PS4 Pro w limitowanej edycji z okazji 500 mln sprzedanych konsol już w Polsce. Jest drogo

PS4 Pro w limitowanej edycji z okazji 500 mln sprzedanych konsol już w Polsce. Jest drogo13.08.2018 14:00

PlayStation 4 Pro 500 Million Limited Edition, specjalna wersja flagowej konsoli do gier marki Sony, którą wydano z okazji 500 mln sprzedanych urządzeń z rodziny PlayStation, właśnie pojawiło się na polskim rynku. Niestety wszystkich zainteresowanych zakupem niniejszego sprzętu czeka niemiła niespodzianka, bowiem zestaw wyceniono na bagatela 2299 zł, podczas gdy regularny model w kolorze czarnym można zakupić nawet 550 zł taniej. Inna sprawa, że limitowane wydanie ma kilka dodatków częściowo rekompensujących tak wysoką cenę, ale z pewnością nie dla każdego będą to przekonujące karty przetargowe.

Technicznie rzecz biorąc, wciąż mamy tu do czynienia ze znanym i – statystycznie – lubianym PS4 Pro, tyle tylko, że zamkniętym w niebieskiej półprzezroczystej obudowie ze złotymi akcentami, na której umieszczono tabliczkę z numerem porządkowym, bowiem wyprodukowanych egzemplarzy jest tylko 50 tys., a każdemu z nich został przydzielony unikatowy identyfikator. Ponadto konsola ma: dysk twardy o pojemności 2 TB, nie 1 TB jak pierwotne wydanie, dopasowany stylistycznie kontroler i kamerkę, a także pełen pakiet nominalnych akcesoriów, w tym douszny zestaw słuchawkowy. Tak, ten wykonany z – delikatnie mówiąc – dyskusyjnej jakości tworzywa sztucznego.

PlayStation 4 Pro | 500 Million Limited Edition: Unboxing

Samo Sony zdecydowanie ma powody do radości. Dość powiedzieć, że nazwa omawianej konsoli jest w pewnym sensie niedoszacowana. Tak naprawdę, począwszy od premiery pierwszego PlayStation, która na rynku japońskim odbyła się 3. grudnia 1993 roku, tokijska korporacja sprzedała nie 500, lecz blisko 525 mln urządzeń z charakterystycznym zawijasem w logo. Przy czym PlayStation 2 z wynikiem ponad 157 mln egzemplarzy zajmuje prestiżowe pierwsze miejsce w rankingu wszech czasów, natomiast w lipcu tego roku, jak podaje Sony, barierę 80 mln rozesłanych sztuk przekroczyło aktualne PlayStation 4. Czapki z głów.

Czy jednak gracze zechcą świętować wraz z producentem, decydując się na zakup odczuwalnie droższego modelu? To pozostaje kwestią otwartą. Z jednej strony wydanie w ograniczonym nakładzie 50 tys. sztuk to swego rodzaju rarytas, zwłaszcza dla najbardziej oddanych fanów marki, a dwukrotnie pojemniejszy dysk i kamerka kuszą, z drugiej zaś konsole postrzegane są na ogół jako rozwiązanie ekonomiczne i przystępne. Wprawdzie oficjalnych danych na ten temat nie ujawniono, ale w kuluarach mówi się, że klasyczna PlayStation 4 Slim wciąż sprzedaje się zauważalnie lepiej od mocniejszej sprzętowo wersji Pro, a to mówi samo za siebie.

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.