Google z nowym logo na nowe czasy. To ukłon w stronę Alphabetu?

Google z nowym logo na nowe czasy. To ukłon w stronę Alphabetu?01.09.2015 21:04

305 bajtów – tyle może zajmować w swojej najmniejszej formienowe logo Google, mające odzwierciedlać nowe sposoby, na jakieludzie odwiedzają Google.Dyskutować o umiejętnościach zatrudnionych w Mountain Viewprojektantów można długo, ale nie sposób zaprzeczyć temu, żenowa forma jest po prostu lżejsza i jakby bardziej zabawna. Dlaporównania, dotychczasowe logo zajmowało około 14 tys. bajtów.

Google, evolved

Który to już raz Google zmieniaswoje logo w ciągu tych ostatnich kilkunastu lat, tego już niejesteśmy pewni, ale pewni jesteśmy, że nie jest to zmiana po razostatni. Obecne logo to dobre logo na nasze czasy, w których usługiwielkiego G trafiają do użytkowników już wcale nie przedewszystkim przez stronę internetową w przeglądarce, ale poprzezprzeróżne aplikacje i urządzenia, od smartfonów po telewizory, aniektórzy mogą je zobaczyć nawet na wyświetlaczu samochodowegocentrum multimediów.

Nowe logo to także ukłon wstronę typografii użytej w logotypie firmy Alphabet, czyliholdingu, do którego dziś Google należy. Pozbycie się szeryfowegofontu, delikatniejsze barwy – to wszystko nie jest przypadkowe. Totakże forma, która ma łatwo pokazywać, jak Google działa dlaswoich użytkowników, czy to przez pismo, mowę czy dotyk.

[img=alphabet]Wraz ze zmianą logo firmydostajemy oczywiście modernizację identyfikacji wizualnejwykorzystywanej w innych usługach. Pojawia się w nich nowa forma G,w szczególności w wyszukiwarce (kolorowe G) i Google+ (białe,monochromatyczne G na czerwonej tarczy, z cieniem zgodnym z MaterialDesign).

Odświeżone logo usług i aplikacji Google'a
Odświeżone logo usług i aplikacji Google'a

Wszystkie te zmiany będą w ciągu najbliższych dnitrafiały do produktów i usług firmy z Mountain View, tak żepewnie o starym szeryfowym logo zapomnimy bardzo szybko.

Źródło artykułu:www.dobreprogramy.pl
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.