Nvidii niełatwo zaimponować. Nowe Apple TV nie zrobiło większego wrażenia

Nvidii niełatwo zaimponować. Nowe Apple TV nie zrobiło większego wrażenia11.09.2015 12:12

Duża część ostatniej konferencji Apple została poświęcona Apple TV. Rzeczywiście w nowej serii urządzenia przygotowano sporo istotnych nowości, jak na przykład nowy kontroler, system operacyjny tvOS, integracja z Siri czy aplikacje trzecich firm. To od tego punktu swoja prezentację rozpoczął Tim Cook stwierdzając bez ceregieli, że przyszłość telewizji to aplikacje. Z dużym dystansem do takich deklaracji podchodzi NVIDIA, która pokusiła się o zestawienie możliwości Apple TV z dostępną już na amerykańskim rynku konsolą SHIELD Android TV.

Można oczywiście zakładać, że opublikowane przez Nvidię porównanie zostało skonstruowane w taki sposób, aby ich produkt wypadł możliwe jak najlepiej i to nie tylko na tle nowego Apple TV, ale także Amazona Fire, Nexus Playera czy poprzedniej generacji urządzeń Apple. Fakty mówią jednak same na siebie i rzeczywiście mogą być dla posiadaczy konsoli Nvidii powodem do zadowolenia.

Jak widać wynika z poniższej tabeli, konsola Shield istotnie przewyższa nowe Apple TV pod względem wydajności, uwadze konsumentów nie umknie z pewnością także obsługa rozdzielczości 4K. Produkt Apple wypadnie także znacznie mniej imponująco w oczach graczy – jest to kwestia nie tylko możliwości strumieniowania rozgrywki z komputerów, ale także bardziej interesującego portfolio dostępnych gier. Znacznie odpowiedniejszy dla graczy będzie także dołączony do Shielda kontroler.

Według producenta Shielda z dużym dystansem powinno się także podchodzić do oferowanej przez nowe Apple TV integracji z Siri. Chwalą się oni, że Google Voice pozwala na znacznie bardziej zaawansowane sterowanie głosem, jak choćby możliwość uruchamiania aplikacji za pomocą jednego polecenia.

To tylko kilka najważniejszych punktów, które dały Nvidii podstawy do twierdzenia, że Apple TV jest w pewnym stopniu zacofane już w momencie premiery. Ponadto, choć nie zostało to wypunktowane przez Nvidię, Apple TV nie posiada optycznego wyjścia audio. Jest co prawda dostępne gniazdo HDMI i microUSB, ale trudno stwierdzić, aby w przypadku wzmacniaczy będących elementem kin domowych były to rozwiązania mogące znaleźć popularność i uznanie, nie tylko wśród audiofilów.

Oczywiście w informacyjnej gorączce, którą spowodowała konferencja Apple, suche fakty będą miały raczej małą siłę przebicia. Trudno jednak nie przyznać Nvidii racji w sporych brakach Apple TV. Niemniej w przypadku produktów tej firmy nie mają one zwykle szczególnego wpływu na sprzedaż. O tym, czy stanie się tak również tym razem, przekonamy się pod koniec października. Sprzedaż SHIELD Android TV w Europie ma się natomiast rozpocząć jeszcze w tym miesiącu.

Źródło artykułu:www.dobreprogramy.pl
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.