Naprawa twojego komputera? Serwis Acer na 90 proc. zrobi to w 5 dni!

Naprawa twojego komputera? Serwis Acer na 90 proc. zrobi to w 5 dni!11.12.2018 14:10
Redakcja

Średnia ocena pracy serwisu w drugim i trzecim kwartale 2018 roku wyniosła ponad 86%, wzrastając o dwa punkty procentowe względem pierwszych miesięcy 2018 roku. Na opinie składały się: łatwość kontaktu, wiedza i uprzejmość konsultanta, usługi kurierskie, jakość naprawy oraz jakość produktu.

Całkowita liczba napraw które została zrealizowana w ciągu 5 dni wyniosła ponad 90%. Wynik wskazuje na utrzymanie wysokiego standardu wykonywanych usług oraz szybkości prowadzenia prac przez techników.

Kontrola jakości zadowolenia klientów korzystających z usług serwisu została przeprowadzona przez zewnętrzną firmę. W składzie danych weryfikujących satysfakcje znalazły się takie elementy jak:

  • średni czas oczekiwania na połączenia z konsultantem (AQT),
  • czas wykonania naprawy,
  • ocena kontaktu z infolinią,
  • ocena pracy serwisu,
  • ocena usług kurierskich,
  • ogólny poziom zadowolenia klienta z usług serwisu.

Jak to wszystko działa?

Chcąc przyjrzeć się działaniom prowadzonym przez serwis, od momentu przyjęcia zgłoszenia do odesłania naprawionego produktu, warto zapoznać się z filmem przygotowanym przez Piotra “Ziemniak” Latałę.

NAJWIĘKSZY SERWIS W POLSCE

Całość filmu została zrealizowana na terenie wrocławskiego serwisu Asplex, będącego głównym ośrodkiem naprawy Acera na całą Europę, Afrykę oraz Azję.

Jakość, szybkość, profesjonalizm

Najlepiej notowanym miesiącem drugiego oraz trzeciego kwartału roku 2018 okazał się lipiec. To właśnie w tym miesiącu aż 97% urządzeń wróciło do swoich właścicieli w 5 lub mniej dni. Również lipiec został miesiącem, w którym satysfakcja klientów z jakości świadczonych usług okazała się najwyższa. Średnia ocena serwisu w tym miesiącu osiągnęła aż 90%.

W całym drugim kwartale średni czas oczekiwanie na połączenie z konsultantem nie przekroczył 60 sekund. Wartość ta była niezmienna dla każdego miesiąca i miała wpływ na wysoką ocenę obsługi klienta.

Serwis Premium dla serii Swift, Spin i Predator, gwarancja niezawodności oraz Acer On-Site

Serwis Premium, to obecnie trwająca promocja oferująca gwarancję naprawy door-to-door w 5 dni albo zwrot 100% wartości zakupu. Objęte są nią modele z serii Swift i Spin oraz z serii Predator.

Obecnie Acer w swoich promocjach oferuje też 2 lata gwarancji Acer On-Site na wybrane laptopy z serii Travelmate. Producent w przypadku awarii produktu naprawi go u klienta. Właściciel laptopa nie musi rozstawać się ze swoim sprzętem — jest on serwisowany zdalnie bądź do właściciela wysyłana jest obsługa techniczna.

Ponadto, zakup produktu Acer z serii professional i spełnienie warunków promocji, pozwala na skorzystanie z oferty gwarancji niezawodności. W ramach tej akcji użytkownik otrzyma zwrot 100% wartości zakupu, jeśli w ciągu pierwszego roku wystąpi usterka wymagająca naprawy gwarancyjnej.Szczegóły i lista produktów objętych gwarancją niezawodności i regulamin promocji znajdują się na: acer.pl/support.

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.