OPPO, światowy lider rynku smartfonów, wkrótce oficjalnie w Polsce

OPPO, światowy lider rynku smartfonów, wkrótce oficjalnie w Polsce10.01.2019 15:30
OPPO, światowy lider rynku smartfonów, wkrótce oficjalnie w Polsce
Redakcja

Początek 2019 roku zapisze się jako znaczący okresw branży mobile – marka OPPO, jeden z największych światowych producentówsmartfonów, już 31 stycznia wkracza oficjalnie na polski rynek, dołączając tymsamym do Turcji i Wielkiej Brytanii, gdzie premiera marki odbędzie się również w tymmiesiącu.

#NoweOPPOwieści – pierwszy rozdział wielkiej historii

Wprowadzając swoje portfolio urządzeń na poszczególne rynki, OPPO otwierazupełnie nowy rozdział na kartach historii branży mobile. To dynamicznie rozwijającasię marka, która szybko zdobyła popularność w Chinach, zajmując tam w 2017 roku2 miejsce pod względem sprzedaży, a globalnie osiągając również silną,4. pozycję*. Rok później marka zawitała na Starym Kontynencie, wchodząc na rynkiFrancji, Włoch, Hiszpanii i Holandii, i przedstawiając flagowy model OPPO Find X wLuwrze.

6 centrów badawczo-rozwojowych, 10 fabryk i ponad 400 000 sklepów na całymświecie – OPPO to marka obecna dziś na ponad 35 rynkach. Najbliższy miesiączapowiada jednak spore zmiany w tych liczbach. Wejście producenta na kolejneeuropejskie rynki oraz nowe umowy z partnerami takimi jak NTT S.A., ABC DataS.A., TelForceOne S.A. oraz głównym dystrybutorem AB. S.A., zapewnią Polakomszeroki dostęp do wyjątkowej technologii zamkniętych w pięknie zaprojektowanychurządzeniach mobilnych OPPO.

Twórca przełomowych innowacji w smartfonach

OPPO to marka, która zaczęła swoją historię od produkcji odtwarzaczy MP3 i MP4.Z biegiem lat, badając potrzeby konsumentów, zaczęła jednak skupiać się nasmartfonach. Nieustanne poszukiwanie nowych udogodnień zaowocowało takimi rozwiązaniami jak opcja upiększania zdjęć, 5- i 16-megapikselowe aparaty przednieczy technologia 5-krotnego bezstratnego zoomu, które OPPO jako pierwszy na świecie producentwprowadził do smartfonów. W 2012 roku wprowadzono smartfon Find 5, który zdobyłnagrodę iF Design Award za wyjątkowy Dark Screen. W 2014 r. firma stworzyłasmartfon z pierwszą na świecie automatyczną kamerą obrotową – OPPO N3. Wostatnich latach OPPO wprowadziło na rynek linię produktów OPPO Rwyposażonych w najnowocześniejszą technologię, wspaniałe możliwościfotograficzne i wykwintny design. Zarówno R9, jak i R11 stały się najlepiejsprzedającymi się na świecie smartfonami z Androidem w 2016 i 2017 roku.

Jedno z ostatnich dzieł producenta, OPPO Find X, to model z imponującymwyświetlaczem o rekordowym współczynniku wypełnienia frontu urządzenia – aż93,8%. Taki wynik udało się osiągnąć dzięki ukryciu aparatów i innych sensorów wprzesuwnym mechanizmie. Innowacyjna konstrukcja to zupełnie nowe podejście dotworzenia elektroniki użytkowej, które zachwyciło ekspertów z branży, copotwierdzają liczne nagrody i wyróżnienia takie jak „Najlepszy smartfon 2018 roku”według CNET czy „Najlepszy gadżet 2018 roku” według Engadget.

OPPOwieść o innowacji i pięknie

Tworzenie innowacji i wprowadzanie na rynek przełomowych rozwiązań,które wyznaczają standardy w segmencie smartfonów i zaspokajają potrzebyużytkowników, stało się nieodłącznym elementem DNA marki OPPO. Całkowitaliczba różnych patentów na całym świece, które zastrzegł chiński producent,przekroczyła 32 000. Jednak technologia to nie wszystko. Misją OPPO jestprzedstawianie jej piękna otwartym i aktywnym konsumentom na całym świecie.Dlatego firma projektuje smartfony w duchu unikalnego wzornictwa, które zachwyca,wyróżnia i inspiruje.

Smartfony OPPO utożsamia się z młodzieńczym podejściem do świata – potrzebąekspresji i doświadczania piękna. Dlatego przez lata firma podejmowała współpracęz partnerami ze świata sportu, mody, kinematografii czy gamingu.

Więcej informacji o wejściu marki OPPO do Polski, punktach sprzedaży, portfoliourządzeń dostępnych na naszym rynku oraz ich cenach, zostanie podanych w dniupremiery – 31 stycznia 2019 roku.

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.