Humble Bundle szuka nowych modeli sprzedaży, wprowadza cotygodniowe akcje

Humble Bundle szuka nowych modeli sprzedaży, wprowadza cotygodniowe akcje20.03.2013 14:35

Organizacja odpowiedzialna za pakiety gier (i nie tylko) z serii Humble Bundle wprowadza kolejny model sprzedaży — jedna gra co tydzień, oczywiście za „co łaska”. W każdy wtorek (zaczynając od wczoraj) ruszyć ma kolejna edycja akcji i przez 7 dni będzie można kupić jedną wieloplatformową grę bez zabezpieczeń DRM, stworzoną przez niezależne studio.

Tak samo, jak w przypadku całych zestawów, wpłacone pieniądze można podzielić między autorów gry, Humble Bundle i organizacje charytatywne, grę można pobrać ze strony akcji lub ze Steam. Do pierwszej gry sprzedawanej w ten sposób — Bastion — dołączone są różne bonusy: ścieżka dźwiękowa, partytura, dzwonki dla Androida i iOS oraz paczka materiałów graficznych. Aby je otrzymać, wystarczy zapłacić więcej niż wynosi obecna średnia (w chwili pisania 2,66 dolara). Za 25 dolarów i więcej nabywca dostanie także trochę fizycznych dóbr — płytę CD z muzyka, pocztówkę i bandanę.

Bastion - Launch Trailer

Sprzedaż ostatniego pakietu Humble Indie Bundle (można było zgarnąć nawet 9 gier) według niektórych nie była satysfakcjonująca — średnia wyniosła 6,95 dolara, ale pakiet kupiło 210 tysięcy osób — mniej niż Humble Indie Bundle 2 w 2010 roku (oczywiście nie był to najgorzej sprzedający się Bundle), w czym upatruje się przesycenia rynku grami Indie, których wcale nie ma tak wielu w pakietach z dobrze znanej serii. Bardzo ciekawa edycja Humble Mojam Bundle, podczas której można było oglądać na żywo jak powstają gry, również nie cieszyła się zbytnim powodzeniem. Z jednej strony słychać głosy, że organizatorom akcji brakuje już pola do dalszego rozwoju i pomysłów, z drugiej zaś, że bonusy mogą przekonać nawet do kupienia gry ponownie, na przykład tylko dla ścieżki dźwiękowej i wsparcia EFF i Child'a Play Charity. Wygląda na to, że cotygodniowe akcje dadzą organizatorom dobrze rozpoznawanej akcji czas na obmyślenie kolejnej strategii i mimo wszystko zapewnią ciągły przepływ klientów.

Źródło artykułu:www.dobreprogramy.pl
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.