Nowy iPhone w przedsprzedaży. Apple szykuje się do bicia własnego rekordu

Nowy iPhone w przedsprzedaży. Apple szykuje się do bicia własnego rekordu14.09.2015 20:47

Firma Apple pochwaliła się dziś świetnymi perspektywami sprzedaży iPhone'ów 6s i 6s Plus. Przedsprzedaż ruszyła w piątek i wszystko wskazuje na to, że najnowsze telefony z jabłkiem sprzedają się lepiej niż ich poprzednicy.

Apple spodziewa się, że w pierwszy weekend po premierze telefonów, zaplanowanej na 25 września, sprzeda ich ponad 10 milionów sztuk. Według analityków nawet 12 milionów po pierwszym weekendzie to „rozsądne prognozy”.

Szczególnie w Chinach urządzenia zamawiane są jak „ciepłe bułeczki”. Co ciekawe, w tym roku ogromnym zainteresowaniem klientów cieszy się wersja Plus, na którą trzeba czekać około 4 tygodni. Na iPhone'a 6s Chińczycy będą czekać „tylko” 2-3 tygodnie. Nie ulega wątpliwości, że to dzięki Państwu Środka Apple może pochwalić się takim sukcesem, nawet jeśli część zamawiających zrezygnuje z rezerwacji. Na szczęście dla Apple'a i jego akcjonariuszy, niedawne pogorszenie sytuacji ekonomicznej Chin nie wpłynęło negatywnie na chęć posiadania najnowszego cacka z jabłkiem – tak przynajmniej twierdzi Tim Cook, który postawił na szali swoją reputację.

Reprezentanci firmy Apple są dobrej myśli, ale analitycy nie bardzo wiedzą, jak porównać pierwsze dni przedsprzedaży iPhone'ów 5s i 6s. Przede wszystkim w tym roku, ze względu na amerykańskie Święto Pracy, przedsprzedaż zaczęła się w piątek, a nie w czwartek. Niektórzy podchodzą sceptycznie także do nowości, które proponuje Apple – jest ich za mało, by przekonać przeciętnego klienta do zmiany. Nie ulega jednak wątpliwości, że rozróżnienie siły nacisku palców na ekran może na zawsze zmienić sposób, w jaki korzystamy z iPhone'ów, a może i smartfonów w ogóle.

Niektóre serwisy publikują już poradniki, jak zdobyć iPhone'a w sklepie 25 września, kiedy ruszy sprzedaż. Podobno Apple ma nowe sposoby na to, by w kolejkach nie dochodziło do dantejskich scen i by cały proces poszedł gładko. Przede wszystkim jedna osoba będzie mogła kupić tylko dwa iPhone'y tego samego dnia. Tradycyjnie już cała dostępna obsługa zostanie oddelegowana do sprzedaży nowych telefonów. O 6 rano kolejki przed sklepami firmowymi zostaną podzielone na dwie części – osobną dla klientów z rezerwacją i osobną dla kupujących bez niej. Pod niektórymi sklepami rozdawane będą napoje i przekąski. Drzwi sklepów zostaną otwarte o 8 rano, a miejsca w kolejkach zostaną przypisane do klientów – będzie więc można na chwilę opuścić ogonek bez obaw, że upragniony telefon trafi do kogoś innego. Jeśli magazyny zostaną opróżnione, pracownicy sklepów będą służyć pomocą przy zamawianiu telefonów do późniejszego odbioru.

Co ciekawe, największym zainteresowaniem cieszą się urządzenia w kolorze Rose Gold, czyli w kolorze czerwonego złota, albo po prostu różowe.

Źródło artykułu:www.dobreprogramy.pl
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.