Nowy telefon jest za drogi? Galaxy w leasingu rozwiąże ten problem

Nowy telefon jest za drogi? Galaxy w leasingu rozwiąże ten problem21.09.2015 12:41
Redakcja

Zakup najnowszego smartfona lub tabletu z wyższej półki to spory wydatek. Wiele osób nie może sobie na niego pozwolić, rozwiązaniem może więc być rozbicie kosztów na raty. Co jednak w przypadku, gdy to sam producent zdecyduje się na jeszcze inną ofertę? Samsung planuje wprowadzenie specjalnej oferty leasingowej dla serii Galaxy, to szansa zarówno dla klientów, jak i samej firmy.

Oczywiście zakup i jednorazowa zapłata jest rozwiązaniem najwygodniejszym: płacimy raz, po czym sprzęt należy do nas i możemy zrobić z nim to, co chcemy. Jeżeli go zniszczymy, to nadal będzie nasze (choć już nieco mniej funkcjonalne) urządzenie i nie poniesiemy z tego tytułu żadnych konsekwencji. Gorzej wygląda kwestia kosztów. W tym roku wyższa półka smartfonów śmiało przekraczała granicę 3 tysięcy złotych, co dla wielu osób stanowi wartość ogromną. Nawet przy zakupie urządzenia w abonamencie koszty były spore, a comiesięczne opłaty bardzo wysokie.

W ostatnich tygodniach rękę do klientów wyciągnęła firma Apple – zaproponowała ona program leasingowy iPhone Upgrade Program, w którym podpisujemy dwuletnią umowę, otrzymujemy sprzęt, a następnie płacimy miesięczne opłaty. Bez pośredników, bez operatorów i co za tym idzie, bez konieczności płacenia dodatkowych kosztów. Dodatkowo po roku możemy wymienić urządzenie na nowy model. Jak informuje Forbes, teraz podobną ofertę szykuje Samsung. Jak na razie jedynie dla klientów ze Stanów Zjednoczonych i najprawdopodobniej tylko dla modeli Galaxy z wyższej półki. Dokładne opłaty nie są jeszcze znane, wiadomo jednak, że Koreańczycy chcą konkurować z sadownikami właśnie na tym polu.

Tego typu oferta ma swoje plusy i minusy, dla obu ze stron. Producenci zobowiązują się co prawda do możliwości wymiany sprzętu, ale z drugiej strony otrzymują nie okresowe zastrzyki finansowe spowodowane premierą jakiegoś nowego sprzętu, lecz ciągle płynący strumień pieniędzy – można to wręcz przyrównać do modelu abonenckiego, który jest coraz powszechniejszy choćby w przypadku oprogramowania komputerowego. Dla użytkownika to w perspektywie krótkoterminowej mniejsze koszty, na „zakup” może więc sobie pozwolić znacznie większa liczba klientów. Z drugiej strony, sprzęt nie należy do niego. Jeżeli po jakimś czasie zachce zmienić go na inny, zostanie z problemem i opłatami na głowie.

Dla Samsunga może to być szansa nie tylko na zdobycie dodatkowych klientów, ale przede wszystkim poprawę wyników finansowych – zyski są na wysokim poziomie, niemniej od dwóch kwartałów wyraźnie spadają, a to odbija się negatywnie na nastrojach inwestorów. Sytuacji nie uratowały zaprezentowane w tym roku modele Galaxy S6 i Galaxy S6 Edge, firma wciąż eksperymentuje więc z innymi urządzeniami i dodatkowymi opcjami sprzedaży.

Źródło artykułu:www.dobreprogramy.pl
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.