obudowa słuchawek spełnia normy IPX5, możesz więc w nich spokojnie biegać. W zestawie sportowym znalazło się też materiałowe etui w postaci bransolety na rzepy – możesz w nim schować słuchawki, jeśli podczas treningu chcesz zrobić sobie przerwę.

W tych słuchawkach będzie trenować Mistrzyni Polski w triathlonie (pływanie + rower + bieg) na dystansie Ironman 70,3, Ewa Komander. Pani Ewa została ambasadorką produktów Creative Outlier Air Sports i Outlier Active.

Ewa Komander z trenerem podczas premiery sportowych słuchawek Creative
Ewa Komander z trenerem podczas premiery sportowych słuchawek Creative

Miałam okazję przymierzyć te słuchawki i posłuchać na nich własnej muzyki. Pierwsze wrażenie było dobre, choć nie idealne. Outlier Air Sports dobrze trzymają się w uchu, grają czysto w zakresie wysokich i średnich tonów. Bas zyskał, gdy zmieniłam fabryczne gumeczki na własne, nieco większe i lepiej tłumiące dźwięki z zewnątrz. Dzięki własnym gumkom mogę też włożyć słuchawki płycej, dzięki czemu styki do ładowania przestały mnie drapać w prawe ucho :-).

Słuchawki wejdą na rynek w lipcu i będą kosztować 389 zł. W najbliższym czasie przygotuję ich recenzję – jeszcze nie miałam okazji, by w nich poćwiczyć i pojeździć na rolkach.

Outlier Active

Miłośnicy treningów ze słuchawkami przewodowymi także znajdą coś dla siebie. W sierpniu na rynek wejdą słuchawki Creative Outlier Active, odporne na pot. Outlier Active będą kosztować 129 zł. [img=IMG_20190611_121548]Creative rozpoczął też współpracę z firmą Saucony – producentem świetnych butów do biegania. Nabywcy produktów obu firm będą nagradzani specjalnym setem DJ-a Zeina, który porwie do treningu. To energetyczny 45-minutowy set, który zmotywuje do większego wysiłku. „Music for Active People” pojawi się wkrótce na SoundCloudzie.

Creative Pebble Plus – solidne 2.1 do komputera

Pamiętasz kuliste Creative Pebble? Cieszyły się sporą popularnością, ale brakowało im basu. Dlatego powstał zestaw Creative Pebble Plus, zawierający dwa satelity, pozwalające skierować dźwięk na osobę siedzącą przed komputerem (na jej uszy, a nie klatkę piersiową), oraz dyskretny subwoofer, z membraną skierowaną do dołu.

Głośniki stacjonarne Creative Pebble Plus, 2.1 są zasilane z USB typu C. Ich maksymalna moc to 10 W i jeśli tylko komputer (lub hub USB z własnym zasilaczem) jest w stanie im dostarczyć odpowiednią energię, zaskakują głośnością i ciepłym basem. Głośniki będą dostępne w lipcu za jedyne 149 zł.

Muvo Play

W lipcu na rynku pojawi się także głośnik Muvo Play – następca testowanych przeze mnie niedawno [url=]Muvo 1c[/url]. Kształt zbliżony do jajka pozwolił zamontować w nim dwie membrany basowe, które przy muzyce tanecznej pracują aż miło. Podobnie jak Muvo 1c, dwa takie głośniki można połączyć w zestaw stereo.

[1/2]
[2/2]

Muvo Play także jest wodoodporny (IPX7). Może grać ponad 10 godzin bez ładowania.

Źródło artykułu:www.dobreprogramy.pl
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.