Jak Apple przygotował się do premiery Surface i Facebook w OS X

Jak Apple przygotował się do premiery Surface i Facebook w OS X19.06.2012 12:42

Ponieważ nie od wczoraj wiadomo było, że Microsoft planuje wyprodukować własny tablet, hegemon tego segmentu musiał być przygotowany. Apple ruszył z ofensywą reklamową, aby udowodnić światu, że na iPadzie da się zrobić dosłownie wszystko i nie warto interesować się Surface.

Reklama wygląda jak przygotowana „na wszelki wypadek” — cokolwiek pokaże Microsoft, na iPadzie też da się to zrobić, prawdopodobnie lepiej. Jednak zostawmy na razie potyczki tabletów, bo na to przyjdzie pora jak Surface trafi do sklepów.

Już wcześniej informowaliśmy, że kolejna generacja systemu OS X będzie miała możliwość konfiguracji powiadomień systemowych dla Twittera, zaś dzisiejsza aktualizacja wersji Developer Preview 4 (build 12A248) prezentuje możliwości systemu przy współpracy z Facebookiem. W tej wersji w panelu konfiguracyjnym mamy wybór powiadomień, które chcemy otrzymywać: wydarzenia, zaproszenia do aplikacji, prośby o zawarcie znajomości, komentarze, posty znajomych, tagi itp. Będzie również możliwe otrzymywanie powiadomień o nowych wiadomościach czatu… ale niestety, przynajmniej na razie, bez możliwości prowadzenia rozmowy. Szkoda, bo do pełni szczęścia nałogowego Facebookowicza brakuje już tylko integracji czatu w aplikacji Messages.

Na koniec kilka słów o finansach firmy spod znaku jabłka. Prognozy opublikowane przez AppleInsidera sugerują, że Apple znów pobije swój własny rekord i w tym roku wygeneruje nie tylko największy zysk netto we własnej historii, ale również wyprzedzi wszystkie inne firmy obecne na Wall Street. Jednak według niektórych analityków Apple łamie prawa rządzące giełdą — firmy, których kapitalizacja przekracza 500 miliardów dolarów nie powinny istnieć. W przypadku Apple'a to około 545 miliardów i nie zanosi się na spadek.

Źródło artykułu:www.dobreprogramy.pl
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.