EA ominie wątpliwy zaszczyt zostania trzeci raz z rzędu najgorszą firmą w USA

EA ominie wątpliwy zaszczyt zostania trzeci raz z rzędu najgorszą firmą w USA25.03.2014 15:24

Mówi się, że do trzech razy sztuka, ale Electronic Arts odetchnie jednak z ulgą, iż miało wątpliwy zaszczyt tylko dwa razy z rzędu zostać najgorszą firmą w USA. Popularny serwis The Consumerist po raz kolejny zbierał pretendentów do niechlubnego miana i EA odpadło już w przedbiegach. Ankietowani więcej nienawiści wylewają obecnie na Time Warner Cable, choć mało brakowało. Wydawcy Battlefielda zebrali 48,8% głosów.

Z pozostałych walczących o tytuł warto wymienić na pewno Comcast, z którym TWC ma się połączyć, przedsiębiorstwo Koch Industries, koncern Monsanto, sieć sklepów Walmart, Bank of America, American Airlines czy McDonald's oraz Verizona. Microsoft także trafił do zestawienia, na razie nie wiadomo jednak czy wejdzie do pierwszej 16.

Electronic Arts trochę się dostało przy okazji premier SimCity oraz Battlefielda 4, ale nie wypada zapominać, że mimo wszystko studia podległe wydawcy z czasem próbowały się zrehabilitować. Miasta już można oto wznosić offline, chociaż kiedyś zarzekano się, iż technicznie raczej nie ma takiej możliwości. Twórcy wraz z rozważaniem otworzenia się na fanów modyfikacji gier zmienili jednak zdanie. Do niedawna odłożono też w czasie prace nad dodatkami dla wojennej strzelanki DICE, by skupić się na poprawieniu błędów.

Po drodze EA zdążyło znieść przepustki sieciowe w swoich produkcjach. Do sklepów niedawno wszedł też naprawdę porządny Titanfall, robiąc sporo dla polepszenia wizerunku marki nie tylko w Wielkiej Brytanii, a kinomaniacy mogli odstresować się nieco idąc na seans filmu Need for Speed. Zrelaksować się niestety przy nowym Dungeon Keeperze (mało podobnym do pierwowzoru) potrafili tylko cierpliwi, ale nawet zagranie na emocjach fanów kultowego dzieła, a także dalsze podążanie drogą wypuszczania kolejnych płatnych dodatków w formie DLC dla poszczególnych tytułów, nie stanowiły podstawy do tego, aby Amerykanie zechcieli narobić Electronic Arts kupy... upokorzeń.

Źródło artykułu:www.dobreprogramy.pl
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.