Goclever na IFA 2017: z duchem czasu

Goclever na IFA 2017: z duchem czasu06.09.2017 17:28
Jan Mentel

Firma Goclever, najbardziej rozpoznawalna polska marka w segmencie elektroniki użytkowej, po 10 latach wkracza w nowe obszary działalności. Poznański producent podczas tegorocznych targów IFA zaprezentował m.in. prototypy rowerów elektrycznych i oczyszczacze powietrza.

Idzie nowe

Na stoisku firmy na IFA obejrzeć można 4 modele rowerów elektrycznych, które do sprzedaży wejdą pod koniec bieżącego roku. Wśród nich są dwa typy rowerów miejskich, model trekkingowy oraz kompaktowy składak. Wszystkie wyposażone w 3 biegi oraz silniki o mocy od 250 do 350 W/36V, które pozwalają osiągnąć prędkość 25 km bez wspomagania, a z dodatkowym, nożnym napędem nawet do 45 km/h (rower trekkingowy). [img=Goclever-stoisko]Pierwsze doświadczenia sprzedażowe w nowym segmencie, jakim są pojazdy elektryczne, firma ma już za sobą, bo deskorolki i hulajnogi elektryczne sprzedaje od 2015 roku. Jesteśmy przekonani, że jest to kategoria, która będzie się bardzo szybko rozwijać w nadchodzącym czasie.

Przyszłość transportu miejskiego to z pewnością osobiste pojazdy elektryczne, co jest spowodowane coraz silniejszym naciskiem na zamykanie centrów miast dla ruchu spalinowego oraz wykorzystywaniem ekologicznej energii elektrycznej. Współczesne społeczeństwa są coraz bardziej zajęte i zabiegane – szybki i wygodny transport to jeden ze sposobów na zaspakajanie nowych potrzeb – mówi Roman Panek, Prezes Zarządu Goclever. [img=Goclever-rowerymailowe]Polska jest jednym z krajów o najbardziej zanieczyszczonym powietrzu w skali Europy. W odpowiedzi na niepokoje związane z rosnącą świadomością negatywnego wpływu smogu na nasze zdrowie, Goclever zaprezentował również 3 modele wysokowydajnych oczyszczaczy powietrza. Każdy z nich posiada kilkustopniową regulację etapów filtrowania, jonizację powietrza, a najwyższy model wyposażony został we wskaźnik parametrów zanieczyszczenia PM2.5, wilgotności czy temperatury i jest przystosowany do oczyszczania powietrza w pomieszczeniach nawet do 60 m2.Skąd zmiany?W segmencie elektroniki użytkowej firma Goclever jest obecna na rynku od 2007 roku, kiedy to do sprzedaży trafiły jej pierwsze nawigacje samochodowe i rejestratory wideo – od tego czasu firma sprawnie reagowała i przystosowywała się do realiów rynku IT, w którym cykl życia produktów jest bardzo krótki. [img=Goclever-rower(2)]W 2012 roku tablety Goclever pojawiły się w sieci sklepów Biedronka, umożliwiając Polakom dostęp do nowoczesnej, ale budżetowej mobilnej technologii. Na przestrzeni 10-lecia firma zdywersyfikowała swoją ofertę, stawiając na smartfony, kamery sportowe i technologie wearable, a w ostatnim czasie uzupełniając swoje portfolio produktów m.in. o samobalansujące deski, elektryczne hulajnogi i sprzęt AGD (w tym inteligentne wagi i roboty odkurzające), a także urządzenia medyczne do domowej diagnostyki marki Mediclever.

Plany rozwojowe Goclever są związane z kategoriami, które stają się atrakcyjne – wraz ze wzrostem zamożności społeczeństwa oraz z trendami, takimi jak aktywny tryb życia oraz zdrowe odżywianie – komentuje Łukasz Koralewski, Dyrektor Handlowy.[img=Goclever-stoisko(2)]Rynki Europy Zachodniej szybciej przyswajają nowości technologiczne, natomiast klienci w Polsce i krajach Europy Wschodniej są bardziej konserwatywni i dłużej przekonują się do nowych rozwiązań technologicznych, są także w znacznie większym stopniu wyczuleni na cenę. Obecnie produkty z logo Goclever są dostępne w 13 kategoriach produktów, które łączą inteligentne rozwiązania z funkcjonalnością i cechują się najlepszym stosunkiem oferowanych parametrów do ceny – dodaje Łukasz Koralewski.

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.