Już ponad 2 miliony Polaków oszczędza z programem smartDOM

Już ponad 2 miliony Polaków oszczędza z programem smartDOM20.04.2020 14:31
Redakcja

Do jednej usługi dobierasz następną i płacisz za każdą 10 zł mniej. Prostą i elastyczną ofertę Plusa i Cyfrowego Polsatu doceniło już ponad 2 miliony klientów. Połączenie usług - internetu, telefonu i telewizji zwyczajnie się opłaca. To oszczędność czasu i pieniędzy.

Materiał powstał we współpracy z Plusem i Cyfrowym Polsatem

Z ostatniego raportu UKE dotyczącego stanu rynku telekomunikacyjnego w Polsce wynika, że usługi wiązane należą do najbardziej dynamicznie rozwijającego się segmentu. W ciągu roku liczba użytkowników zwiększyła się o 35%, a wartość całego rynku szacowana jest na 7,38 mld zł. W 2018 roku najpopularniejszymi pakietami usług były telefonia mobilna + internet mobilny (51,33%) oraz internet stacjonarny + telewizja (9,3%).

Z danych raportu analitycznego UKE za 2019 wynika zaś, że najczęściej z pakietów wiązanych korzystają rodziny czteroosobowe (48,9%), a najmniej single (8,8%). Nie ma w tym akurat nic dziwnego. Więcej członków rodziny, to większe zapotrzebowanie na usługi i konieczność szukania oszczędności. W programie smartDOM Plusa i Cyfrowego Polsatu każda kolejna usługa powyżej pierwszej podstawowej kosztuje 10 zł mniej. Korzyści wzrastają zatem wraz z liczbą dołączanych abonamentów - dla rodzin to strzał w dziesiątkę.

Czym jest smartDOM?

Program smartDOM wystartował 18 lutego 2014 roku pod hasłem "Oszczędzanie przez dodawanie". Na początku rabaty mogli uzyskać tylko abonenci określonych planów taryfowych.

Dziś jest znacznie prościej. Zniesiono limity wysokości abonamentu. Bez względu na to, ile płacicie za telefon (komórkowy lub stacjonarny), internet (mobilny lub domowy) lub telewizję (satelitarną lub kablową), możecie otrzymać 10 zł rabatu za każdą dodatkową usługę, na jaką podpiszecie umowę.

Warto zauważyć, że na przestrzeni 6 lat znacznie poszerzono ofertę pakietową. Poza wspomnianymi już usługami klienci mogą również dobrać światłowód, a także szereg usług dodatkowych dla domu takich jak np. monitoring, gaz czy ubezpieczenie. Nie ma w Polsce drugiego takiego operatora, który mógłby zaoferować klientowi tyle usług w ramach oferty wiązanej. To stawia grupę w uprzywilejowanej pozycji.

Nawet jeżeli korzyści finansowe nie są dla kogoś priorytetem, to każdy ceni swój czas. Jeżeli mamy internet, telefon i telewizję u trzech różnych operatorów, to choćby tak prozaiczna czynność jak zmiana danych czy sprawdzenie informacji o kończącej się umowie, wymaga logowania lub kontaktu w trzech różnych miejscach.

W przypadku smartDOMu możemy zrobić to w jednym miejscu, właściwie wystarczy jedna wizyta w salonie Plusa i Cyfrowego Polsatu, żeby wybrać nawet kilka usług i połączyć je w ramach smartDOMu– to ogromna wygoda i oszczędność czasu.

Polacy kochają oszczędzać

Liczby mówią same za siebie. Chociaż największą grupę użytkowników programu smartDOM stanowią osoby pomiędzy 31 a 50 rokiem życia (51%) to oferta opłaca się każdemu, nawet tym, którzy wybierają jedynie dwie usługi. Rekordziści, którzy korzystają z pakietu złożonego z 9 usług dzięki rabatom oszczędzają aż 125 zł miesięcznie, czyli 1500 zł rocznie.

Nie ma się zatem co dziwić, że z programu smartDOM korzysta niemal co trzeci klient grupy Cyfrowego Polsatu i Plusa. W sumie abonenci połączyli już w ten sposób 6 milionów usług.

Oferta pewnie nie cieszyłaby się takim powodzeniem, gdyby nie jej elastyczność. Tak szeroka gama usług o zróżnicowanych planach taryfowych (już za 20 zł miesięcznie możemy mieć nielimitowane rozmowy, SMS-y i MMS-y wraz z pakietem 2GB danych) pozwala każdemu skonstruować własny pakiet. Najmłodszy użytkownik smartDOMu ma 18 lat, a najstarszy... aż 99!

Wielu operatorów proponuje wiązane usługi, ale bez możliwości głębszej personalizacji. W programie smartDOM sami dobieramy sobie to, co jest nam aktualnie potrzebne. Klient, który nie ogląda telewizji, nie będzie pokrzywdzony, gdy zamiast niej dobierze do telefonu tylko internet światłowodowy, ten, kto nie korzysta z internetu, może np. wybrać telewizję i telefon, jednak dla wielu klientów, szczególnie rodzin, bardzo korzystne jest połączenie telewizji, internetu, telefonu w jednym pakiecie. Do tego, każdą z usług możemy dołączyć w ramach smartDOMu w dowolnym momencie.

Zasady programu są takie same dla wszystkich, zarówno nowych jak i stałych klientów. Są proste i przejrzyste, dzięki czemu oszczędzanie jest łatwe i przyjemne - ta idea nie zmieniła się od sześciu lat.

Ogólnopolska kampania

Nie zmienili się też ambasadorowie marki. Od samego początku istnienia oferty w mediach wspierała ją para lubianych polskich aktorów: Joanna Brodzik i Paweł Wilczak, Obydwoje w życiu zawodowym jak i prywatnym korzystają z usług Cyfrowego Polsatu i Plusa.

Statystyki pokazują, że „oszczędzanie przez dodawanie” bardzo spodobało się Polakom. Nowoczesne podejście grupy do poszukiwania nowych rozwiązań i oferowanie stale rosnącej liczby usług tylko dobrze wróży programowi smartDOM na przyszłość.

Powyższy materiał powstał we współpracy z Plusem i Cyfrowym Polsatem

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.