nazwa.pl odświeża jeden z ciekawszych programów partnerskich na rynku hostingowym

nazwa.pl odświeża jeden z ciekawszych programów partnerskich na rynku hostingowym02.09.2020 15:54

Nazwa.pl jako lider polskiego rynku usług hostingowych zintensyfikował ostatnio działania na rzecz rozbudowy swojego portfolio, między innymi poprzez uruchomienie kierowanego także na rynek konsumencki Cloud Backupu. Na tym jednak nie poprzestano – dostawca ogłosił w ostatnim czasie nowe warunki programu partnerskiego, w którym użytkownicy mogą otrzymać bardzo wysokie prowizje.

Nawet 50% prowizji w Nazwa.pl

Nazwa.pl już dawno przestała być wyłącznie operatorem domen i firmą dzierżawiącą serwery. Aktualnie w ofercie dostawcy znajdują się między innymi serwery wirtualne, gotowe wdrożenia WordPressa, certyfikaty SSL, serwery poczty, a także wspomniany backup chmurowy. Aby zainteresować tą ofertą większe grono osób, dostawca zaprezentował nowe warunki programu partnerskiego dla webmasterów.

W ramach nowego programu partnerskiego kierowanego dla administratorów można otrzymać nawet 50-procentową prowizję od pierwszej opłaty, które uiszczać będzie kolejny, polecony użytkownik. W tym przypadku nowe warunki programu partnerskiego stanowią zatem podwojenie dotychczasowych stawek. Ponadto z każdej kolejną wpłatą członek programu partnerskiego otrzyma 35% prowizji. Jedynym warunkiem uzyskania takich warunków jest konieczność polecenia usług Nazwa.pl co najmniej pięciu użytkownikom, co dla webmasterów nie powinno szczególnym wyzwaniem.

Wynagrodzenie w wysokości 50% od pierwszej wpłaty za polecane przez Ciebie usługi
Wynagrodzenie w wysokości 50% od pierwszej wpłaty za polecane przez Ciebie usługi

Co ważne, prowizje naliczane są od usługi, którą opłaca polecony. Oznacza to, że jeśli nowy użytkownik zdecyduje się na skorzystanie z wielu usług, to polecający otrzyma 50%, a następnie 35% prowizji od każdej z nich. Wyobraźmy sobie zatem następujący scenariusz: pięciu nowych użytkowników zdecyduje się np. na wybór jednej z usług Hosting Cloud oraz zakup domeny globalnej wraz z SSL, DNSSEC i DNS Anycast – wydaje się to rozsądnym zestawem nawet na potrzeby niewielkiej firmy. W takiej sytuacji polecający po 12 miesiącach otrzyma łącznie nawet 1,5 tys. zł prowizji.

Warto nadmienić, że zarabiać w programie partnerskim nazwa.pl mogą także osoby, które polecą zaledwie jednego nowego użytkownika. W tym przypadku prowizja wynosi 25% od każdej wpłaty, przy czym, podobnie jak w programie dla webmasterów, prowizje naliczane są per usługa. Korzyści są zresztą obopólne – zyskuje także nowy użytkownik, dla którego przygotowano 20-procentową zniżkę na wszystkie usługi, a program partnerski łączy się promocjami obowiązującymi w danym momencie na nazwa.pl.

Jak dołączyć?

Jak wspomniano, w odświeżonym programie dla webmasterów, aby otrzymać najwyższą prowizję, należy polecić nazwa.pl co najmniej 5 użytkownikom. Dołączyć do programu można za pośrednictwem formularza dostępnego pod adresem nazwa.pl/program-partnerski. Po jego wypełnieniu z zainteresowanymi skontaktuje się konsultant. Dostawca zachęca do udziału w programie także webmasterów, którzy korzystają aktualnie z usług innych firm – po deklaracji, że przeniosą oni co najmniej pięciu swoich klientów na usługi nazwa.pl, firma od razu może aktywować 50-procentową prowizję.

Program dla webmasterów - poleć nas 5 użytkownikom i zgarnij najwyższą prowizję
Program dla webmasterów - poleć nas 5 użytkownikom i zgarnij najwyższą prowizję

Jeszcze prostsze jest przystąpienie do programu kierowanego do użytkowników polecających mniej niż pięciu klientów – wystarczy przejść pod wskazany już adres nazwa.pl/program-partnerski i zlecić wygenerowanie unikalnego kodu rabatowego, który dostarczony zostanie drogą mailową. Wówczas wystarczy już przekazać kod polecanym, a ci mogą wprowadzić go w stosownym polu podczas kupna usługi. W obu przypadkach bieżące informacje na temat wysokości zgromadzonych prowizji dostępne są bez ograniczeń w Panelu Klienta. Firma deklaruje, że środki przelewane są w 24 godziny od zlecenia na wskazany rachunek bankowy.

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.