Huawei: iPhone 8 o klientów będzie musiał walczyć z Mate 10

Huawei: iPhone 8 o klientów będzie musiał walczyć z Mate 1028.07.2017 13:12

Huawei jest trzecim największym producentem smartfonów, wyprzedzają go tylko Samsung i Apple. Jak podaje IDC, chiński producent w pierwszym kwartale tego roku odpowiadał za 10% wszystkich sprzedanych smartfonów. Huawei ma jednak znacznie bardziej ambitniejsze plany. Firma chce zniszczyć iPhone’a 8, a do tego celu ma być wykorzystany Mate 10.

Apple nie wyznacza już trendów, raczej stara się gonić konkurencję. Nie chodzi jednak o sprzedaż, ale o nowe pomysły. Nadchodzący iPhone 8 ma otrzymać ekran otoczony wyjątkowo smukłymi ramkami – widzieliśmy już to w Galaxy S8 czy LG G6. Nowy iPhone miał być pierwszym smartfonem z czytnikiem linii papilarnych zintegrowanych z wyświetlaczem, ale podobno Apple nie udało się pokonać ograniczeń technicznych. Możliwe, że to ponownie konkurencja będzie pierwsza, wprowadzając do sprzedaży smartfon z wbudowanym w ekran czytnikiem przed Apple.

Coraz więcej osób twierdzi, że Apple przestało pokazywać kierunki rozwoju smartfonów. Dziś o pierwszeństwo i tytuł innowatora walczy Samsung, LG i producenci z Chin, w tym Huawei. To właśnie Huawei chce w tym roku pokonać nowego iPhone’a. W wywiadzie dla Bloomberga, CEO Huawei Richard Yu, stwierdził, że jego firma jest w trakcie finalizacji prac nad Mate 10. Smartfon ma przynieść na tyle ciekawe funkcje, że wszyscy mają zapomnieć o iPhonie 8.

Huawei Mate 9
Huawei Mate 9

Mate 10 ma być bardzo groźnym rywalem dla nowego smartfonu Apple. Otrzymać mamy urządzenie oferujące wydajność z najwyższej półki, długi czas pracy na jednym ładowaniu, świetną jakość zdjęć oraz wiele innych funkcji. To wszystko ma przełożyć się na urządzenie, które pozwoli konkurować z firmą Apple, dodaje Richard Yu.

Huawei Mate 10 według nieoficjalnych informacji ma otrzymać 6-calowy wyświetlacz, autorski układ Kyrin 970 i podwójną kamerę z tyłu. Ekran ma być otoczony równie smukłymi ramkami jak ten w Galaxy S8 czy iPhonie 8.

Mate 10 z pewnością będzie świetnym smartfonem. Jednakże Mate 9 i 9 Pro sprzedały się w 8,5 mln sztuk. Wynikiem naprawdę niezły, ale będący daleko od rekordów osiąganych przez iPhone’y. Czy następny Mate będzie na tyle dobry by nie tylko pobić te 8,5 mln, ale także odebrać klientów Apple?

Źródło artykułu:www.dobreprogramy.pl
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.