"Dr. Mario World" jest hitem. Szkoda, że coś nie może trafić do Polski

"Dr. Mario World" jest hitem. Szkoda, że coś nie może trafić do Polski15.07.2019 18:25
Redakcja

Nintendo wydało swoją piątą w historii grę na smartfony, w tym drugą z Mario w roli głównej. Niestety z jakiegoś powodu wąsaty hydraulik lekarz tym razem nie chce zawitać do Polski.

"Dr. Mario World", zgodnie z zapowiedziami, wylądowało w sklepach Google Play i App Store 10 lipca. Jak nietrudno się domyślić, zainteresowanie nie jest małe.

"Dr. Mario World": dwa miliony pobrań w trzy dni

Firma Sensor Tower Store Intelligence przyjrzała się popularności nowej gry. Z jej analiz wynika, że w ciągu pierwszych 72 godzin "Dr. Mario World" przekroczył barierę dwóch milionów instalacji.

Do rekordu daleko, bo samo Nintendo ma w swoim portfolio trzy tytuły, które zdobywały popularność szybciej. "Super Mario Run" odnotowało w analogicznym okresie 4,3 mln. pobrań, mimo że było początkowo grą płatną i dostępną wyłącznie na platformie iOS.

Twórcy badania słusznie zauważają jednak, że "Dr. Mario" jest marką mniej popularną, a i sama premiera odbyła się bez wielkiej marketingowej pompy, do jakich Nintendo przyzwyczaiło mobilnych graczy. Dość wspomnieć, że "Super Mario Run" zostało zapowiedziane przez samego Shigeru Miyamoto podczas hucznej premiery iPhone'a 7.

Dr. Mario World Multiplayer Introduction

A dwa miliony w trzy dni nie jest bynajmniej wynikiem złym. Każdej sekundy "Dr. Mario World" pobiera średnio 460 osób.

Jeśli chodzi o mikropłatności, gra wygenerowała w ciągu trzech dób raptem 100 000 dolarów. Mniej dolarów niż graczy daje nadzieję na to, że "Dr. Mario world" nie jest wysysaczem pieniędzy.

Szkoda, że "Dr. Mario World" w Polsce jeszcze dostępne nie jest

Kolejne dni mijają (zaraz zrobi się z tego tydzień), a "Mariana" nie widać ani w polskim App Storze, ani w polskim Google Play. Oficjalny powód takiego stanu rzeczy nie jest znany, ale można się go domyślić.

Na oficjalnym profilu gry na Twitterze pojawiła się informacja o problemach sieciowych. Wygląda więc na to, że z uwagi na dużą popularność "Dr. Mario World", Japończykom nie udało się okiełznać swoich serwerów. Nie dziwi więc, że postanowili rozszerzać dostępność gry stopniowo.

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.