Personalizacja i brak ograniczeń – oto zalety druku cyfrowego wg Epsona #prasówka

Personalizacja i brak ograniczeń – oto zalety druku cyfrowego wg Epsona #prasówka03.01.2017 11:12

Błyskawiczna realizacja indywidualnych projektów wystroju wnętrz domu i modowych – to już jest możliwie dzięki urządzeniom atramentowym od Epson. W dzisiejszym, coraz bardziej spersonalizowanym świecie, druk cyfrowy w wystroju wnętrz i produkcji odzieży zmienia rzeczywistość, w której żyjemy, pracujemy i wypoczywamy na bardziej zindywidualizowaną i przyjazną.

Wyniki badań, opublikowane w ubiegłym roku w raporcie z targów Heimtextil, pt. “Życie konceptualne”) wykazały, że większość właścicieli domów i mieszkań używa tekstyliów do ich wystroju przede wszystkim po to, aby nadać swoim wnętrzom indywidualny charakter. Dodatkowo większość z nich chce odświeżać wystrój wnętrz częściej, niż robiono to wcześniej, po to aby odzwierciedlały one aktualne trendy, a także zmiany w ich stylu życia ich właścicieli.

Druk atramentowy sprawia, że aranżacja wnętrz na specjalne zamówienie staje się prosta i niedroga, a jednocześnie może być dopasowywana do indywidualnych gustów i reprezentując jednocześnie doskonałą jakość. Dzięki możliwościom drukowania niemal na dowolnym podłożu, projektanci mogą mnożyć swoje kreatywne wizje w nieskończoność. Nie jest niespodzianką fakt, że tapety drukowane cyfrowo na specjalne zamówienie cieszą się błyskawicznie rosnącym powodzeniem. Wybór samoprzylepnych i gotowych do użycia materiałów jest bardzo duży i coraz więcej firm oferuje takie usługi.

Ogromne zainteresowanie wzbudza ostatnio druk sublimacyjny. Niemal nic nie jest w stanie mu dorównać jeśli chodzi o wszechstronność czy jakość, więc nic dziwnego, że zyskuje na popularności. Dzięki niemu można prowadzić firmę związaną z projektowaniem wnętrz i dać się ponieść kreatywnemu potencjałowi cyfrowej dekoracji, być indywidualnym przedsiębiorcą, podejmującym się nowego przedsięwzięcia, albo też prowadzić restaurację czy hotel, gdzie można stworzyć niezapomniane wnętrza stanowiące o ich wyjątkowości. Elastyczność tej technologii wesprze kreatywność każdego i to w każdej dziedzinie. Epson oferuje tu linię najwyższej jakości urządzeń opartych na głowicy drukującej Micro Piezo, w tym: SureColor SC-F6000, SC-F6200, SC-F7000, SC-F7100, SC-F7200 i SC-F9200.

„Nie ma wątpliwości, że atramentowy druk sublimacyjny z czasem coraz bardziej zadomowi się w każdej sferze naszego życia. Nie ma też prawie żadnych ograniczeń jeśli chodzi o płaszczyzny, nadające się do takiego druku – mogą to być meble z miękkiego i twardego tworzywa, zasłony, poduszki, blaty kuchenne i szafki, abażury, a nawet sprzęt do rozrywki domowej czy konsole do gier. Obecnie jeśli możesz sobie coś wyobrazić, równie dobrze możesz to też wydrukować!” – powiedział Duncan Ferguson z firmy Epson.

Personalizowany druk atramentowy zdobywa także uznanie w centrach miast i galeriach handlowych, gdzie trwa rewolucja, napędzana przez możliwości dzisiejszych cyfrowych drukarek atramentowych, które potrafią drukować zdjęcia, projekty graficzne i wzory nie tylko na papierze, ale na wielu innych materiałach. Obecnie nie ma praktycznie żadnych ograniczeń jeśli chodzi o tworzywo, na którym da się drukować – może to być metal, tkanina, okładzina ścienna, drewno, plastik i wiele innych powierzchni.

W rezultacie możemy obecnie personalizować coraz więcej i więcej aspektów naszego otoczenia i to się przyjmuje! Butiki, zakłady fotograficzne, projektanci i internetowi przedsiębiorcy coraz częściej wykorzystują nowe kreatywne pomysły i rozwijają nowe interesy na bazie ogromnej różnorodności produktów, których wartością dodaną jest właśnie indywidualny charakter.

„Ewolucję usług drukarskich w handlu można podzielić na dwa etapy. ”Pierwsza Fala” zaczęła się zarówno od zdjęć i obrazów na płótnie jak i od produktów papierowych, takich jak fotoksiążki, kalendarze i kartki. Obecnie jesteśmy świadkami początków ekscytującej “Drugiej Fali”. Zamawianie czy drukowanie własnych zdjęć i projektów już nam nie wystarcza – chcemy też być bardziej kreatywni jeśli chodzi o nasze obrazy. Personalizowana odzież każdego rodzaju, taka jak t-shirty, japonki, czapki czy torby, stała się tak samo szeroko dostępna, jak znajome już produkty promocyjne, takie jak kubki, etui na telefony i tablety itp.” – stwierdził Duncan Ferguson.

Tak duże możliwości przekładają się na ogromną szansę. Innowacyjny biznes musi reagować szybko na potrzeby konsumenta i potrzebuje krótkoterminowych rozwiązań produkcyjnych – niedrogich, łatwych w użyciu, elastycznych i godnych zaufania, takich jak cyfrowe drukarki atramentowe od Epson. Wymienić tu należy zarówno rozwiązania sublimacyjne LFP klasy SureColor SC-F9000 czy rozwiązania do druku bezpośrednio na gotowej odzieży, takie jak SC-F2000.

Działalność brytyjskiej firmy YRStore jest doskonałym przykładem na to, w jaki sposób nowoczesny sprzedawca może zamienić zwykły zakup odzieży we wspaniałą przygodę. Firma otwarła w swych głównych sklepach w Wielkiej Brytanii specjalne działy, dedykowane klientom, którzy chcą sobie stworzyć i wydrukować na poczekaniu własny personalizowany T-shirt. Widać to doskonale na poniższym filmie:

Introducing YR TOPMAN - YR STORE collaborate with Topman

Więcej na temat personalizowanego druku i rozwiązań w tym zakresie znaleźć można pod adresem: www.epson.pl/f-seria.

Źródło artykułu:www.dobreprogramy.pl
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.