„Make it Possible” czyli walka Huawei o pozycję lidera

„Make it Possible” czyli walka Huawei o pozycję lidera26.02.2013 14:52
Marcin Wilk

Huawei stawia sprawę jasno — chce być na szczycie, chce walczyć o klientów z Samungiem. W tym roku firma wystartowała z globalną kampanią wizerunkową „Make it Possible” bazującą na badaniach oczekiwań i preferencji klientów, którzy szukają innowacji oraz wyjątkowych i jednocześnie atrakcyjnych cenowo urządzeń. Poczynione kroki najlepiej obrazują wyniki finansowe, które idą w górę. Huawei w 2012 roku dostarczył 127 milionów różnych urządzeń i zainkasował 7,5 miliarda dolarów, tym samym poprawiając zarobki o 10% względem roku ubiegłego. W ciągu ostatnich 12 miesięcy z fabryk wyszły 52 miliony telefonów, z czego 32 miliony stanowiły same smartfony, co oznacza wzrost o 60%, zapewniający firmie trzecie miejsce wśród dostawców (zestawienie IDC Data).

Liczby powinny pokrywać się z rzeczywistością, a ta szybko jest weryfikowana przez klientów. Sprzedawane produkty mają zadowalać jakością i bronić się atrakcyjną ceną. W tych kwestiach Huawei rzeczywiście słucha klientów i robi znaczące postępy. Stara się również dbać o najbardziej wymagającą grupę odbiorców i to właśnie dla nich w tym roku odświeża topowy sprzęt z linii Ascend. Druga wersja, oznaczona symbolem P2, została już oficjalnie zaprezentowana w Barcelonie i przyciąga uwagę przede wszystkim cienkim profilem. Z wynikiem zaledwie 8,4 milimetra grubości otrzymuje tytuł najsmuklejszego smartfona w tym rozmiarze.

Ascend P2 oferuje ekran IPS HD o przekątnej 4,7 cala, wyświetlający obraz w rozdzielczości 720p i pokryty szkłem Gorilla Glass 2. Dzięki opcji „magic touch” ma podwyższoną czułość, co umożliwia obsługę w rękawiczkach. Za obliczenia będzie odpowiadał czterordzeniowy procesor K3V2 taktowany częstotliwością 1,5 GHz, wspomagany 1 GB pamięci RAM i 16 GB pamięci na dane. Smartfon posiada również aparat fotograficzny z 13-megapikselową matrycą BSI z funkcją HDR. Nie zapomniano o frontowej kamerce 1,3-megapiksela do komunikacji internetowej. Miłośników robienia zdjęć smartfonami ucieszy informacja o dedykowanym, fizycznym przycisku spustu migawki, uaktywniającym również aplikację aparatu. Niestety, mimo niezadowolenia klientów, wielu producentów zrezygnowało z tego przydatnego drobiazgu.

Ważnym, jeśli nie najważniejszym zadaniem każdego smartfona, jest komunikacja i tutaj Ascend P2 może pochwalić się zarówno łącznością LTE 4 z prędkością pobierania do 150 Mb/s, jak i autorskim systemem swift sharing firmy Huawei, umożliwiającym pobieranie i wysyłanie danych przez WiFi dwa do trzech razy szybciej, niż urządzenia konkurencji. Całością ma zarządzać system operacyjny Android w wersji 4.1 z interfejsem Huawei Emotion UI, utrzymywany przy „życiu” przez akumulator o pojemności 2420 mAh. Urządzenie wyposażono w systemy Quick Power Control (QPC) i Automated Discontinuous Reception (ADRX), dzięki którym pobór energii zmniejszony jest o około 30%, a proces ładowania przyśpieszony o 25%.

Huawei Ascend P2 dostępny będzie na naszym rynku w drugim kwartale 2013 roku. Do wyboru będą dwa kolory: czarny i biały.

Źródło artykułu:www.dobreprogramy.pl
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.