Logitech G pokazuje mechaniczną klawiaturę i głośniki z podświetleniem RGB

Logitech G pokazuje mechaniczną klawiaturę i głośniki z podświetleniem RGB15.03.2018 16:30
Redakcja

Warszawa, 15 marca 2018 roku - Logitech G, gamingowa marka należąca do firmy Logitech, zaprezentowała dziś dwa nowe urządzenia wykorzystujące technologię LIGHTSYNC. Pierwszym z nich jest Logitech G560, najnowszy system głośników przeznaczony dla graczy, który dzięki wykorzystaniu technologii LIGHTSYNC synchronizuje podświetlenie RGB oraz dźwięki z grą. Drugim debiutującym produktem jest klawiatura mechaniczna do gier Logitech G513, którą wyposażono w podświetlenie LIGHTSYNC RGB. Model ten dostępny jest z liniowymi bądź sprężynującymi przełącznikami mechanicznymi Romer-G oraz wygodnym podparciem dla nadgarstków. W ten sposób Logitech G kontynuuje poszerzanie swojej gamy wydajnych urządzeń, które zostały zaprojektowane z myślą o graczach i wprowadza ulepszenia w podświetleniu RGB.

"Naszym nadrzędnym celem, w przypadku tych dwóch produktów, było uzupełnienie nowej rodziny akcesoriów, którą utworzyła G502 najlepiej sprzedająca się mysz do gier na świecie" - powiedział Ujesh Desai, wiceprezes i dyrektor generalny Logitech Gaming. – "Dzięki technologii LIGHTSYNC jesteśmy w stanie dodać nową jakość do tego, co potrafi oświetlenie RGB - synchronizując światło i dźwięk z tym, co dzieje się na ekranie. Klawiatura G513 i głośniki G560 z technologią LIGHTSYNC będą doskonałym uzupełnieniem akcesoriów PC, szczególnie dla osób, które posiadają już mysz G502.”

Najlepiej brzmiący zestaw głośników do gier

Zestaw Logitech G560 o zapewnia moc 240 W / 120 W mocy RMS, co gwarantuje wysoką jakość odtwarzanej muzyki, gier komputerowych oraz dźwięk 3D z DTS: X® Ultra 1.0 dla pozycyjnego audio w grach. Zestaw zwiększa intensywność doznań i realizm, dając graczom lepsze wrażenia płynące z rozgrywki. Głośniki G560 zostały stworzone w oparciu o 25-letnie doświadczenie firmy Logitech w projektowaniu najwyższej jakości urządzeń audio.

Wyposażone w zaawansowaną technologię LIGHTSYNC, Logitech G560 w czasie rzeczywistym synchronizują wyjątkowe oświetlenie RGB i znakomity dźwięk, tak aby dopasować się do rozgrywki, która dzieje się na ekranie. Efekty świetlne i animacyjne można dostosować w zakresie około 16,8 miliona kolorów, w czterech strefach oświetlenia. Logitech G560 oferują wiele opcji połączeń, w tym USB, 3,5 mm i Bluetooth. Dzięki zastosowaniu technologii Logitech Easy-Switch, użytkownicy mają możliwość płynnego przełączania się między czterema podłączonymi do głośników urządzeniami, takimi jak komputer, smartfon, czy też tablet. Dzięki temu mogą słuchać swojej ulubionej muzyki z telefonu podczas grania na komputerze. Technologia LIGHTSYNC działa również z treściami wideo i odtwarzaną muzyką, pozwalając cieszyć się efektami świetlnymi i dźwiękiem nie tylko podczas grania.

Mechaniczna klawiatura z LIGHTSYNC do gier

Klawiatura G513 oferuje wybór między dwoma rodzajami przełączników mechanicznych Logitech G Romer-G. Osoby chcące wiedzieć o aktywacji klawisza poprzez jego delikatne sprężynowanie, powinny wybrać przełączniki Romer-G Tactile. Z kolei dla użytkowników preferujących płynne działanie klawisza idealnym wyborem będą przełączniki Romer-G Linear, o liniowej charakterystyce aktywacji. Wszystkie przełączniki gwarantują maksymalną wydajność, cichą pracę oraz wysoką jasność podświetlenia. Działają do 25 procent szybciej niż u konkurentów i rejestrują działanie już w odległości 1,5 mm. W połączeniu z siłą aktywacji wynoszącą 45 g zapewniają natychmiastową reakcję.

Obudowę modelu Logitech G513 wykonano z anodowanego i szczotkowanego wysokiej jakości aluminium. Jego konstrukcja jest smukła i elegancka, a jednocześnie wytrzymała. Klawiatura posiada zintegrowany port USB i opcjonalne podparcie dłoni, aby zapewnić komfort grania podczas długich sesji.

Dostępność i ceny

Głośniki G560 i klawiatura mechaniczna G513 będą dostępne w sprzedaży od kwietnia. Ich spodziewane ceny detaliczne to odpowiednio 1069 zł i 649 zł. Więcej informacji o produktach można znaleźć na stronie Logitech, firmowym blogu i Facebooku.

Logitech zdobywa rekordowe 16 nagród iF DESIGN AWARDS

Podczas 65. gali wręczenia nagród iF DESIGN AWARDS, jednego z najbardziej prestiżowych konkursów w dziedzinie designu, firma Logitech została wyróżniona aż 16 razy. Sanowi to rekord szwajcarskiego producenta w ilości nagród zdobytych w jednej edycji tego konkursu. Logitech już ósmy raz z rzędu znajduje uznanie w oczach niemieckiej organizacji.

Na 16 nagród składa się: 13 wyróżnień w kategorii produktów oraz 3 w kategorii komunikacji. Wśród nagrodzonych produktów znalazły się m.in klawiatury Logitech Craft oraz G413, myszka MX Master 2S wraz z technologią Flow, system bezprzewodowego ładowania Logitech G POWERPLAY, Circle 2 - rozwiązanie z kategorii zabezpieczeń Smart Home, jak również głośniki Ultimate Ears: BLAST, MEGABLAST oraz WONDERBOOM.

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.